Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Geen dotaties meer voor Laurent en Astrid (https://forum.politics.be/showthread.php?t=120304)

Descartes Jr 13 maart 2009 07:21

Geen dotaties meer voor Laurent en Astrid

De Dotatie-commissie geeft de raad :
geef enkel Filip een pree van de Staat.
Laurent in penarie :
bye-bye Ferrari.
Straks moet hij gaan schooien langs de straat.

Stef Leeuwenhart 13 maart 2009 07:45

Ik vrees dat er nog veel water naar de zee zal moeten stromen voordat Laurent en Astrid hun exuberante geldtoevoer zien opdrogen.

forzaflandria 13 maart 2009 09:45

Een tweedehands Lamborghini kan er wel nog van af.

-=EXCALIBUR=- 13 maart 2009 09:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Descartes Jr (Bericht 4020085)
De Dotatie-commissie geeft de raad :
geef enkel Filip een pree van de Staat.
Laurent in penarie :
bye-bye Ferrari.
Straks moet hij gaan schooien langs de straat.

Ze zullen wel een andere weg vinden om belastinggeld naar hen door te sluizen. Eén of ander vet betaald overbodig postje en alles blijft zoals het was. Alleen noemt het dan geen dotatie meer maar noemt het een wedde.

brother paul 13 maart 2009 10:34

ik vind het een goed bezuinigingsplan, ook de vorst en zijn gevolg mag een duitje in het zakje stoppen, begin misschien met Fabiola, die zal dan onmiddellijk terug naar spanje gaan. Zij kan toch ook in een gewoon villatje wonen van 400.000euro bvb ipv een kasteel. Dat vrouwtje kan dat toch niet allemaal meer onderhouden.

EN het vrijgekomen budget kan geinvesteerd worden in productieve economie, neem nu gewoon een waarborg geven aan fabriekskes biodiezel, zonnepanelen en windmolens...
En vergeet vooral de wetten niet aan te passen zodat die installaties dan rendabel worden hé.

Henri1 13 maart 2009 10:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door forzaflandria (Bericht 4020189)

Laurent is te oud voor een Lambo.

Die bak is te extreem voor 30 plussers. ;-)

Eschaton ß 13 maart 2009 11:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 4020276)
Laurent is te oud voor een Lambo.

Die bak is te extreem voor 30 plussers. ;-)

Maar mentaal zit ie nog altijd onder de 30 hoor... Als ge in staat zijt om 2 van die rijdende, toekomstige pertotallekes te kopen op 1 dag, dan mankeert er iets.

Overigens werkt het KINT weer vollenbak en zijn dificitaire ondernemingskes ook, zonder jaarrekeningen allemaal welteverstaan.

Awel die Astrid, die had ik nu wel nog geld gegeven. Heeft 5 intelligente kinderen (dankzij dat Oostenrijks zaad van Lorenz uiteraard), doet veel randactiviteiten en heeft een warm hart voor iedereen behalve het rode kruis :lol:

Henri1 13 maart 2009 12:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eschaton ß (Bericht 4020378)
Awel die Astrid, die had ik nu wel nog geld gegeven. Heeft 5 intelligente kinderen (dankzij dat Oostenrijks zaad van Lorenz uiteraard), doet veel randactiviteiten en heeft een warm hart voor iedereen behalve het rode kruis :lol:

Zwijg me van die Habsburger.

Eschaton ß 13 maart 2009 12:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 4020457)

Allez, zo nen braven bankier :lol:

Zo vies op Lorenzo? Had ge ambities bij astridje maybe? :twisted:

Buzz 13 maart 2009 13:30

Weet iemand hoeveel geld dat eigenlijk zou opbrengen dan? Of hoeveel procent van het budget dat is?

Garry 13 maart 2009 16:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door forzaflandria (Bericht 4020189)

Vanaf het ogenblik dat het VB over een voldoende groot aantal stemmen beschik om besturen in dit landje, van koek en honing voor al de parasieten, onmogelijk te maken!!! Niet alleen "Bye bye Laurent" maar ineens "Bye bye aan gans de poppenkast.

Garry 13 maart 2009 16:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door brother paul (Bericht 4020248)
ik vind het een goed bezuinigingsplan, ook de vorst en zijn gevolg mag een duitje in het zakje stoppen, begin misschien met Fabiola, die zal dan onmiddellijk terug naar spanje gaan. Zij kan toch ook in een gewoon villatje wonen van 400.000euro bvb ipv een kasteel. Dat vrouwtje kan dat toch niet allemaal meer onderhouden.

