Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Partijdiscussies (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=121)
-   -   N-VA & Vlaams Blok (https://forum.politics.be/showthread.php?t=12066)

pope 16 april 2004 07:24

'k Begin hier sterk de indruk te krijgen dat waals-paars hier krijgt wat het wilt. Tweedracht zaaien tussen de oppositie, met name N-VA en Vlaams Blok. Niet slim om daar aan toe te geven.
Vlaams Blok heeft het (terecht) moeilijk met het gekartel van N-VA en vele N-VA kiezers (waaronder ikzelf) voelen zich bedrogen door Bourgeois.
Maar door hier konstant op elkaars vel te zitten doen we enkel de gezamelijke vijand een plezier.
Hierdoor worden bandietenstreken zoals 's lands grootst politiek krapuul Coeme terug op het toneel brengen uit het oog verloren.

Een bestand tot na de verkiezingen zou misschien verstandiger zijn.

Griffin 16 april 2004 08:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pope
(...)

All is fair in love and war? :D

SB1234 16 april 2004 08:30

hmmmja, het begint tussen de twee partijen wel echt kinderachtige vormen aan te nemen.

Hier op het forum zitten ze elkaar constant in de haren, de persberichten zijn in 90% van de gevallen reactie op het persbericht van de ander enz...

Spelev 16 april 2004 08:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stijn Bleyen
hmmmja, het begint tussen de twee partijen wel echt kinderachtige vormen aan te nemen.

Amai nog ni!

Citaat:

Hier op het forum zitten ze elkaar constant in de haren, de persberichten zijn in 90% van de gevallen reactie op het persbericht van de ander enz...

Zo kunnen we nog eens lachen.

luc broes 16 april 2004 08:56

Alle bewuste Vlamingen naar de betoging splitsing B-H-V op 9 mei.
En wapenstilstand tot na de verkiezingen.

jan hyoens 16 april 2004 09:22

Ik wil het wel nog eens proberen! Maar met mensen als dements, pisserke en zeroaster, is geen dialoog mogelijk! We shall see!

Supe®Staaf 16 april 2004 09:46

Citaat:

't Gaat goed.
Ik voel het.
Leve België!

Zie ook:
Politiek afkammen

12 sec. of numarx 16 april 2004 12:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens
Ik wil het wel nog eens proberen! Maar met mensen als dements, pisserke en zeroaster, is geen dialoog mogelijk! We shall see!

Nog altijd de oude he, jij?

Jaani_Dushman 16 april 2004 12:29

Citaat:

'k Begin hier sterk de indruk te krijgen dat waals-paars hier krijgt wat het wilt. Tweedracht zaaien tussen de oppositie

Het kartel tussen N-VA en CD&V is toch een begin om af te rekenen met tweedracht...

jan hyoens 16 april 2004 12:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 12 sec. of numarx
Citaat:

Nog altijd de oude he, jij?

ah, nulmarx! loop jij hier ook nog rond? :wink:

Hans1 16 april 2004 13:11

Citaat:

'k Begin hier sterk de indruk te krijgen dat waals-paars hier krijgt wat het wilt. Tweedracht zaaien tussen de oppositie, met name N-VA en Vlaams Blok. Niet slim om daar aan toe te geven.
Vlaams Blok heeft het (terecht) moeilijk met het gekartel van N-VA en vele N-VA kiezers (waaronder ikzelf) voelen zich bedrogen door Bourgeois.
Maar door hier konstant op elkaars vel te zitten doen we enkel de gezamelijke vijand een plezier.
Hierdoor worden bandietenstreken zoals 's lands grootst politiek krapuul Coeme terug op het toneel brengen uit het oog verloren.

Hoe heette die frigo-box-delinquent weer van CDenV met Vlaams Blok-sympathieën?

Foundation 16 april 2004 13:12

Met veel plezier kijk ik uit naar het moment dat die betoging zal uiteenvallen in verschillende splinters die elkaar in de haren vliegen (nee, niet met VB! Wel met VB! Kom bij ons! Nee, kom bij ons! Wij zijn Vlaamser! Nee, wij zijn Vlaamser!)...

giserke 16 april 2004 13:31

Citaat:

Alleen al aan uw krapuleus platvloers niveau van uw uitlatingen weten we met wie we te maken hebben! :evil:

Ik heb zo een vermoeden dat dit aan de basis ligt dag je niet in staat bent om beredeneerd de zaken te benaderen en te converseren :wink:

Flipdesuperkip 16 april 2004 13:37

Citaat:

Kijk ook eens naar het andere onderwerp van VB - N-VA van gisteren. Daar heb ik reeds gezegd dat we over de gemeenschappelijke punten één stem moeten laten horen = Vlaanderen. Over de rest is er al ruzie genoeg geweest dus ik sta achter een wapenstilstand, ik ben nooit voor de oorlog geweest!
Wat we vooral niet mogen doen is iedereen over de zelfde kam scheren. Er zijn heus wel "goede" blokkers en heus wel "slechte" n-va'ers.

kempenaar 16 april 2004 15:57

Beste vrienden bij de N-VA en bij het Vlaams Blok,

Waarom (nog steeds) ruzie maken, terwijl een groot deel van jullie programma's gelijklopend zijn.

Kijk naar wat jullie gemeen hebben, niet naar jullie andere punten.

Zo kan het partij-politiek Vlaams Nationalisme ééndrachtig naar buitenkomen in twee partijen.

Om zo samen, met Cd&V, aan de macht te komen op 14 juni 2004( :wink: )

CONTRA 16 april 2004 15:59

Wat is de NV-A ? :lol:

Jaani_Dushman 16 april 2004 16:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CONTRA
Wat is de NV-A ? :lol:

Eerlijkheid gebiedt ons te zeggen dat het logo ook wel schuld treft... Waarom ploffen ze dat blokje niet ussen de N en de V ipv tussen de V en de A?

zorroaster 16 april 2004 17:21

Citaat:

Hebben ze uw infuus nu nog altijd niet doorgeknipt?

Unionist 16 april 2004 17:33

Nu pleit de N-VA ook al voor gelegaliseerde doodslag, wat gaan we nog horen van dat *******?

Philips Inc. 16 april 2004 17:40

Citaat:

Thx om mij niet te vernoemen ;-)

Oproep aan de N-VA'ers: negeer gewoon oninteressante en dwaze discussies met eenieder

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:59.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be