Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   binnenkort keren de vreemdelingen terug naar het land van herkomst (https://forum.politics.be/showthread.php?t=120277)

Rmimzaa 12 maart 2009 14:00

binnenkort keren de vreemdelingen terug naar het land van herkomst

Het zal beginnen van Amerika, Amerika voor Indianen, de Europeanen en Afro-Amerikanen keren terug naar het land van herkomst.

vlijmscherp 12 maart 2009 14:01

aja? waarom?

IronChef 12 maart 2009 17:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp (Bericht 4019080)
aja? waarom?

Allah heeft het hem verteld in een droom.

longhorn 12 maart 2009 18:59

En naar waar zal Obama terugkeren als halve zwarte/ halve blanke? 6 maanden Afrika en 6 maanden Europa elk jaar?

Dixie 12 maart 2009 19:18

het mocht al mooi zijn mochten de 'nieuwe belgen' terugkeren naar hun land van herkomst

globalmedia 12 maart 2009 23:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dixie (Bericht 4019619)
het mocht al mooi zijn mochten de 'nieuwe belgen' terugkeren naar hun land van herkomst

dan komt den deze ook terug

http://www.youtube.com/watch?v=rh0sb...eature=related

beste vriend 12 maart 2009 23:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door longhorn (Bericht 4019597)
En naar waar zal Obama terugkeren als halve zwarte/ halve blanke? 6 maanden Afrika en 6 maanden Europa elk jaar?

Zogauw men zwart bloed heeft, is men zwart, zeiden ze voorheen in Amerika. Dus : Obama moet terug naar Kenia.

goodwill 13 maart 2009 09:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door IronChef (Bericht 4019443)
Allah heeft het hem verteld in een droom.

wat hebben moslims hiermee te maken . De topicstarter was algemeen bezig en stelde dat hetz zal beginnenmet Amerika. Goed lezen

goodwill 13 maart 2009 09:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dixie (Bericht 4019619)

Dixie, ben je zeker dat jij dan niet ergens naar toe moet vertrekken? Wie welk bloed door jou stroomt !!!! ;)

Sus Iratus 13 maart 2009 09:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door goodwill (Bericht 4020158)
wat hebben moslims hiermee te maken . De topicstarter was algemeen bezig en stelde dat hetz zal beginnenmet Amerika.

Als u nu eens gewoon de moeite had genomen iets verder te kijken dan uw neus lang is voor u hier van alles op het forum neerkalkt, dan had u aan de hand van andere berichten van de topicstarter kunnen weten dat die persoon een gelovig moslim is. En zoals wij allen weten, schijnt ene allah het virtuele opperhoofd der moslims te zijn.

Citaat:

Goed lezen

Inderdaad goodwill, goed lezen (en vervolgens iets nuttigs en logisch doen met de aldus verkregen informatie) is iets wat ik u ten zeerste aan wil raden.

abou Anis 13 maart 2009 10:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rmimzaa (Bericht 4019079)
Het zal beginnen van Amerika, Amerika voor Indianen, de Europeanen en Afro-Amerikanen keren terug naar het land van herkomst.

Ik ken Imazighen die ook blij zullen zijn.

IronChef 13 maart 2009 12:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus (Bericht 4020178)
Als u nu eens gewoon de moeite had genomen iets verder te kijken dan uw neus lang is voor u hier van alles op het forum neerkalkt, dan had u aan de hand van andere berichten van de topicstarter kunnen weten dat die persoon een gelovig moslim is. En zoals wij allen weten, schijnt ene allah het virtuele opperhoofd der moslims te zijn.

Inderdaad goodwill, goed lezen (en vervolgens iets nuttigs en logisch doen met de aldus verkregen informatie) is iets wat ik u ten zeerste aan wil raden.

:-)

Merci voor de verduidelijking Sus!

IronChef 13 maart 2009 12:30

Citaat:

wat hebben moslims hiermee te maken . De topicstarter was algemeen bezig en stelde dat hetz zal beginnenmet Amerika. Goed lezen

Aangezien de topicstarter een moslim is heeft dit er veel mee te maken.

