![]() |
Nog meer foto's uit Ronse
Prins Filip en prinses Mathilde brachten dinsdag 28 maart 2007 een bezoek aan de stad Ronse. Ik kon daarvan nog enkele mooie foto's op de kop tikken en die wil ik U zeker niet onthouden.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Mooi rokje heeft prinses Mathilde daar aan! Mooi eenvoudig |
waarom heet mathilde (die er op die eerste foto erg oud uitziet) haar rok tot onder haar oksels opgetrokken ?
|
Ik vind de rok net iets te kort. Mag voor mij boven de knie maar toch weer niet te veel.
Haar gezicht is mooi, we hebben toch een knappe-gedistingeerde prinses. |
Wel jammer dat haar Nederlands zo slecht is. Ongeveer zo goed als mijn Grieks.
|
Dat is maar een detail, en schromelijk overdreven door nen Ollander die niet eens Grieks spreekt.
En kroonprins Filip zijn Nederlands is vlekkeloos. |
Citaat:
Citaat:
|
jaja... feta, ouzo, panathinaikos en daar houdt het wel op zeker :-P
Mathilde doet het lang zo slecht niet. Zij zal een goeie koningin worden, evenals kroonprins Filip, je zal nog verschieten van zijn kwaliteiten> |
Prins Laurent zei onlangs dat hij liever Vlaams hoort en spreekt dan Nederlands. Ik kan hem daarin alleen maar gelijk geven. Jammer echter dat hij het Antwerps verkiest.
Maar de kroonprins daarintegen die is nog in Brugge op school geweest. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Let er eens allen op hoe ons Prinsenpaar nog altijd zo op handen gedregen wordt.8-) En dan durven sommige vlaams-nationalistjes hun irreëele, idiote wensen voor werkelijkheid nemen: dat het Koningshuis niet zo geliefd zou zijn.:? Larie! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Elke boer zegt ook dat zijn varkens het mooiste zijn, enkel een kwestie van smaak. |
Citaat:
|
Citaat:
En aan het hof spreekt men geen Nederlands, enkel de Franse taal is daar van tel. |
Citaat:
Zijn ''kwaliteiten'' in het berekenen van het aantal inwoners van China hebben we al eens mogen bewonderen ja. :lol: Hij kwam bijna aan genoeg inwoners om alle planeten te bevolken. |
Citaat:
|
1 Bijlage(n)
|
Ik herinner me dat ze dit zongen:
We are coming down We fall.... hand in hand in hand in hand We are coming down but we will Never never land |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:59. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be