![]() |
...verdient een eigen topic!! Toch?
die malse broodjes dat heerlijke stuk vlees die verrukkelijke geroosterde stukjes ajuin die goddelijke bicky-saus aaaahhh, kwijl kwijl Zijn hier nog fans van dé burger aller burgers, of scheelt er iets aan mij? :? ![]() Ik start iig een Bicky Burger fanclub. Inschrijven kan. 8) |
Citaat:
|
Volledig gratis. 1x per week zijn er wel "Bicky bijeenkomsten" (deze week: Frituur Tiensepoort). De activiteiten staan nog niet op punt, alle tips zijn dus welkom. Maar de Bicky Burger moet wel centraal staan.
Vegetariërs verboden. 8) |
Ik word direct lid! Vegetariërs hangen me de keel uit, en ik wil in een vleesclub :P
Toen ik de titel zag, dacht ik dat het zou gaan over alle vervelende dingen die in die burgers zouden kunnen zitten, maar dat wil ik niet! Ik hou van mijn Bicky! :wink: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:lol: :lol: :lol: Goed dan :lol: Ledenlijst tot nu toe: Zeno (voorzitter) Patriot! (Nationaal secretaris) Spetsnaz (Als er gratis eten ende drinken is :lol: ) |
Citaat:
|
Inderdaad, wij zijn een heuse CLUB aan het oprichten ! !
|
[size=7]HANDEN AF VAN MIJN BICKY[/size]
|
Ik stel voor dat ge wat logo's ontwerpt, nationaal secretaris. Ge zijt daar blijkbaar goed in. 8)
[size=2](allez, tot morgen)[/size] |
Citaat:
Bicky heeft al een logo, kameraad :wink: |
Kan iemand mij inlichten over de spreekwoordelijke hoed en de al niet veel minder spreekwoordelijke rand met betrekking tot voornoemde warme versnapering? Is deze werkelijk een reis naar een gerenomeerd Vlaams versnaperingsrestaurant in mijn nabijheid waardig?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ziet er iemand een analogie tussen de Bickie-club en de partij van patriot ? ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
Sssstttttt... bij welk particuul zijt gij eigenlijk? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:07. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be