Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Ga ik als man zitten voor te plassen? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=120217)

From_Vlaanderen 11 maart 2009 14:45

Ga ik als man zitten voor te plassen?

Ga je als man zitten om te plassen?
De vrouwen en omgebouwde venten mogen ook medoen met de poll.
Zij vinken gewoon aan: Ik ben een vrouw

circe 11 maart 2009 15:08

Het is een pak gezonder en voorkomt latere prostraatproblemen als mannen gewoon rustig en ontspannen gaan ZITTEN als ze hun blaas ledigen.

Omterverst pissen met een omtersterkstestraal is volledig uit den boze!

From_Vlaanderen 11 maart 2009 15:19

roger verhiest 11 maart 2009 15:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 4017775)
Het is een pak gezonder en voorkomt latere prostraatproblemen als mannen gewoon rustig en ontspannen gaan ZITTEN als ze hun blaas ledigen.

je hebt gelijk ondanks het feit dat ik nog altijd verkies te staan ; mijn schoonzoon had een ander probleem nl. zijn dochtertjes kwamen regelmatig "op bezoek" als hij wilde plassen .. zitten was gewoon veiliger

420yeahbaby 11 maart 2009 15:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 4017775)

Het er rustig laten uitlopen zonder druk te geven is ook goe zenne, RECHTSTAAND

ZERO 11 maart 2009 15:50

De enigste keren dat ik staand plaats, is wanneer er geen toilet in de buurt is.
Voor de rest vind ik het veel gemakkelijker(en minder vuil) om zittend te plassen.

meulenaere 11 maart 2009 15:53

Ik MOET rechtstaan, anders is hij kletsnat...:-D

Johnny Blaze 11 maart 2009 16:05

Wow, lauter het stellen van deze vraag is al zó fout op ikweetnie hoeveel niveaus.

Johnny Blaze 11 maart 2009 16:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ZERO (Bericht 4017833)
De enigste keren dat ik staand plaats, is wanneer er geen toilet in de buurt is.
Voor de rest vind ik het veel gemakkelijker(en minder vuil) om zittend te plassen.

Haha, schande!!!!!

420yeahbaby 11 maart 2009 16:19

LOL Meulenaar!!!

En zero? Hoe kan rechtstaand nu minder vuil zijn? :D
Da blijft toch gelijk, hoewel al zittend soms een natte poep kan geven op een vreemde wc

fox 11 maart 2009 16:20

Ik ga ook gaan zitten omdat ik gewoon te lui ben om recht te blijven staan. lekker relax

420yeahbaby 11 maart 2009 16:21

Ik was daarnet nog in een mc donalds, die van Gent op de korenmarkt...

Ik ga zo plassen, en zo'n wc madammeke da 40 cent vroeg.

Ik ga dus naar dien urinoir, en er valt een schaamhaartje van mij in de urinoir (vind dat zelf degoutant, en neen, ik scheer ni rap mijne jos kaal voor de propere onder ons)... En ja, der zat dus te weinig druk op die wc bij het doortrekken en da bleef dus liggen he!!!
Kei beschamend :D

ZERO 11 maart 2009 16:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 420yeahbaby (Bericht 4017880)
En zero? Hoe kan rechtstaand nu minder vuil zijn? :D

zie Circe:blaas wordt niet volledig geleegd als je staand plast.

420yeahbaby 11 maart 2009 16:25

Uw pisblaas mag dan ook niet volledig leeg zijn, dacht ik toch zo is gehoord te hebben van nen dokter. Blijft altijd wel wa achter. Gaat er wel uit bij de volgende beurt.

ZERO 11 maart 2009 16:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 420yeahbaby (Bericht 4017892)
Uw pisblaas mag dan ook niet volledig leeg zijn, dacht ik toch zo is gehoord te hebben van nen dokter. Blijft altijd wel wa achter. Gaat er wel uit bij de volgende beurt.

Zowat elke Uroloog zegt dat zittend plassen gezonder is dan staand,
waarom zou ik dat tegenspreken?

420yeahbaby 11 maart 2009 16:38

Mij mokket ni uit, kzen ne vent en ik pis rechtstaand... Schudt gemakkelijker af

Steenbok66 11 maart 2009 17:12

Het aantal WC's dat rondom de pot en op de zitting bezeikt is door venten die het staand doen is ontelbaar. Ik was vorig weekend in een grote horeca zaak voor een verjaardagsetentje en wou in de namiddag naar WC. Het was schandalig hoeveel gezeik er naast de WC was. Ik ben gaan reclameren maar de mensen zegden dat ze het niet kunnen bijhouden van de WC's op te kuisen. Een groot aantal vieze venten wil absoluut mannelijk zijn maar ze kunnen niet "mikken" in de pot.
Gewoon degoutant...

Johnny Blaze 11 maart 2009 17:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Steenbok66 (Bericht 4017966)
Het aantal WC's dat rondom de pot en op de zitting bezeikt is door venten die het staand doen is ontelbaar. Ik was vorig weekend in een grote horeca zaak voor een verjaardagsetentje en wou in de namiddag naar WC. Het was schandalig hoeveel gezeik er naast de WC was. Ik ben gaan reclameren maar de mensen zegden dat ze het niet kunnen bijhouden van de WC's op te kuisen. Een groot aantal vieze venten wil absoluut mannelijk zijn maar ze kunnen niet "mikken" in de pot.
Gewoon degoutant...

Dit lijkt me toch een beetje een opgeblazen broodje aap verhaal om u een beetje interessant te maken. Het zal wel eens voorkomen, dat ontken ik niet, maar de meeste zaken hebben bij mijn weten nog steeds pisbakken.

Pieke 11 maart 2009 17:42

:cheer: pisbakken :cheer:

Paracelsus 11 maart 2009 19:25

Ge moet doen gelijk de cowboys, om je van de laatste druppels te ontdoen moet je een paar keer door de knieën gaan. Zo voorkom je ook prostaatproblemen op latere leeftijd.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:49.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be