![]() |
'k Begin hier sterk de indruk te krijgen dat waals-paars hier krijgt wat het wilt. Tweedracht zaaien tussen de oppositie, met name N-VA en Vlaams Blok. Niet slim om daar aan toe te geven.
Vlaams Blok heeft het (terecht) moeilijk met het gekartel van N-VA en vele N-VA kiezers (waaronder ikzelf) voelen zich bedrogen door Bourgeois. Maar door hier konstant op elkaars vel te zitten doen we enkel de gezamelijke vijand een plezier. Hierdoor worden bandietenstreken zoals 's lands grootst politiek krapuul Coeme terug op het toneel brengen uit het oog verloren. Een bestand tot na de verkiezingen zou misschien verstandiger zijn. |
Citaat:
|
hmmmja, het begint tussen de twee partijen wel echt kinderachtige vormen aan te nemen.
Hier op het forum zitten ze elkaar constant in de haren, de persberichten zijn in 90% van de gevallen reactie op het persbericht van de ander enz... |
Citaat:
Citaat:
|
Alle bewuste Vlamingen naar de betoging splitsing B-H-V op 9 mei.
En wapenstilstand tot na de verkiezingen. |
Ik wil het wel nog eens proberen! Maar met mensen als dements, pisserke en zeroaster, is geen dialoog mogelijk! We shall see!
|
Citaat:
Ik voel het. Leve België! Zie ook: Politiek afkammen |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Met veel plezier kijk ik uit naar het moment dat die betoging zal uiteenvallen in verschillende splinters die elkaar in de haren vliegen (nee, niet met VB! Wel met VB! Kom bij ons! Nee, kom bij ons! Wij zijn Vlaamser! Nee, wij zijn Vlaamser!)...
|
Citaat:
Ik heb zo een vermoeden dat dit aan de basis ligt dag je niet in staat bent om beredeneerd de zaken te benaderen en te converseren :wink: |
Citaat:
Wat we vooral niet mogen doen is iedereen over de zelfde kam scheren. Er zijn heus wel "goede" blokkers en heus wel "slechte" n-va'ers. |
Beste vrienden bij de N-VA en bij het Vlaams Blok,
Waarom (nog steeds) ruzie maken, terwijl een groot deel van jullie programma's gelijklopend zijn. Kijk naar wat jullie gemeen hebben, niet naar jullie andere punten. Zo kan het partij-politiek Vlaams Nationalisme ééndrachtig naar buitenkomen in twee partijen. Om zo samen, met Cd&V, aan de macht te komen op 14 juni 2004( :wink: ) |
Wat is de NV-A ? :lol:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nu pleit de N-VA ook al voor gelegaliseerde doodslag, wat gaan we nog horen van dat *******?
|
Citaat:
Oproep aan de N-VA'ers: negeer gewoon oninteressante en dwaze discussies met eenieder |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:59. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be