Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   LPF : Werk niet voor rechts als je leven je lief is (https://forum.politics.be/showthread.php?t=12056)

Groen Valkje 15 april 2004 22:11

Aanslagpoging op chauffeur Fortuyn 15-04-'04

Een nog onbekende man heeft in Tilburg geprobeerd een aanslag te plegen op Hans Smolders, de vroegere chauffeur van Pim Fortuyn en voormalig Kamerlid voor de LPF.

De man meldde zich vanmorgen bij het huis van Smolders en bedreigde hem met een pistool. "Jij gaat stoppen met de politiek", riep hij. De belager haalde daarop de trekker over, maar het wapen was ongeladen. Daarna ging hij er te voet vandoor.

Smolders heeft direct aangifte gedaan bij de politie. Het zou gaan om een blanke man van ongeveer 1 meter 80 met een baardje. Na de bedreiging is de politie een buurtonderzoek begonnen. Smolders krijgt voor onbepaalde tijd bewaking bij zijn woning.

Aangifte
De voormalige LPF'er zegt zeer aangedaan te zijn door de gebeurtenissen. "Die man zei dat ik moet stoppen met de politiek. Nou, laat het duidelijk zijn dat ik dat nu doe. Ik vind de gezondheid van mijn vrouw en kinderen belangrijker dan de politiek."

Volgens Smolders moet de dader gezocht worden in linkse kringen. "Het gaat om van die types die al jarenlang uit de subsidieruif eten maar zelf niks uitvreten. We hebben geprobeerd dit land te veranderen nadat het door mensen als Kok verweesd is achtergelaten, maar ze winnen weer. Ik stop er mee."

Smolders was in 2002 getuige van de moord op Pim Fortuyn. Hij wilde met de door hem opgerichte partij Lijst Smolders Tilburg (LST) meedoen aan de gemeenteraadsverkiezingen van 2006. Ook had hij de ambitie om burgemeester van Tilburg te worden.

8)

Spetsnaz 15 april 2004 22:17

dat lijkt me helemaal niet 8)

maakt niet uit welke strekking

Groen Valkje 15 april 2004 22:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Spetsnaz

Tobback :" met alle middelen ..." :wink:

Spetsnaz 15 april 2004 22:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rood Valkje
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Spetsnaz

Tobback :" met alle middelen ..." :wink:

:roll: :roll:
Dat werkt bijzonder contraproductief !!
Herinner u de moord op Fortuyn...

Allez ja, op lange termijn natuurlijk.... ;)

Seba 15 april 2004 22:33

Citaat:

Een nog onbekende man heeft in Tilburg geprobeerd een aanslag te plegen op Hans Smolders, de vroegere chauffeur van Pim Fortuyn en voormalig Kamerlid voor de LPF.

De man meldde zich vanmorgen bij het huis van Smolders en bedreigde hem met een pistool. "Jij gaat stoppen met de politiek", riep hij. De belager haalde daarop de trekker over, maar het wapen was ongeladen. Daarna ging hij er te voet vandoor.

Smolders heeft direct aangifte gedaan bij de politie. Het zou gaan om een blanke man van ongeveer 1 meter 80 met een baardje. Na de bedreiging is de politie een buurtonderzoek begonnen. Smolders krijgt voor onbepaalde tijd bewaking bij zijn woning.

Aangifte
De voormalige LPF'er zegt zeer aangedaan te zijn door de gebeurtenissen. "Die man zei dat ik moet stoppen met de politiek. Nou, laat het duidelijk zijn dat ik dat nu doe. Ik vind de gezondheid van mijn vrouw en kinderen belangrijker dan de politiek."

Volgens Smolders moet de dader gezocht worden in linkse kringen. "Het gaat om van die types die al jarenlang uit de subsidieruif eten maar zelf niks uitvreten. We hebben geprobeerd dit land te veranderen nadat het door mensen als Kok verweesd is achtergelaten, maar ze winnen weer. Ik stop er mee."

Smolders was in 2002 getuige van de moord op Pim Fortuyn. Hij wilde met de door hem opgerichte partij Lijst Smolders Tilburg (LST) meedoen aan de gemeenteraadsverkiezingen van 2006. Ook had hij de ambitie om burgemeester van Tilburg te worden.

8)

:twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

Stratcat 15 april 2004 22:34

Smolders was in 2002 getuige van de moord op Pim Fortuyn.

Doodsbedreigingen aan het adres van een getuige van een moord vindt Rood Valkje 8)

Hij wilde met de door hem opgerichte partij Lijst Smolders Tilburg (LST) meedoen aan de gemeenteraadsverkiezingen van 2006. Ook had hij de ambitie om burgemeester van Tilburg te worden.

Doodsbedreigingen aan het adres van een kandidaat voor verkiezingen vindt Rood Valkje 8)

Stratcat 15 april 2004 22:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Seba
Citaat:

Aangifte

8)

:twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

:lol:

Alvader 15 april 2004 22:36

Hoe oud is Rood Valkje ??

Hanne 15 april 2004 22:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Alvader
Hoe oud is Rood Valkje ??

Even oud als Murat? Met hetzelfde IQ? :lol:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:10.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be