Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Schoeiselcrisis (https://forum.politics.be/showthread.php?t=120322)

Pelgrim 13 maart 2009 12:06

Schoeiselcrisis

Ik heb daarnet mijn laatste paar schoenen letterlijk kapot gelopen. Met dank aan dat slinkse, smerige putteke.

Ik heb dus dringend nieuwe schoenen nodig.

Als echte man heb ik uiteraard geen verstand van zulke futiele, banale kwesties als vestimentaire esthetica, vandaar dus mijn dringende vraag: wie weet er in Antwerpen stad een goeie mannenschoenenwinkel waar ze goed advies geven maar u toch niet proberen af te zetten door u absurd dure designerschoenen te verkopen?
Liefst in Antwerpen centrum (omgeving meir of zo) want met wat resteert aan oude schoenen kan ik geen kilometers meer afleggen.

Ik weet het, ik had al veel vroeger schoenen moeten kopen, maar ik ben nu eenmaal lui. En daar ga ik me zelfs niet voor verontschuldigen.

AdrianHealey 13 maart 2009 12:26

Driekoningenstraat is er nen goeie shoe discount. Vriendelijke Marokkaan daar achter den toog. Maar 's wel een eindeke van Meir, he.

berre 13 maart 2009 13:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AdrianHealey (Bericht 4020425)
Driekoningenstraat is er nen goeie shoe discount. Vriendelijke Marokkaan daar achter den toog. Maar 's wel een eindeke van Meir, he.

en nu dan maar wachten totdat iemand een opmerking maakt over die 'marokkaan'...

meulenaere 13 maart 2009 13:26

Mijn dochter gaat naar een vrije basisschool - vriendelijke Belg, die directeur. En deze middag eten we cordon bleu, gehaald bij de beenhouwer, vriendelijke Belg trouwens, die beenhouwer. En zijn vrouw, echt een vriendelijke Belgische. Maar de bakker om de hoek, da's een norse kerel, een norse Belg. Maar ja, hij ligt met iedereen overhoop, in de eerste plaats met de wijkagent, vriendelijke Belg trouwens, die wijkagent. Hij is benoemd door onze burgemeester, vriendelijke Belg trouwens, die burgemeester.

L. J. Brutus 13 maart 2009 13:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AdrianHealey (Bericht 4020425)

Zover geraakt hij natuurlijk niet op blote voeten.

vlijmscherp 13 maart 2009 13:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meulenaere (Bericht 4020546)
Mijn dochter gaat naar een vrije basisschool - vriendelijke Belg, die directeur. En deze middag eten we cordon bleu, gehaald bij de beenhouwer, vriendelijke Belg trouwens, die beenhouwer. En zijn vrouw, echt een vriendelijke Belgische. Maar de bakker om de hoek, da's een norse kerel, een norse Belg. Maar ja, hij ligt met iedereen overhoop, in de eerste plaats met de wijkagent, vriendelijke Belg trouwens, die wijkagent. Hij is benoemd door onze burgemeester, vriendelijke Belg trouwens, die burgemeester.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door berre (Bericht 4020504)
en nu dan maar wachten totdat iemand een opmerking maakt over die 'marokkaan'...

Jazeker 13 maart 2009 13:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meulenaere (Bericht 4020546)

:lol:

Firestone 13 maart 2009 13:44

was dat even schrikken, deze threadtitel!

meulenaere 13 maart 2009 14:02

humor ...

AdrianHealey 13 maart 2009 15:02

'k snap niet goed wat er mis is met te zeggen dat er een vriendelijke Marokkaan werkt in de SD in de driekoningenstraat? Pelgrim vroeg naar iemand die hem niet in't zak zou zetten, dan is het karakter van de persoon die daar werkt toch belangrijk?

meulenaere 13 maart 2009 15:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AdrianHealey (Bericht 4020779)
'k snap niet goed wat er mis is met te zeggen dat er een vriendelijke Marokkaan werkt in de SD in de driekoningenstraat? Pelgrim vroeg naar iemand die hem niet in't zak zou zetten, dan is het karakter van de persoon die daar werkt toch belangrijk?

Tuurlijk, maar wat doet die nationaliteit of afkomst ertoe? Waarom zet je niet bvb

"Vriendelijke gehuwde Marokkaan daar achter den toog, die Bastos rookt, met als hobby's vinkenzetten en bridgen en met een flinke moedervlek op zijn rug."

Duvelke 13 maart 2009 15:32

Omdat hij gewoon vond dat marokaan ervoor genoeg was?

Duvelke 13 maart 2009 15:33

trouwens at topicstarter: ga gewoon den eerste den beste schoenenwinkel binnen, en kiest iets wa ge zelf schoon vindt, was dat nu :)

Pietje 13 maart 2009 15:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meulenaere (Bericht 4020800)
Tuurlijk, maar wat doet die nationaliteit of afkomst ertoe? Waarom zet je niet bvb

"Vriendelijke gehuwde Marokkaan daar achter den toog, die Bastos rookt, met als hobby's vinkenzetten en bridgen en met een flinke moedervlek op zijn rug."

Meestal roken ze Marlboro of L & M.

HAMC 13 maart 2009 15:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pietje (Bericht 4020850)

Omdat die beter smaken als ze er jointen meerollen.

Jaja, onze Marrokaanse vrienden durven dat.

netslet 13 maart 2009 15:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pietje (Bericht 4020850)

Zolang ze maar niet roken gelijk nen Turk want dan geraak ik in de war.

netslet 13 maart 2009 15:43

1 Bijlage(n)
Zijn deze niks voor pelgrim?

Bijlage 46852

HAMC 13 maart 2009 15:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door L. J. Brutus (Bericht 4020548)
Zover geraakt hij natuurlijk niet op blote voeten.

Misschien is het beter dat hij er besteld bij den Unigro.

Pietje 13 maart 2009 15:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door HAMC (Bericht 4020875)
Misschien is het beter dat hij er besteld bij den Unigro.

Bestaat dat nog ?? :-o

HAMC 13 maart 2009 15:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pietje (Bericht 4020878)
Bestaat dat nog ?? :-o

Niet meer misschien?

Van wat moeten de kinderen dan hun pijltjes draaien om in hun "klakkebuis" te schieten? :)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:35.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be