![]() |
Citaat:
|
Heel snugger van die zandbakkiestanezen. De mensen die ze nodig hebben om van hun puinzooi een moderne staat te maken afknallen.
Maar kom, ik verwacht nog ergere daden. Religie, machtswellust en volgeling, da's geen goeie combinatie als het op intelligentie en doordenken aankomt. |
Citaat:
Hun pree is zo hoog omdat ze nu eenmaal dergelijke risico's lopen, big boy rules. Eigen keuze dus op eigen risico. Spijtig voor z'n vrouw en kids, maar 't is nu eenmaal zo... |
Citaat:
Nuja,als Falluja tot op 1cm hoog is gebombardeerd:spijtig,maar 't is nu eenmaal zo........ Wat een prachtig menselijk wezen ben jij toch :oops: |
Citaat:
|
Dus Neruda en JoeQPublic,
Of die mensen die nu in Irak proberen de infrastructuur terug recht te zetten, [size=1]na een decenia moedwil van een Dictator die zichzelf belangrijkst vond,en de daaropvolgende redelijk propere oorlog[/size], die moeten dat maar gratis doen? Of moeten we alle "westerlingen","Verre Oosterlingen" en "Midden en Zuid Afrikanen"daar terug weghalen, of nog beter ,nooit gestuurd hebben?Alleen koffie met melk kleurigen die de boel terug opbouwen. Ik zie dan even geen verschil tussen Irak ,en Ethiopië. Dus laat ons alle ontwikkelingshelpers overal te wereld maar terug halen. Of alle ontwikkelingshulp in de vorm van geld, materiaal of personeel gewoon stopzetten. Laat ze hun eigen boontjes doppen, over al ter wereld, al dan niet onder leiding van een of andere waanzinnige dictator,religieus of anders. |
Citaat:
|
Lyot
De meeste ontvoerden zijn stuk voor stuk geen soldaten, zelfs geen direct ondersteunend personeel voor legereenheden an sich.En in het geval van de Chinezen zelfs geen land dat enigzins steun heeft gegeven aan de VS zaken op orde stelling, die serieus uit de hand is aan het lopen. Waarom moeten de "verzetsstijders" specifiek het niet strijdend personeel ontvoeren? Ik weet waarom, die mensen schieten niet terug, en van de VS militairen is geweten dat ze hun mensen niet achterlaten.Dat zijn geen onderbewapende politieke spelletjesmarionetten zoals onze para's([size=1]kroonprins Philip is ook een para-zegt genoeg[/size]). |
Citaat:
Halliburton zit in de (re)constructie en besteedt haar security natuurlijk uit aan andere firma's. Ik neem aan dat je DynCorp bedoelde... PMC's zijn van andere orde dan NGO's, pers en andere ongewapenden die je in elk conflict vindt. Over contraktnikyi in Tsjetsjenië is mijn mening dezelfde. Iedereen die een wapen draagt is een "legitimate target" dat staat zo in de Amerikaanse RoE dus ik neem aan dat een Irakees minstens zo reageert. Niet mijn regels, hoor Thor: oorlogsrecht. Vroeger zette men mensen met wapen en zonder uniform prompt tegen de muur als spion. |
Citaat:
De POWs in Vietnam werden niet door Rambo gered maar zitten daar waarschijnlijk nog steeds. uw commentaar over onze paracommandos spreekt voor zich. merendeel van de niet-gewapende gijzelaars zijn intussen alweer bevrijd. |
Zonder smilies JoeQPublic,
Behalve de Italiaan.Die is bevrijd van zijn leven. Wat betreft de POW's, De terugtrekking uit Vietnam was en is een politiek spelletje. Maar nog steeds is 1 van de punten waar de VS op hamert bij diplomatieke besprekingen met Vietnam is de repatriëring van die POW's, of hun stoffelijke overschotten. Ok, ik zal de tekst hier wat aanpassen. Citaat:
Maar nee,religieus geinspireerde oenen met een een ongezonde dosis machtswellust zijn het voor iedereen aan het verbrodden. |
Citaat:
|
Citaat:
ik denk dat je mij niet goed begrepen hebt.Ik denk ook dat je het te ver gaat zoeken.De zaak is nochtans vrij simpel. Als ik morgen beslis om voor een smak geld bvb in de Colombiaanse jungle te gaan rondlopen en ik laat thuis mijn vrouw en 5 kinderen achter dan is dit een persoonlijke beslissing en draag ik de verantwoordelijk zelf. Men moet daarna niet komen zagen waarom ze mij ontvoerd hebben. In 't geval van die Italianen was het risico zelfs 100maal groter gezien de stelling van Berlusconi.Als die Italiaanse gijzelaars niet beter wisten zijn ze toch oerdom geweest als ge het mij vraagt .. |
Dit is waar die moslimfundamentalisten bang van zijn
http://www.sturgisgoeswild.com/www.s...eswild.com.wmv erg heh mensen die zich amuseren - die kan je niet doen luisteren naar één of andere flippende iman,die krijg je zover niet dat ze zichzelf opblazen voor een onbestaande god of zijn pedofiele profeet Mohammed.. |
Tja, Neruda, dat die Italianen daar gaan werken voor een hoopje poen, heeft dat te maken uit echt vrije keuze?Ik vertrek morgen naar Irak, als mijn baas me de keuze geeft ginder poen te rapen of hier te stempelen. En ik ben niet alleen.
En soldaten, die hebben geen keuze, orders zijn orders, en die zijn alleen te negeren, of zelfs te weigeren indien er misdaden tegen de mensheid worden mee begaan.En wie beslist wat een misdaad tegen de mensheid is? Juist ja, een stel salon linkie winkies. Thor, je doet Babs wensdroom om zelf met een Harley rond te rijden harder borrelen. En je hebt gelijk, mensen die zich amuseren blazen zich niet op om in een potentieel paradijs dit filmpje mee te mogen maken. Ziet er in alle geval beter uit dat het kristelijke paradijs waar je rijstpap met gouden lepeltjes krijgt. |
Citaat:
We zullen wel zien wie er het best kan mikken en het meeste mensen doden.....en die heeft dan gelijk. Ik peins dat ik ga beginnen in België:alle mohameds,yussuffen ea gewapende dealers manu militari uit de weg ruimen.De geschiedenis zal me gelijk geven.... |
Die italiaan was een kranige kerel en dat is meer dan je kan zeggen van die laffe moordenaars die de stoere kerel uithangen op videobandjes.
Ik heb een beetje respect voor de strijders die het tegen de Amerikaanse mariniers opnemen in de straten van Fallujah. Zij helpen hun eigen land om zeep maar het zijn tenminste geen lafaards. Maar voor dat uitschot op die bandjes heb ik geen greintje respect of begrip. |
Citaat:
Wat zou jij ervan vinden als je vrouw/moeder/dochter/zus zulke dingen zou doen o.a. (al dan niet o.i.v. alcohol/drugs) gebruikt worden door beesten? Of wat als Laura Bush, Verhofstads vrouw of Prinses Mathilde zulke dingen zou doen, is dat aanvaardbaar voor u? |
Citaat:
Een stelletje hypocrieten, dat zijn jullie. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:42. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be