Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Suggesties & Mededelingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=20)
-   -   Nog nooit mee gemaakt!!!!! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=120643)

duveltje382 20 maart 2009 19:10

Nog nooit mee gemaakt!!!!!

Ik zit hier nu toch al een tijdje op dit forum,heb ook al wat postjes geplaatst,maar dit heb ik nog nooit mee gemaakt

Citaat:

Stand van zaken
Actieve gebruikers op dit moment: 118 (19 leden en 99 gasten)
Bekijk wie er online is
Het record staat op 1.028, dat 4 januari 2006 werd gevestigd om 22:13.
‎duveltje382*, ‎artisjok, ‎Derk de Tweede, ‎fox, ‎Goldband, ‎Hendrik de Stoute, ‎JME, ‎Jozef Ostyn, ‎Knipp, ‎Lysander, ‎robert t, ‎Thomas-, ‎vinci, ‎Vlaams-nationalist, ‎Weezer, ‎Zucht
Op een vrijdagavond om 19.00 uur

Ik zeg dit in het belang van het forum,maar zo ligt blijven bannen wreek zich ooit toch eens hoor,vele goede forummers zijn we nu al kwijt

Ik weet het nu al wel dat jullie vrijwilligers zijn,net als duizende mensen in hobby clubs en sportclubs hé

Prive moet je U ook houden aan wettelijke regels ,en én daarvan is geen mensen weigeren op ras en overtuiging !!!!!!

Nu mijn zeg heb ik hier nu gedaan in het belang van iets wat ik ook heb helpen mee op te bouwen,en dat was ook vrijwillig !!!!

duveltje382

Esperanza 20 maart 2009 19:21

Tja, de rest van de forummers hadden waarschijnlijk iets anders te doen?

Vorenus 20 maart 2009 19:22

Yep, de herhaling van Temptation Island.

duveltje382 20 maart 2009 19:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Esperanza (Bericht 4030498)
Tja, de rest van de forummers hadden waarschijnlijk iets anders te doen?

Graag hier geen grapje rond maken AUB,tis al erg genoeg zo:?

duveltje382

Weezer 20 maart 2009 20:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 4030490)
Nu mijn zeg heb ik hier nu gedaan in het belang van iets wat ik ook heb helpen mee op te bouwen,en dat was ook vrijwillig !!!!

Waarom moet ik nu spontaan aan Johan Cruijff denken?

Zucht 20 maart 2009 20:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 4030490)
Ik zit hier nu toch al een tijdje op dit forum,heb ook al wat postjes geplaatst,maar dit heb ik nog nooit mee gemaakt

Citaat:

Stand van zaken
Actieve gebruikers op dit moment: 118 (19 leden en 99 gasten)
Bekijk wie er online is
Het record staat op 1.028, dat 4 januari 2006 werd gevestigd om 22:13.
‎duveltje382*, ‎artisjok, ‎Derk de Tweede, ‎fox, ‎Goldband, ‎Hendrik de Stoute, ‎JME, ‎Jozef Ostyn, ‎Knipp, ‎Lysander, ‎robert t, ‎Thomas-, ‎vinci, ‎Vlaams-nationalist, ‎Weezer, ‎Zucht
Op een vrijdagavond om 19.00 uur

Ik zeg dit in het belang van het forum,maar zo ligt blijven bannen wreek zich ooit toch eens hoor,vele goede forummers zijn we nu al kwijt

Ik weet het nu al wel dat jullie vrijwilligers zijn,net als duizende mensen in hobby clubs en sportclubs hé

Prive moet je U ook houden aan wettelijke regels ,en én daarvan is geen mensen weigeren op ras en overtuiging !!!!!!

duveltje382

Het strafste is nog dat ik om 19:00 naar het nieuws op één zat te kijken en niet naar het forum. 8O

Esperanza 20 maart 2009 20:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 4030501)
Graag hier geen grapje rond maken AUB

Ik geef een mogelijke verklaring. Waar zie jij een grap?
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 4030501)
,tis al erg genoeg zo:?
duveltje382

Wat is er zo erg aan?

duveltje382 20 maart 2009 20:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Weezer (Bericht 4030557)
Waarom moet ik nu spontaan aan Johan Cruijff denken?

Dat was een grote die ook wou bouwen hé ;-)

duveltje382 20 maart 2009 21:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zucht (Bericht 4030569)
Het strafste is nog dat ik om 19:00 naar het nieuws op één zat te kijken en niet naar het forum. 8O

Ik spreek van bijna 5 jaar forum nu hé,enh das nog nooit voorgekomen,namelijk niet iedereen kijkt naar het nieuws hé,(uitvluchten,dikke uitvluchten zijn dat) !!!!!!

IronChef 21 maart 2009 14:24

Als de forummers zich aan de forumregels houden moeten ze helemaal niet gebannen worden.

Das straf hé.

IronChef 21 maart 2009 14:25

Als iedereen zou stoppen met zagen over hoe slecht het hier wel niet is, zou het hier al veel toffer zijn.

Karma 24 maart 2009 15:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door IronChef (Bericht 4031060)
Als iedereen zou stoppen met zagen over hoe slecht het hier wel niet is, zou het hier al veel toffer zijn.

En moesten ze nu nog stoppen met zagen over het stoppen met zagen dan was 't helemaal goed.
Suggesties doen en aangeven wat er mogelijks schort en op welk gebied het misschien kan verbeteren is niet zagen hé.;-)

Txiki 24 maart 2009 16:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Karma (Bericht 4034584)
En moesten ze nu nog stoppen met zagen over het stoppen met zagen dan was 't helemaal goed.
Suggesties doen en aangeven wat er mogelijks schort en op welk gebied het misschien kan verbeteren is niet zagen hé.;-)

suggestie: iets minder schmink en het ge ziet er al veel beter uit.

roger verhiest 24 maart 2009 16:25

Waar meet je de "kwaliteit" van een forum aan af ? Het niet-forum gedeelte van Politics.be is alleszins kwaliteitsvoller dan het "Forum". Misschien heeft men inderdaad wat meer "kwantiteit" als er slordig gemodereerd wordt - scheldpartijen tussen mensen die het met elkaar niet eens zijn, zijn allicht leuker om lezen dan een beschaafde goed beargumenteerde diskussie.. het ontbreken van "sensatie" maakt misschien dat er wat
mensen redelijk verveeld afhaken..

& Ja : écht interessante zaken (voor mij ) worden soms snel afgebroken .. maar ik zit hier dan ook onder het motto "vive la différence "

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:00.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be