![]() |
[belangrijk] red het forum Politics.be
Te snelle bans,verwijderen van mooie forumleden,zielige tussenkomsten van Modjes(met uitdelingen van strafpunten)
RED DIT FORUM MENSEN |
Overal oorlog, broeikaseffect, financiele crisis, piet huysentruyt...
Je ziet duveltje, we kunnen zo nog wel effe doorgaan. Fluit een deuntje, kijk naar je avatar, dan naar de mijne, trek nen Duvel af, zet 'het leven is mooi' van Samson en Gert op en geloof het gewoon. Vroeg of laat vallen we dood en dan bannen ze hier nog altijd te snel hoor. ;-) |
Als nu Jazeker ook nog iets in deze draad wil posten kunnen we hem herdopen (den draad eh, Jazeker blijft gewoon Ludo) in "de gelukzalige avatarren-draad".
|
Citaat:
Idd :lol: |
Citaat:
|
Volgens mij zijn jullie allemaal dubbelnicks van Mod !
|
Het wordt er wel saaier op zonder veel van de voormalige spraakmakende forumleden, die geband zijn.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Tot zover mijn hoogstaande bijdragen. Niet dat jullie die lezen, dacht ik... jullie zitten allemaal naar mijn avatar te staren.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
En Temptation Island!
|
Citaat:
Het is dat ik vorig jaar een en ander heb gelezen over hoe men in de Gulag de taal gebruikte, want anders had ik hier wel een ban opgelopen. http://search.barnesandnoble.com/Gul.../9781400034093 |
Citaat:
|
[belangrijk] red het forum Politics.be
Van de oude zakken die de sfeer verpesten door de hele tijd te zagen dat het hier zo slecht is geworden en aldus zelfs nieuwe forummers wegjagen vooraleer zij zich hebben kunnen registreren.
|
Een internet forum is geen democratische instelling.
Dat weet je op voorhand als je je registreert. De ene slaat zijn slag, doet wat ie soms niet mag, de andere, dat is een feit, betaalt altijd het gelag. |
Citaat:
Mocht die foto nu wat meer uitgezoomd zijn.... |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:09. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be