Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Economie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=179)
-   -   Belgacom blijft een bloedzuiger (https://forum.politics.be/showthread.php?t=120682)

Descartes Jr 21 maart 2009 15:15

Belgacom blijft een bloedzuiger

Hun monopolie werd gebroken
maar geld hebben ze steeds geroken.
De geile strateeg
zuigt zijn klanten leeg.
Waarom blijft dit toch ongewroken ?

De nieuwste truuk

Nr.10 21 maart 2009 17:16

De eerste die een telecomfactuur kan uitleggen wint een pint.

Descartes Jr 21 maart 2009 19:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nr.10 (Bericht 4031236)
De eerste die een telecomfactuur kan uitleggen wint een pint.

Pff, ik won intussen al honderden cyberpints. Ik weet echter nog steeds niet hoe zoiets smaakt ... :roll:

Yves38 22 maart 2009 18:41

Niets nieuws onder de zon...

Queensburry 24 maart 2009 09:17

Ik sla mezelf altijd voor de kop als ik mijn belgacomfactuur moet betalen. Dat is altijd rond de 120 € en telkens zeg ik dat ik een andere provider ga zoeken... wat ik dan weer vergeet.
Luiheid is de grootste vriend van Belgacom.

Vorenus 24 maart 2009 09:21

Die Belgacomfactuur is nu toch niet zo ingewikkeld.

-=EXCALIBUR=- 24 maart 2009 09:39

De eerste keer in ons leven dat we die BGC-factuur vergeten te betalen en direct al 5 euro aanmaningskosten bij. :evil:

-=EXCALIBUR=- 24 maart 2009 09:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Descartes Jr (Bericht 4031104)
Hun monopolie werd gebroken
maar geld hebben ze steeds geroken.
De geile strateeg
zuigt zijn klanten leeg.
Waarom blijft dit toch ongewroken ?

De nieuwste truuk

Wie is er nu zo onnozel om BGC-TV te nemen? Daarvoor moet je toch echt simpel zijn. :?

Vorenus 24 maart 2009 09:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door -=EXCALIBUR=- (Bericht 4034166)
Wie is er nu zo onnozel om BGC-TV te nemen? Daarvoor moet je toch echt simpel zijn. :?

En wat is daart nu zo onnozel aan? Het is in ieder geval beter dan Telenet.

-=EXCALIBUR=- 24 maart 2009 09:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vorenus (Bericht 4034167)
En wat is daart nu zo onnozel aan? Het is in ieder geval beter dan Telenet.

Dat is kiezen tussen lepra en de pest. Geef mij dus maar TV Vlaanderen.

FDM 2 juli 2009 18:22

Belgacom zou nog steeds en vakantiehome bezitten in Torricella in Italie ,
dit kan de hoge tarieven verklaren

1207 2 juli 2009 20:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door -=EXCALIBUR=- (Bericht 4034166)

heb net die overstap gemaakt nadat Telenet zomaar en zonder aankondiging alle vrije digitale zenders van Integan achter slot en grendel gegooid heeft. ik ben toen over nacht 60 zenders en 40 radiozenders kwijtgespeeld.

ge hoort het goed, ik kon bijn integan alle zenders in digitale kwaliteit ontvangen zonder extra bakske in mijn kot. jammer genoeg mocht telenet integan overkopen.

commentaar van telenet
"as ge 4 euro meer betaalt kunt ge terug digitaal zien". zonder aankondiging eenzijdig een prijsverhoging van 30% (13 naar 17euro) doorduwen vind ik een geldig argument om dat klotebedrijf buiten te flikkeren.

het zijn beide monopolisten en bloedzuigers. het is kiezen tussen de pest en cholera

Dajjal 2 juli 2009 20:15

http://www.ipness.be

Bye bye BelgaKROM.

jac 7 juli 2009 13:52

Ge ziet dat ge geen Btw-carrousel moet opzetten om met de Btw te kunnen spelen.
De Btw is een echte schande. Het is voor de consument een enorm prijsverschil, maar voor de rest is het een nul-operatie. Ja, zo ken ik er nog één!
Zelfstandigen kunnen er gemakkelijk een extra bijverdienste van maken.

Descartes Jr 7 juli 2009 14:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jac (Bericht 4217346)
Zelfstandigen kunnen er gemakkelijk een extra bijverdienste van maken.

Nu moet gij mij eens uitleggen hoe d�*t een bijverdienste is voor de zelfstandige ! Integendeel : per kwartaal betaal ik alle verschuldigde BTW door aan de Staat (zoniet forse interest en boete) terwijl ikzelf incasso- en advokatenbureau's moet betalen om aan mijn eigen centen (+ BTW) te geraken. De zelfstandigen spelen kredietbank voor de overheid. Op straffe van boeten.

Je moet goed zot zijn om in België nog als zelfstandige te starten en bovendien personeel aan te werven. Gelukkig ben ik dat. In het andere geval zat ik ook niet op deze debiele site voor onkundige betweters, de geboren politici dus.

Laat uw beleid maar voeren door malloten zoals JJ De Gucht en Tom Dehaene die zelf nooit 1 dag presteerden in onze economie. Zij zullen 't wel weten !

Tempest 8 oktober 2010 01:28

Bloedzuiger inderdaad... zeker wanneer er geen dienst wordt geleverd (geen fatsoenlijke internet verbinding vandaag (aan en uit, aan en uit...

Yves38 8 oktober 2010 15:20

Heeft Belgacom al ooit iets anders gedaan...hebben wss te veel politici in hunne zak...

Dit gezegd zijnde, anderen zijn niet veel beter.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:35.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be