Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Nederlandse zwembaden moeten boerkin toelaten (https://forum.politics.be/showthread.php?t=120397)

Fabke 14 maart 2009 20:40

Nederlandse zwembaden moeten boerkin toelaten

http://www.demorgen.be/dm/nl/990/Bui...toelaten.dhtml

europa veel te tolerant !!!!!!:x:x:x

Gilette 14 maart 2009 20:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fabke (Bericht 4022785)

Nederland beschouw ik al lang als een verloren land. De islamisering heeft er aan een razensnel tempo kunnen oprukken dankzij de halve zolen van de PVDA, de sossen dus. Het lijkt wel een ziekte van links om in Europa alle verworvenheden van de verlichting op te offeren aan de believers van de achterlijke ideologie die islam heet. Dat heet islamofilie. Als een knipmes springen voor religieuze achterlijkheid.
Ik stel me dikwijls de vraag wat die linksen toch zien in die importachterlijkheid.

grimbergen 14 maart 2009 20:52

Dus in Nederland mag iedereen in eender welk pak komen zwemmen. Dat is pas diversiteit. Kostuums van adam en eva zijn zeer welkom tussen die boerkinis. Oproep aan alle nudisten; in Nederland mag je dragen wat je wil in het zwembad.

Derk de Tweede 14 maart 2009 20:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gilette (Bericht 4022797)
Nederland beschouw ik al lang als een verloren land. De islamisering heeft er aan een razensnel tempo kunnen oprukken dankzij de halve zolen van de PVDA, de sossen dus. Het lijkt wel een ziekte van links om in Europa alle verworvenheden van de verlichting op te offeren aan de believers van de achterlijke ideologie die islam heet. Dat heet islamofilie. Als een knipmes springen voor religieuze achterlijkheid.
Ik stel me dikwijls de vraag wat die linksen toch zien in die importachterlijkheid.

We wachten de verkiezingen af!

grimbergen 14 maart 2009 21:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gilette (Bericht 4022797)

De linksen zoals u ze noemt moeten net zoals ik zwaar op hun bek gaan. Hun kinderen moeten huilen en geconfronteerd zijn geweest met de religie der onverdraagzame waanzin. Dan pas zullen ze net als ik de bittere pil moeten slikken. Niets werkt zo goed helend als een ernstige confrontatie. Ik verwijt me dat mijn zonen het licht hebben moeten aandoen. Ik had het al langer moeten zien aankomen. Mea culpa.

thefishdoesntthink 14 maart 2009 21:19

Als die vrouwen dat willen is dat toch niet erg? Ik heb daar geen last van hoor.
In India mogen westerse vrouwen ook in bikini op strand terwijl de lokale vrouwen met al hun kleren aan het water induiken.

copulator silvestris 15 maart 2009 17:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede (Bericht 4022805)
We wachten de verkiezingen af!

Gaan die veel soelaas bieden, denkt u?

beste vriend 16 maart 2009 07:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door grimbergen (Bericht 4022802)
Dus in Nederland mag iedereen in eender welk pak komen zwemmen. Dat is pas diversiteit. Kostuums van adam en eva zijn zeer welkom tussen die boerkinis. Oproep aan alle nudisten; in Nederland mag je dragen wat je wil in het zwembad.

Mag ik met mijn werkkleren aan ? Na een dag op de bouwwerf, in het zonnetje, heb ik wel eens zin om met bottinnen en al in het water te duiken ?!

beste vriend 16 maart 2009 07:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door thefishdoesntthink (Bericht 4022832)
Als die vrouwen dat willen is dat toch niet erg? Ik heb daar geen last van hoor.
In India mogen westerse vrouwen ook in bikini op strand terwijl de lokale vrouwen met al hun kleren aan het water induiken.

Ja maar, die vrouwen hebben wél last van jou. Binnenkort mag je daar niet meer binnen terwijl de boerkinibende daar aan het zwemmen is.

abou Anis 16 maart 2009 10:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door grimbergen (Bericht 4022816)
De linksen zoals u ze noemt moeten net zoals ik zwaar op hun bek gaan. Hun kinderen moeten huilen en geconfronteerd zijn geweest met de religie der onverdraagzame waanzin. Dan pas zullen ze net als ik de bittere pil moeten slikken. Niets werkt zo goed helend als een ernstige confrontatie. Ik verwijt me dat mijn zonen het licht hebben moeten aandoen. Ik had het al langer moeten zien aankomen. Mea culpa.

drama queen.

circe 16 maart 2009 11:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door beste vriend (Bericht 4024454)
Mag ik met mijn werkkleren aan ? Na een dag op de bouwwerf, in het zonnetje, heb ik wel eens zin om met bottinnen en al in het water te duiken ?!

uiteraard! anders is het discriminatie.
(misschien dat ze een uitzondering maken voor je schoeisel, maar dat duurt maar tot een of andere moslimpineut meent klaar te moeten komen bij het aanschouwen van blote tenen.... ;-) - vanaf dan mag jij je bottinnen aanhouden).

Wimpeus 16 maart 2009 11:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door beste vriend (Bericht 4024454)

Zonder godsdienstige reden, zal dat niet mogen vrees ik.
Uw bottinnen maken deel uit van uw werk en werk is maar bijzaak, totaal onbelangrijk in vergelijking met het grote gelijk van een godsdienst.

grimbergen 16 maart 2009 14:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door abou Anis (Bericht 4024564)
drama queen.

Drama king. Toch beter dan een drama ontkenner, zoals u?

beste vriend 17 maart 2009 07:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wimpeus (Bericht 4024636)
Zonder godsdienstige reden, zal dat niet mogen vrees ik.
Uw bottinnen maken deel uit van uw werk en werk is maar bijzaak, totaal onbelangrijk in vergelijking met het grote gelijk van een godsdienst.

Als ik mij nu eens omschool tot openlucht-priester, in dienst van onze oude voorchristelijke goden ? Op de boerenbuiten, in de bossen, heb ik ook bottinnen nodig . Die maken dus deel uit van mijn rituele kleding, zonder dewelke ik de watergoden niet aanbidden, of benaderen mag. Als ik ga zwemmen, moet ik die dus verplicht aanhouden, anders straft de opper-watergod mij met een verdinkingsdood !!

liberalist_NL 20 maart 2009 22:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fabke (Bericht 4022785)

Ik snap niet waarom het zwembad er een verbod op heeft, evenals sommige zwembaden verboden hebben op boxerzwembroeken en dergelijke. Ik vind het wel inventief trouwens, zo'n boerkini. 8-)

Ik snap echter ook niet waarom er nu weer voor de duizendste keer die idiote commissie bij moet worden gesleurd, om de moslims zichzelf van hun politiek correcte gelijk te bedienen.

G.O.D.
Geloof ontwricht en desintegreert.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:49.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be