![]() |
Hoe objectief kan een mod zijn?
Stel ... een mod is tevens een forumlid maar dan onder een andere naam.
Laat ons even een fictief voorbeeldje nemen ... totaal uit de lucht gegrepen en helemaal niet van toepassing zover ik weet ... de supermoderator is hier tevens actief als een gewoon forumlid genaamd Kim (om maar een naam te noemen). Iemand geraakt in hevige discussie met Kim (die dus volgens dit fictief voorbeeld de super moderator zou zijn) en Kim kan het niet vinden met diens mening. Ze vindt zelfs dat die andere een beetje te grof wordt tegen haar, echter zonder de regels te overtreden. Hoe kan de supermoderator (fictieve Kim dus) nog objectief en onbevooroordeeld modereren nadien? |
Als "Kim" zichzelf wat kan beheersen, zal "Kim" niemand strafpunten geven zonder dat het forumreglement geschonden is.
|
hoera, weer een zaagtopic :cheer:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Is Groentje dan geband ? Ze vallen hier als vliegen :(
|
Citaat:
hij of zij dient enkel objectief de regels toe te passen. |
Een mod mag ook subjectief denken en handelen.
Dat is hier een prive-forum, en die mods doen hun goesting. |
Citaat:
|
Ik vind dat ze hier zeer professioneel omgaan omtrent moderatie.
Hier valt niets over te klagen. Ik zit op veel fora en daar wordt er totaal naar eigen goeddunken dingen verwijderd/ mensen verbannen / ... dus dikke pluim hier voor onze mods & admins ! :) Dat mag ook eens gezegd worden, ipv altijd dat gezeik om deze vrijwilligers |
Citaat:
|
Kritik der reinen Vernuft (I.Kant)
|
Citaat:
;-) |
Citaat:
Ik kreeg bijna een hartaanval van colère. |
Citaat:
En nu gaat het mondje weer opslot duveltje |
Citaat:
Het is hier zo slecht nog niet. |
Mods moeten niet echt objectief zijn.
Trouwens, wie zou die objectiviteit meten en beoordelen? Maar ze mogen wel forumlid zijn, waarom niet? Zolang dat maar niet als mod gebeurt. Jij maakt veel problemen waar er geen zijn. |
Altijd dat geklaag over mods en dergelijke.
Politics.be bevat een uitstekend beheerd forum, waarvoor mijn complimenten. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:49. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be