EN het vrijgekomen budget kan geinvesteerd worden in productieve economie, neem nu gewoon een waarborg geven aan fabriekskes biodiezel, zonnepanelen en windmolens...
En vergeet vooral de wetten niet aan te passen zodat die installaties dan rendabel worden hé.

Nee, die wordt onderhouden en ik denk dat de gevelwerken aan haar persoonlijk een veel grotere kost zullen zijn.

Inderdaad is een villatje van 400000 meer dan voldoende. Wat mij betreft is voor haar zelfs een stacaravan van amper 6 x 3 al voldoende zoals zo veel andere OCMW trekkers zich daar mee moeten behelpen. Laat mensen in kastelen wonen die er zelf voor gewerkt hebben en die ook zelf opdraaien voor het onderhoud daarvan.

Garry 13 maart 2009 16:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Buzz (Bericht 4020557)
Weet iemand hoeveel geld dat eigenlijk zou opbrengen dan? Of hoeveel procent van het budget dat is?

Al was het 0,00000001 procent. Vele kleintjes maken ook een groot. Wat het is, is het. Alle beetjes kunnen maar helpen.

Garry 13 maart 2009 16:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 4020457)

'sssss.
correctie," Habsburger'S". Allemaal hun C4 geven en den oude op pensioen sturen. Als er niets meer is om de pensioenen te betalen moet hij het maar weten, hij had zich maar niet moeten moeien.

Ik hou niet van half werk.

brother paul 13 maart 2009 17:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Garry (Bericht 4020960)
'sssss.
correctie," Habsburger'S". Allemaal hun C4 geven en den oude op pensioen sturen. Als er niets meer is om de pensioenen te betalen moet hij het maar weten, hij had zich maar niet moeten moeien.

Ik hou niet van half werk.

denk je nu echt dat laurent met een citroën C4 zou willen rijden ?

HAMC 13 maart 2009 17:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door brother paul (Bericht 4021072)

Waarom niet? Als hij daarmee tot aan het fabriek geraakt waar hij werkt?

brother paul 13 maart 2009 17:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Garry (Bericht 4020954)
Al was het 0,00000001 procent. Vele kleintjes maken ook een groot. Wat het is, is het. Alle beetjes kunnen maar helpen.

Laten we vooral zijn jobdescription eens goed uitwerken, en als die mens zijn werk niet meer zal zien zitten zal hij misschien vanzelfs wel de skepter doorgeven aan het jonge voetvolk. Die jobdescription kan dan toch ook maar de taak zijn van de regering.

Tot nog toe hebben ze gewoon wat werk afgepakt van die vent, en moet hij gewoon de wetten signeren als het ware... Terwijl hij langs geen kanten al die teksten uit hun context geformuleerd kan vatten. gezien de wetten toch maar een copy - paste zijn van europese wetten, verwondert het mij een beetje dat die functie nog blijft bestaan.

Je zou dus kunnen stellen dat alle europese wetten, zonder zijn goedkeuring geldig worden. EN zo europees verder integereren. Zijn functie wordt dan lichter, hij kan een deel van zijn staf doen natuurlijk afvloeien en Belgie wordt zo stillekes aan efficienter.

En voor de prinsen geen functie zonder goed jobdescription, en geen geld zonder effectief uitgevoerde functie.

Garry 13 maart 2009 18:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door brother paul (Bericht 4021072)

OK, begrepen. Ge hebt C 4 en C4 he. Die dat jij bedoelt zou ik ze in geen geval geven hoor. 't Is wel die andere C4, die zonder wielen, waar ik het op bedoeld heb. Ja,... dom van mij, ik had kunnen weten dat jij er weer de draak mee zou steken.:lol::lol::lol:

brother paul 13 maart 2009 18:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Garry (Bericht 4021149)
OK, begrepen. Ge hebt C 4 en C4 he. Die dat jij bedoelt zou ik ze in geen geval geven hoor. 't Is wel die andere C4, die zonder wielen, waar ik het op bedoeld heb. Ja,... dom van mij, ik had kunnen weten dat jij er weer de draak mee zou steken.:lol::lol::lol:

zalig zo'n tijdsbommop :-P

Eschaton ß 13 maart 2009 20:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Garry (Bericht 4021149)

Pas op mallerd, sebiet komen ze u uit uw bed lichten gelijk diene Hollandse maft die op internet voor de jol zei dat ie iedereen op school ging afknallen.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:00.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be