![]() |
Waarom worden hier al die draden gestart?
Ja, waarom? Waarom toch? Wat hebben wij jullie misdreven? waar hebben wij dat verdiend?
|
Voor wie totaal niet meer kon volgen (zoals ik) geef ik hier een chronologisch overzicht weer van de antarctica-cyclus.
Het begon in de draad over St Patricksday waar BigF zich afvroeg of er giraffen op antarctica lopen. Dit gaf aanleiding tot een aparte draad over de kwestie. Op vraag van Nelle in deze discussie werd een draad geopend over de vraag of er draadloos internet op het continent te vinden is. In deze vraag kwam de vraag of er een Delhaize op antarctica is, zodoende. Verder kwamen ook vragen over bomen op antarctica en verder nog een heleboel vragen die mij gene zak interesseren. Met dank. |
|
Citaat:
![]() |
Ik vind dat overdreven, het loopt hier echt de spuigaten uit.:-o Kon dat niet allemaal in één topic?:?
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben niet van het jaloerse type, en zeker niet voor zulke onbelangrijke eerder ridicule zaken. Ik denk eerder dat de teveel aan allerlei topics eerder de mensen ontmoedigd K&K nog te volgen. Maar voor mij maakt het toch niets uit hoor.;-) |
"Waarom worden hier al die draden gestart?"
Ik denk dat de meesten zich stilaan ervoor schamen om in de andere subfora nog draden te starten. |
Of waarom arme zatlappen hun woorden nu moeten vereeuwigd worden in onderschriften :-P
|
Citaat:
|
Geopolitieke berichten uit een geïnfibuleerde tijd.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
mijn Restorant is
nog ni voor sebiet : het sauslijntjes trekken wil nog niet vlotten |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:38. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be