![]() |
Nog nooit mee gemaakt!!!!!
Ik zit hier nu toch al een tijdje op dit forum,heb ook al wat postjes geplaatst,maar dit heb ik nog nooit mee gemaakt
Citaat:
Ik zeg dit in het belang van het forum,maar zo ligt blijven bannen wreek zich ooit toch eens hoor,vele goede forummers zijn we nu al kwijt Ik weet het nu al wel dat jullie vrijwilligers zijn,net als duizende mensen in hobby clubs en sportclubs hé Prive moet je U ook houden aan wettelijke regels ,en én daarvan is geen mensen weigeren op ras en overtuiging !!!!!! Nu mijn zeg heb ik hier nu gedaan in het belang van iets wat ik ook heb helpen mee op te bouwen,en dat was ook vrijwillig !!!! duveltje382 |
Tja, de rest van de forummers hadden waarschijnlijk iets anders te doen?
|
Yep, de herhaling van Temptation Island.
|
Citaat:
duveltje382 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als de forummers zich aan de forumregels houden moeten ze helemaal niet gebannen worden.
Das straf hé. |
Als iedereen zou stoppen met zagen over hoe slecht het hier wel niet is, zou het hier al veel toffer zijn.
|
Citaat:
Suggesties doen en aangeven wat er mogelijks schort en op welk gebied het misschien kan verbeteren is niet zagen hé.;-) |
Citaat:
|
Waar meet je de "kwaliteit" van een forum aan af ? Het niet-forum gedeelte van Politics.be is alleszins kwaliteitsvoller dan het "Forum". Misschien heeft men inderdaad wat meer "kwantiteit" als er slordig gemodereerd wordt - scheldpartijen tussen mensen die het met elkaar niet eens zijn, zijn allicht leuker om lezen dan een beschaafde goed beargumenteerde diskussie.. het ontbreken van "sensatie" maakt misschien dat er wat
mensen redelijk verveeld afhaken.. & Ja : écht interessante zaken (voor mij ) worden soms snel afgebroken .. maar ik zit hier dan ook onder het motto "vive la différence " |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:00. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be