Hij/zij zegt namelijk:
Citaat:

binnenkort keren de vreemdelingen terug naar het land van herkomst
Aangezien hij/zij zelf ook een vreemdeling is, wil dit zeggen dat wij in dat geval een zeer eloquent en intelligent forumlid zullen moeten missen.

goodwill 13 maart 2009 13:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door IronChef (Bericht 4020437)
Aangezien de topicstarter een moslim is heeft dit er veel mee te maken.
Hij/zij zegt namelijk:

Aangezien hij/zij zelf ook een vreemdeling is, wil dit zeggen dat wij in dat geval een zeer eloquent en intelligent forumlid zullen moeten missen.

Niet noodzakelijk.

De topicstarter was algemeen bezig.
maar soit, terug on topic: als alle vreemdelingen terug keren dan zullen er sereius wta volksverhuizingen moeten gebeuren.
Nog een bijkomende vraag: hoe ver moet men in de tijd gaan ?

meulenaere 13 maart 2009 14:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door goodwill (Bericht 4020525)
Niet noodzakelijk.

De topicstarter was algemeen bezig.
maar soit, terug on topic: als alle vreemdelingen terug keren dan zullen er sereius wta volksverhuizingen moeten gebeuren.
Nog een bijkomende vraag: hoe ver moet men in de tijd gaan ?

Ver, heel ver. Ik ben al mijn Russisch visum aan het bestellen. De Indogermanen zouden namelijk afkomstig zijn van de zuid-russische steppen.
:-D
YA UZHE GOVORYU NEMNOGO PO_RUSSKI. A TY?
:lol:

circe 13 maart 2009 14:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meulenaere (Bericht 4020669)
Ver, heel ver. Ik ben al mijn Russisch visum aan het bestellen. De Indogermanen zouden namelijk afkomstig zijn van de zuid-russische steppen.
:-D
YA UZHE GOVORYU NEMNOGO PO_RUSSKI. A TY?
:lol:

Vanuit noord-india ja!

Rmimzaa 13 maart 2009 17:09

Citaat:

die moet goed lezen inderdaad

meulenaere 13 maart 2009 17:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 4020682)
Vanuit noord-india ja!

Euhm? Verklaar je nader?

Rmimzaa 13 maart 2009 17:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door abou Anis (Bericht 4020231)
Ik ken Imazighen die ook blij zullen zijn.

goe gezien ;)
ik ook dhamazigh (thmazight nrif) maar ik ben eerst moslim = mo (moi) i (est) slim :-D. moslim, eerst geloof, gaat boven etnische en nationale identiteit.

ik heb broer , die is marxist maar die bidt enzo, alleen bekijkt hij dialectiek beetje anders, nie geintereesrd om te vragen hoe wat .. maar in zijn universiteir jaren kwam hij die roie groepjes tegen, dus ook beetje boekeskes van lenin en marx in zijn handen gevallen.

ik heb vrienden maar die zijn moslim

ik kan nu zeggen dat die vrienden broederder (als ik dit mag gebruiken :D) zijn dan de broer van bloed vader en mama.

als jij begrijpt wat ik bedoel.

voor de moslims is broederschap dus in het geloof, eerst geloof.

ik heb ooit een discussie gehad me een amazigh seculiere nationalist (liberaal ;) ) en ik moest voor hem bewijzen dat arabieren niet bestaan, arabieren bestaan uit 2 groepen, sommige historici zeggen 3, maar de meeste hebben het over 2 soorten
1) gearabiseerd (afstammen van semieten, hun grote vader is ismahel; de zoon van abraham)
2) een groepje die vergaan is zoals jarhami's, qotori's, tosmi's, yaqdani's ..

die groep van arabieren (gearabiseerden)
bestaan uit twee groepen
qahtani's die zijn semieten of hebben meer met semieten dan de tweede groep adnani's

adnani's zo van die gearabiseerde die vroeger huwden met stammen die nu vergaan gezien worden

hetzelfde gebeurde voor veel imazighen (berbers) en syrianen en aramiers en andere kleine etnische groepjes

maar andersom is ook gebeurd
er zijn ook arabieren die geimazigheerd (berbers geworden) zijn.

sharpeizoe 14 maart 2009 00:47

dus simpel uitgelegd komen jullie allemaal van arabië dus d.w.z. dat jullie ook allemaal terug naar daar moeten om terug te keren naar de "inhoud" van deze topic ...

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:24.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be