![]() |
Moet er een nieuw subforum komen?
Gezien de talrijke vragen die de entiteit Antarctica oproept, zou het misschien wenselijk zijn dat de forumbeheerders daar een subforum voor creëren. Geef je gedacht!
|
En Arctica?
Dit is pure discriminatie! Jozef!!!! |
uiteraard, dit is te belangrijk.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Deze enquête wordt nu al een halve dag straal genegeerd door de moderatie. Moet ik nu echt beginnen provoceren en daarna dubbelnick na dubbelnick gaan aanmaken en anderen vragen om zich te registreren om topic na topic in S&M te starten om deze kwestie onder de aandacht te houden?
Wat voor een dictatuur is dat hier eigenlijk? Het kan toch niet moeilijk zijn voor de moderatie van dit forum om het grote belang van de Kwestie Antarctica in te zien en er de ruimte die ze verdient voor te voorzien?!?! OF MOET IK MISSCHIEN BEGINNEN POSTEN MET DE CAPS LOCK TOETS VASTGEROEST? |
:rofl: uw poll is touché en hillarisch :)
Eigenlijk stoort het mij ook wel, al die aangemaakte threads over antartica. Maarja, ik lees er los over. Weet nu wel niet goed wat stemmen in uw poll, even in overleg met mezelf. |
Citaat:
|
de prinses elisabet werd naar de zuidpool gesleept , haar ouders volgen dra
|
Citaat:
La princauté antarctique giraffesque.... |
De mensen van optie 3 hadden eigenlijk optie 1 moeten kiezen. We moeten inderdaad weten of er worst is op Antarctica.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:30. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be