Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Receptie in Antwerpen (https://forum.politics.be/showthread.php?t=120679)

Paracelsus 21 maart 2009 14:44

Receptie in Antwerpen

Woensdagavond 22 maart 2007 boden de groothertog en zijn vrouw onze koninklijke familie een receptie aan in het Museum voor Schone Kunsten te Antwerpen. Prins Laurent en prinses Claire waren ook nu weer de grote afwezigen. Prinses Mathilde zag er echt schitterend uit. Al vond koningin Fabiola blijkbaar dat ze toch iets te licht gekleed was. Zij stond prompt haar bontjasje af...

IronChef 21 maart 2009 15:31

Dan draagt zo'n blauwbloedig wicht eens iets dat niet lijkt of het uit de kleerkast van haar over-over-overgrootmoeder komt, gaat dat kadaver er een stokje voorsteken.

I am not amused.

Mitgard 21 maart 2009 15:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Paracelsus (Bericht 4031083)

prachtige foto.
het plebs van omhooggescheten horigen en lijfeigenen kan zo hard de snob uithangen als het wil, ze zullen nooit de gratie en verfijnde smaak van de adel kunnen benaderen.
die heeft immers een traditie van eeuwen, die draagt waarden van eer en noblesse uit terwijl de nouveau riches alleen maar geinteresseerd zijn in ordinaire luxe en dure kitsch.

IronChef 21 maart 2009 16:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard (Bericht 4031135)
prachtige foto.
het plebs van omhooggescheten horigen en lijfeigenen kan zo hard de snob uithangen als het wil, ze zullen nooit de gratie en verfijnde smaak van de adel kunnen benaderen.
die heeft immers een traditie van eeuwen, die draagt waarden van eer en noblesse uit terwijl de nouveau riches alleen maar geinteresseerd zijn in ordinaire luxe en dure kitsch.

Is ons levend lijk opeens niet meer van adel dan?
Zij vond het toch juist nodig om die prachtige,gracieuze en verfijnde jurk te bedekken?

circe 21 maart 2009 16:52

Citaat:

prachtige foto.

geef dat plebs even het kledingbudget dat Mathilde van het plebs krijgt en je zal nog eens gaan verschieten denk ik.

HAMC 21 maart 2009 17:44

Citaat:

prachtige foto.

Ben je ziek Litgard?

Ik heb je al veel beter provocaties weten posten, dit is gewoon ongeloofwaardig. :c

Jazeker 22 maart 2009 15:46

Citaat:

prachtige foto.

Jij weet duidelijk meer dan ik. Nooit gedacht dat Mathilde van adel zou zijn. Zich opwerken door te trouwen met prins kapstok, dat zou voor mij nu net de definitie van Nouveau Riche zijn...

Jazeker 22 maart 2009 15:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Paracelsus (Bericht 4031083)

http://www.youtube.com/watch?v=eEep67akIn4

Dajjal 22 maart 2009 15:51

Vindt nog iemand anders dat Fabi meer en meer op Gollum/Smeagol begint te lijken ? (Met de nadruk op "lijk")

:rofl:

Mitgard 22 maart 2009 16:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 4032036)
Jij weet duidelijk meer dan ik. Nooit gedacht dat Mathilde van adel zou zijn. Zich opwerken door te trouwen met prins kapstok, dat zou voor mij nu net de definitie van Nouveau Riche zijn...

ze is de dochter van een graaf en gravin. :roll:

Mitgard 22 maart 2009 16:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dajjal (Bericht 4032045)
Vindt nog iemand anders dat Fabi meer en meer op Gollum/Smeagol begint te lijken ? (Met de nadruk op "lijk")

:rofl:

en uw bomma van tachtig+ lijkt op roos van acker zeker.

Dajjal 22 maart 2009 16:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard (Bericht 4032065)
en uw bomma van tachtig+ lijkt op roos van acker zeker.

Neen die beseft goed dat ze dood is en blijft dan ook in haar kist liggen.

Mitgard 22 maart 2009 16:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dajjal (Bericht 4032068)
Neen die beseft goed dat ze dood is en blijft dan ook in haar kist liggen.

ik kan maar voor haar hopen dat ze een interessanter leven heeft gehad dan jij.

Dajjal 22 maart 2009 16:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard (Bericht 4032074)
ik kan maar voor haar hopen dat ze een interessanter leven heeft gehad dan jij.

Jij kent me niet, en bent dan ook niet de aangewezen persoon om te bepalen of mijn leven al dan niet interessant is.

Dajjal 22 maart 2009 16:32

Moet wel zeggen dat Mathilde er mooi uit zag voor Gollum haar bedekt heeft met het dode dier.

Mitgard 22 maart 2009 16:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dajjal (Bericht 4032102)
Jij kent me niet, en bent dan ook niet de aangewezen persoon om te bepalen of mijn leven al dan niet interessant is.

jij voelt je duidelijk wel de aangewezen persoon om te bepalen of een bejaarde vrouw op gollem lijkt.

Dajjal 22 maart 2009 16:44

QED

Dajjal 22 maart 2009 16:44

Zet er een pruik op en het is prijs :rofl:

Dajjal 22 maart 2009 16:45

Oh....en we betalen Gollum ook niet meer dan een miljoen euro per jaar om oud te zijn.

Mitgard 22 maart 2009 16:52

probeer toch niet zo hard om grappig te zijn.
ge hebt het niet.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:53.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be