![]() |
Wie stemt er voor den Abou?
Ikke alleszins nie!
![]() |
Zijn 't verkiezingen in Libanon?
|
AJ wa&s ongelukkig in Libanon, een multiculturele maatschappij, waar men de diverse culturen oa. in Beirut netjes achter een "groene lijn" van elkaar scheidde & in het geval die scheiding niet voldoende functioneerde maar wat naar elkaar begon te schieten en bommen te werpen. "Nee, dan liever België" zal hij gedacht hebben daar wonen de diverse
mensen met verschillende godsdiensten en van verschillende afkomst door elkaar en hebben we minder last van aanslagen. Maar kijk : er was (volgens hem) hier wel wat geld te verdienen met het oprichten van "apartheidsbewegingen" - er was het voorbeeld van de "autochtonen" - dus waarom niet fluks een "arabierenpartij" in elkaar' geflanst - een parlementaire zit met de bijbehorende vergoedingen en partijfinancieringen lokte... Alleen "den haring braaide niet" ik geloof zelfs dat er meer arabieren voor het VB stemmen en er lid van zijn dan dat er ooit arabieren zich tot het AEL bekeerden... Anderzijds moet de man wanhopig zijn : waar hij zich ook henenspoedt, overal stuit hij op mensen met diverse overtuigingen, godsdiensten en culturen.. misschien moet hij zich wel tot het Amishgeloof bekeren en ergens in dergelijke gemeenschap integreren. |
Abou Jah Jah wil niet zozeer islam maar eerder een soort van Arabische liga in Europa groot maken, en dat lukt niet omdat hij geen rekening hield met het spanningsveld tussen de vele verschillende Berbers die mekaar vaak amper het licht in de ogen gunnen en de Marokkanen van Arabische afkomst; al evenmin dikke broeders met Berbers.
Die eenheid die hij zo graag wil valt in Vlaanderen onder moslims niet te bereiken, ze leven als subgroepen ook naast mekaar dus ja; daar had Abou even geen rekening mee gehouden... |
Citaat:
|
Citaat:
Ik moet wel zeggen : ik heb ooit één keer met Diyab Abou Jah Jah gebabbeld , en dat is gene uil hoor ! Dat is een zeer intelligente , hoog opgeleide man . |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Berbers zouden moeten beseffen dat de islam ook van de Arabieren kwam en hen bracht in hun huidige miserie.
|
Citaat:
spreekt automatisch rapper en dus onduidelijker . Maar daarvan wordt zijn intelligentie niet minder . Er zijn franstalige Belgen van wie het Nederlands veel slechter is . |
conclussie: niemand stemt op Abou want Abou komt niet op bij de verkiezingen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Er is toch al islam in Europa? In BE subsideren we zelfs moskees, in Antwerpen zelfs moskees dat al eerder zijn aangeklaagd voor jihad praktijken. Toch blijft da gedoe subisides ontvangen.
Ja wat meer willen ze nog? Dit gaat er wel over vind ik . En ik hoop dat vele moslims zich niet kunnen voegen in den Abou zijn mening. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:07. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be