![]() |
het gerecht, de ene is de andere niet
okee, het gaat in het tweede geval om een minderjarige, en okee: de onthaalmoeder uit het eerste geval blijkt een serieuze fout gemaakt te hebben. Het zijn slechts twee willekeurige voorbeelden, toch kan ik ons rechtsysteem met de dag minder begrijpen
Citaat:
Citaat:
|
Erg inderdaad, het virtus-gehalte van flikken bevindt zich op een all time dieptepunt.
Ze krijgen tegenwoordig klop van gepensioneerden en kinderen. Ik lach er graag mee. |
Citaat:
|
Citaat:
Tenzij dat jezelf zo ene bent blijf je daar toch ver van weg. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Je bent dus voor een totale wetteloze maatschappij, een algehele anarchie, dus ?? Maar je zou wel (indien je zou mogen/kunnen) op een autoritaire partij als het VB stemmen :lol: :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
We kunnen toch wel beter wat werken aan ons imago |
Citaat:
Alleen al om u en de andere Belgen te koeieneren. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik deel dus geheel de mening van Den Ardennees. Dit is niet normaal meer. |
Citaat:
Volgens mij zou je erop stemmen, omdat je wel degelijk beseft dat die partij hier nooit enige bestuursverantwoordelijkheid zal toebedeeld krijgen. 8-) |
Citaat:
En dan verder, je gaat er vanuit dat HA altijd schuldig zijn Piet, dat we allemaal en altijd gangsterstreken uithalen. Stop daar nu toch eens mee. Er zijn bij ons arbeiders en bedienden en zelfstandigen en werklozen en zowat alles dat je kan bedenken tot en met militairen. Mensen die alle dagen hard gaan werken. Alleszins, beter als dat ze ons nu in het oog houden gaat toch niet meer. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Er is geen relatie tussen criminaliteit en Club. Dat is in ontelbare rechtzaken steeds weer vastgesteld door rechters in landen wereldwijd. Ook in Belgie. |
Citaat:
Allemaal pech gehad ?? |
Citaat:
http://www.nrc.nl/nieuwsthema/hellsa...s_de_motorclub |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:52. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be