Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Terreur Amsterdam verijdeld dankzij tip uit Brussel (https://forum.politics.be/showthread.php?t=120305)

meulenaere 13 maart 2009 07:34

Terreur Amsterdam verijdeld dankzij tip uit Brussel

Ik zet dit onder dit forum, aagezien het zonder die mooie immigratie en integratie waarschijnlijk nooit zo ver zou gekomen zijn: 17 mensen, van Marokkaanse afkomst.

Ooit zal het prijs zijn.

Het beste vind ik nog deze zin:
Citaat:

Alle verdachten worden voorbereidingshandelingen met een terroristisch oogmerk ten laste gelegd.
Dus eigenlijk hebben ze geen terrorisme bedreven. Dus zullen ze vrijuit gaan of zo een belachelijk strafke krijgen van enkele jaren, waarna ze weer losgelaten zullen worden in de maatschappij om dan toch bloederige aanslagen te plegen.
"Roofdieren" is eigenlijk een te verhullende, vergoeilijkende term. Want deze dieren doden om te eten, niet uit bloeddorst, m.a.w. deze dieren doen dat om te overleven
Die Marokkanen doen dat om heel andere redenen. Hun bloeddorst is ingegeven door haat tegneover het Westen, dat hen gastvrij ontvangen heeft, hen een uitkering geeft,...

Hopelijk zetten ze deze gasten LEVENSLANG vast! Zonder de minste kans op vrijkomen.

TypO 13 maart 2009 07:41

Allemaal uit dank voor het betere leven dat ze hier gevonden hebben.

Diegenen die nu nog niet doorhebben dat dat soort mensen niet naar hier is gekomen om te werken maar om ons te bekeren...

Laat ons die maar over diezelfde kam scheren, die zijn toch niet meer recupereerbaar.

Mosasaurus 13 maart 2009 07:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meulenaere (Bericht 4020088)
Ik zet dit onder dit forum, aagezien het zonder die mooie immigratie en integratie waarschijnlijk nooit zo ver zou gekomen zijn: 17 mensen, van Marokkaanse afkomst.

Ooit zal het prijs zijn.

Het beste vind ik nog deze zin:

Dus eigenlijk hebben ze geen terrorisme bedreven. Dus zullen ze vrijuit gaan of zo een belachelijk strafke krijgen van enkele jaren, waarna ze weer losgelaten zullen worden in de maatschappij om dan toch bloederige aanslagen te plegen.
"Roofdieren" is eigenlijk een te verhullende, vergoeilijkende term. Want deze

dieren doden om te eten, niet uit bloeddorst, m.a.w. deze dieren doen dat om te overleven
Die Marokkanen doen dat om heel andere redenen. Hun bloeddorst is ingegeven door haat tegneover het Westen, dat hen gastvrij ontvangen heeft, hen een uitkering geeft,...

Hopelijk zetten ze deze gasten LEVENSLANG vast! Zonder de minste kans op vrijkomen.

Altijd dezelfde bevolkingsgroep waar problemen mee zijn
multikul een zegen en verrijking voor het westen
Islam = vrede

meulenaere 13 maart 2009 08:01

dat "islam = vrede" versta ik niet. Ik probeer nochtans te begrijpen door bvb de bijdragen van Rmimzaa te lezen in "Godsdienst en levensovertuigingen", een oprecht gelovige moslim, lijkt me. Ik zou het ook gr�*�*g geloven.

Maar hetgeen die mens hier verkondigt wordt bijna dagelijks tegengesproken door een enorme hoeveelheid feiten uit de werkelijkheid.

Fabke 13 maart 2009 20:08

moest er een aanslag zijn zou dat misschien de ogen openen van de personen die pro-vreemdeling zijn. (al hoop ik natuurlijk dat er nooit een aanslag zal zijn), alle regeringen willen natuurlijk een terroristische aanslag vermijden want dat levert stemmen op voor alle extreem rechtse partijen

nu zijn de meesten personen blind, of stemmen ze niet VB omdat er geen of bijna geen vreemdelingen in hun stad/gemeente zijn en ze er geen last van hebben.

en natuurlijk zijn het weer nederlanders van "marokaanse origrine" :x (met nadruk op mar. origine)

Andy 13 maart 2009 21:54

-

filosoof 14 maart 2009 13:06

Vandaag, 09:27 #1
meulenaere
Banneling

En de verdachten in A'dam vrijgelaten

filosoof 14 maart 2009 13:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fabke (Bericht 4021294)
moest er een aanslag zijn zou dat misschien de ogen openen van de personen die pro-vreemdeling zijn. (al hoop ik natuurlijk dat er nooit een aanslag zal zijn), alle regeringen willen natuurlijk een terroristische aanslag vermijden want dat levert stemmen op voor alle extreem rechtse partijen

nu zijn de meesten personen blind, of stemmen ze niet VB omdat er geen of bijna geen vreemdelingen in hun stad/gemeente zijn en ze er geen last van hebben.

en natuurlijk zijn het weer nederlanders van "marokaanse origrine" :x (met nadruk op mar. origine)

De straat waar ik woon: 50% vreemde origine. Ik zie ze, dus ik ben niet blind, en ik heb er geen problemen of last van.

Gilette 14 maart 2009 13:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door filosoof (Bericht 4022044)
De straat waar ik woon: 50% vreemde origine. Ik zie ze, dus ik ben niet blind, en ik heb er geen problemen of last van.

Dat bekent niet anderen er geen last van hebben.
Een bezoekje aan onze talrijke gevangenissen / jeugdinstellingen /opvangtehuizen voor afgeklopte moslima's kan je waarschijnlijk duidelijk maken hoeveel anderen er wel al last van hebben gehad.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:51.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be