![]() |
Verrijkers tegengekomen.
Laten we ze nog meer godsdienstvrijheid en privileges geven, zoals iemand hier op 't forum voorstelt, kunnen ze hun haat nog wat verder rondspuien.
http://www.nieuwsblad.be/Article/Det...leID=GEB27M3C9 Echte varkens zijn het. |
Ja, want jij kent de daders persoonlijk en weet met absolute zekerheid wat hun persoonlijke overtuiging is. :roll:
En denk jij nu echt dat het een goed idee is om onze westerse vrijheden af te schaffen om ze te kunnen "beschermen"? Er is hier trouwens al een topic over. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De laatste tijd precies wel ja. hoe zou dat komen denkt u? |
Citaat:
|
Citaat:
Haha! hebben we eindelijk die paar goede gevonden alwaar de poco's altijd naar refereren. 8O |
Citaat:
Iedereen ziet dat toch zelf? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Noord-Afrikaanse oorsprong ging... . |
Citaat:
Hoe zou dat komen? komaan zeg. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
gaat u blijven ontkennen dat zulke feiten meer door buitenlanders en dan nog voornamelijk door noordafrikanen en moslims gepleegd worden? Waarom wilt u dit steeds gespeld hebben? |
Citaat:
Ondertss heeft men wel al een hele bevolkingsgroep gedemoniseerd en heeft die bevolkingsgroep al excuses moeten aanbieden voor iets dat ze niet gedaan hadden. |
Citaat:
Moslims zijn bij mijn weten ook niet altijd Noord-Afrikaan. Ik ontken trouwens niets. Ik zeg gewoon dat men vaak te snel conclusies trekt. Dat zou niet mogen gebeuren. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:48. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be