Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Aan welke soaps ergert u zich het meest? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=120423)

JP Coen 16 maart 2009 08:59

Aan welke soaps ergert u zich het meest?

.

Brugge Veilig en Leefbaar 16 maart 2009 09:17

Een goeie opener:

Aan het gezever van de VB-top, al 30 jaar van hetzelfde zonder dat men (zeker) weet waar ze naar toe willen. Naast "eigen zak eerst". :lol: :lol:

Another Jack 16 maart 2009 09:20

Ik erger me eerder aan mensen die zich aan televisieprogramma's ergeren.

Ik heb het hier ooit al gepost, maar bon, Doe Maar zong in de jaren '80 al : "Hé, er zit een knop je TV..."

Sidharta 16 maart 2009 09:21

Het gerecht, als postbezorger.

Brugge Veilig en Leefbaar 16 maart 2009 09:36

Als het over ergeren gaat:

Aan het dagelijkse gekanker in de media, het negativisme zonder grenzen, het uitmelken van menselijke miserie,... :evil:

eno2 16 maart 2009 09:51

Citaat:

Aan welke soaps ergert u zich het meest?
.

brother paul 16 maart 2009 10:31

Pak alle politiek soaps en caroussels, waar mensen die beslissingen moeten nemen elkaar zitten af te maken voor prietpraterij en details. Zoals we een jaar onder leterme gezien hebben. Du jamais vu

JP Coen 16 maart 2009 10:49

Reynders in de hoofdrol

Jozef Ostyn 16 maart 2009 10:59

Waarom zou ik mij moeten ergeren? Dat lijkt mij ongezond.

brother paul 16 maart 2009 11:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jozef Ostyn (Bericht 4024606)
Waarom zou ik mij moeten ergeren? Dat lijkt mij ongezond.

een beetje zagen op elkaar kan ook deugd doen hoor

Jozef Ostyn 16 maart 2009 12:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door brother paul (Bericht 4024643)
een beetje zagen op elkaar kan ook deugd doen hoor

Ieder diertje zijn pleziertje.

the_dude 16 maart 2009 12:46

vooral aan de banksoaps. Echte problemen laat de politiek links liggen om hun bedje en dat van hun bankiersvrienden mooi gemaakt te houden. Mensen staan overal in wachtrijen er is 'nergens' geld voor maar voor 'verlies'latende banken is er miraculeus geld genoeg. Waarlijk triest hoe verkeerd de prioriteiten van machthebbers liggen.

brother paul 16 maart 2009 13:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door the_dude (Bericht 4024766)
vooral aan de banksoaps. Echte problemen laat de politiek links liggen om hun bedje en dat van hun bankiersvrienden mooi gemaakt te houden. Mensen staan overal in wachtrijen er is 'nergens' geld voor maar voor 'verlies'latende banken is er miraculeus geld genoeg. Waarlijk triest hoe verkeerd de prioriteiten van machthebbers liggen.

Rustig man, banken zijn systeemessentieel, opel is niet systeemessentieel. Er zullen nog altijd auto's te krijgen zijn na Opel antwerpen. We moeten daar gewoon een groene reconversieindustrie maken.

vlijmscherp 16 maart 2009 13:10

aan geen enkel, ik kijk er niet naar.

Bob 16 maart 2009 13:14

De permanente goednieuwsshow opgevoerd door de belgische regering, en in het daglicht gesteld door de gesubsidieerde media, waarmede men de permanente neergang van het land tracht te masceren.

Eschaton ß 16 maart 2009 19:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bob (Bericht 4024824)
De permanente goednieuwsshow opgevoerd door de belgische regering, en in het daglicht gesteld door de gesubsidieerde media, waarmede men de permanente neergang van het land tracht te masceren.

²Hear ye and hear him...

Ik ben Thuis grondig zat eerlijk gezegd. De mooiste uren van de avond kijken een miljoen mensen zonder leven naar de miserie van een familie fictieve personages. Voyeurisme?

De dialogen zijn zeer slecht, om niet te spreken van de platvloerse humor type F.C de Kampioenen.

De personages zijn ook maar zo-zo, en elke keer moet er wel een Marokkaan of Turk zich komen roeren. Meestal zijn dat dan de "integere, oprechte hardwerkende dokters" van het feuilleton nog bij. "Mer zi spreikin welleuh azho."

Heb gehoord dat de VRT 150.000 frank betaalt voor ne studio in Leuven (manhattan) waar de ellentriek uitvalt en het personeel met 150 man/dag op 1 wc moet gaan. Nog een erfenis van Bettina en Aimé naar't schijnt.

djimi 16 maart 2009 22:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door brother paul (Bericht 4024808)
Rustig man, banken zijn systeemessentieel, opel is niet systeemessentieel. Er zullen nog altijd auto's te krijgen zijn na Opel antwerpen. We moeten daar gewoon een groene reconversieindustrie maken.

Veel méér nog dan banken zijn mensen 'systeemessentieel'.

En of dat 'systeem' wel zo wenselijk is, is nog een andere vraag.

brother paul 16 maart 2009 22:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door djimi (Bericht 4025643)
Veel méér nog dan banken zijn mensen 'systeemessentieel'.

En of dat 'systeem' wel zo wenselijk is, is nog een andere vraag.

Jaja, en tot nog toe heeft iedereen eten, is er nog geen een onteigend uit zijn huis door de bankcrisis, kunnen ons kindjes nog allemaal naar school, valt de mobiliteit niet stil.. Dus vanwaar al die paniek ?

De waarde van een aandeel staat nogal sterk los van zijn inhoud momenteel...

JuBiLaTe 16 maart 2009 23:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door JP Coen (Bericht 4024477)
.

Alle soaps, en in het bijzonder de soap: politics.be!!:evil:

Eschaton ß 17 maart 2009 00:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door JuBiLaTe (Bericht 4025769)
Alle soaps, en in het bijzonder de soap: politics.be!!:evil:

Ja sava, magnificatje.. Misschien is er nog plaats voor u op de lakeienvlucht naar Villa Astrida?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:51.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be