![]() |
Nog een keer Polly
Waarom is Polly Correct dit keer geband?
|
Omdat we gemerkt hebben dat ze haar laatste ban heeft proberen omzeilen via een dubbelnick, wat uiteraard niet is toegestaan.
|
Citaat:
dat is iets wat mij ook al parten heeft gespeeld ... zou je aub eens aan Maarten kunnen vragen of die interpretatie van het reglement wel correct is ? Citaat:
kan je Maarten dit voorleggen ? en eventueel het reglement aanpassen naar drie maal 'forumganger' indien Maarten toch kiest voor uw interpretatie ? dank Anna List |
Citaat:
Welke zielege mensen hier op het forum, moest ik een permanente ban krijgen ik zou toch niet meer omkijken..... |
Citaat:
mij was t hem om een dubbelzinnigheid in het reglement te doen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maarten |
Citaat:
Aangezien de oorspronkelijke ban van Pollycorrect was afgelopen toen we de dubbelnick opmerkte, is ze opnieuw tijdelijk geband. Bij een volgende poging wordt de ban echter definitief. |
Citaat:
Zou Anna moeten wegblijven zou ik het jammer vinden. Hij is geen forumtrol of recidivist. Verre van. |
Citaat:
Ik zie het misverstand niet. Dat een ban omzeilen bestraft wordt lijkt me nogal logisch. En daarin is hij zeer duidelijk een doelbewuste recidivist die ons zeer veel werk geeft. Ik denk dat je ook wel begrijpt dat hij zo weinig goodwill opwekt bij ons. |
Laat ons dit ban gedoe even uit een ander perspectief bekijken.
Ieder lid bouwt hier een "kennissenkring" op en wil die (meestal) houden. Waar is de vergevingsgezindheid in de wereld gebleven.... Indien in het werkelijke leven ieder zo rancuneus zo zijn en blijven, was de wereld echt niet meer leefbaar.... Zelfs moordenaars mogen, op termijn, weer meespelen in de maatschappij. |
Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...3&postcount=24 Blijkbaar geldt jullie bovenstaande regel dus niet voor iedereen, en wordt er imo met verschillende maatstaven gemodereerd. |
Laat Anna aub gewoon blijven.
|
Citaat:
|
Ik weet het wel, hij heeft het wat uitgehangen maar tenslotte is Anna toch geen orrlogsmisdadiger?
|
Citaat:
om het met jeroen olyslaegers te zeggen : 'aanstellerij is een levensbehoefte' ;-) (zoek de context maar eens als je zin hebt) Citaat:
nieuw e-mail accountje maken, nieuwe (leuke!)nick aanmaken forumreglement (met de bewuste dubbelzinnige passage in) onderschrijven (grrrr... die 20 seconden wachten) alle gekheid op een stokje : welk alternatief heeft iemand die zich ten onrechte gepermbanned voelt dan het aanmaken van een dubbelnickje ? doelbewust recidivist ???? manmanman ik was net met Maarten aan het pb'en om te proberen dit probleem op te lossen toen je me t laatst weer bande ... enfin, dat is niet de conflictweg die ik weer op wil ... laat ons mss idd eens bekijken of dit gedoe van bannen in verhouding staat met wat ik ook maar fout gedaan heb mss ? desalniettemin, vriendelijke groetjes aan iedereen, Anna |
Citaat:
Graag even een reactie van de heren moderators. |
Citaat:
Een ban geven we nooit zo maar, zeker niet om futiliteiten. Wie het reglement te vaak overtreedt, zal geband worden. Vermoedens van dubbelnicks mogen altijd bij ons gemeld worden, dan proberen wij uitsluitsel te krijgen. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:57. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be