![]() |
België met twee in top drie beste steden om te leven
De hoogste levenskwaliteit ter wereld in een stad is te vinden in Kopenhagen.
Antwerpen en Brussel rukten op naar de top 3 vanuit een gedeelde vijfde plaats. http://news.be.msn.com/binnenland/ar...entid=14995971 :cheer::cheer: Duidelijk zien buitenlanders dat objectiever dan politics.be forummers...;-) |
Kromme mensen want zowel antwerpen als brussel zijn kutsteden om in te wonen.
|
Nog meer:
België staat op de lijst "belastingparadijzen". Notionele aftrek, coordinatiecentra, zwarte Nederlandse, Duitse (en Franse) rekeningen etc: 11.03.2009 18:06 België op informele lijst belastingparadijzen België staat op de nieuwe lijst van landen die niet meewerken aan de uitwisseling van fiscale gegevens. Het gaat om een informele lijst van de OESO, de Organisatie voor Economische Samenwerking en Ontwikkeling. De OESO stelde de officieuze lijst op verzoek van Frankrijk en Duitsland op. De twee landen zijn van plan op de komende topbijeenkomst van de G20, op 2 april in Londen, een offensief tegen de belastingparadijzen te lanceren. http://news.be.msn.com/binnenland/ar...entid=14993734 |
Belastingparadijs voor iedereen behalve voor Belgen.
|
Citaat:
Kopenhagen, hoogste uitkeringen, en meeste straatrellen, verkrachtingen, gevolgd door Brussel en Antwerpen ...Verontrustwekkend ! |
Citaat:
Kopenhagen, hoogste uitkeringen, en meeste straatrellen, verkrachtingen, gevolgd door Brussel en Antwerpen ...Verontrustwekkend ! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Staat er ook bij voor wie dit belastingvoordeel is? |
De meeste Aziatische steden zijn te luid, te druk, te 'vuil' naar onze normen, ook te dichtbevolkt en te chaotisch om het ver te schoppen op zo'n lijsten.
Maar toch, ik vind het fantastisch voor de levenskwaliteit dat winkels open blijven tot 21u, grootwarenhuizen tot 22u30 op vrijdag en zaterdag, dan heb je nog boekhandels die 24u openblijven elke dag van het jaar, er is uitstekend openbaar vervoer, heel lage criminaliteit. Ik weet niet of ik het in Brussel of Antwerpen nog gewoon zou kunnen worden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Volgens mij is er in steden helemaal geen sprake van enige noemenswaardige levenskwaliteit. |
Citaat:
|
Citaat:
In Antwerpen zijde overal in minder dan een uur (of iet langer met het openbaar vervoer... En dan spreek ik over geheel de provincie, niet de stad alleen. Was dat overal maar zo. In Antwerpen is ENORM VEEL werkgelegenheid, was dat maar overal zo. Antwerpen organiseert keiveel voor de burgers, was dat maar overal zo. Antwerpen is een grootstad he, die leven in "concurrentie" met ander grootsteden. Zelfs de AWW (Antwerpse waterwerken) zijn van op en top conditie. Hier in Oost Vl kan ik dat helaas niet zeggen, komt keiveel kalk mee. Mijne waterkoker is helemaal aangekoekt van kalk als ik hem niet geregeld uitkook met azijn. |
Citaat:
Bovendien zijn Antwerpen en Brussel ook nog betaalbare steden om te wonen in vergelijking met bijv. Parijs, Londen of Rome waardoor ze volgens mij ook hoger score in de peiling. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ge moet eens niet vragen hoe groot anders de belastingsontvangsten zouden zijn. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:51. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be