![]() |
Nederlandse zwembaden moeten boerkin toelaten
|
Citaat:
Nederland beschouw ik al lang als een verloren land. De islamisering heeft er aan een razensnel tempo kunnen oprukken dankzij de halve zolen van de PVDA, de sossen dus. Het lijkt wel een ziekte van links om in Europa alle verworvenheden van de verlichting op te offeren aan de believers van de achterlijke ideologie die islam heet. Dat heet islamofilie. Als een knipmes springen voor religieuze achterlijkheid. Ik stel me dikwijls de vraag wat die linksen toch zien in die importachterlijkheid. |
Dus in Nederland mag iedereen in eender welk pak komen zwemmen. Dat is pas diversiteit. Kostuums van adam en eva zijn zeer welkom tussen die boerkinis. Oproep aan alle nudisten; in Nederland mag je dragen wat je wil in het zwembad.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als die vrouwen dat willen is dat toch niet erg? Ik heb daar geen last van hoor.
In India mogen westerse vrouwen ook in bikini op strand terwijl de lokale vrouwen met al hun kleren aan het water induiken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
(misschien dat ze een uitzondering maken voor je schoeisel, maar dat duurt maar tot een of andere moslimpineut meent klaar te moeten komen bij het aanschouwen van blote tenen.... ;-) - vanaf dan mag jij je bottinnen aanhouden). |
Citaat:
Uw bottinnen maken deel uit van uw werk en werk is maar bijzaak, totaal onbelangrijk in vergelijking met het grote gelijk van een godsdienst. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik snap echter ook niet waarom er nu weer voor de duizendste keer die idiote commissie bij moet worden gesleurd, om de moslims zichzelf van hun politiek correcte gelijk te bedienen. G.O.D. Geloof ontwricht en desintegreert. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:49. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be