![]() |
De Koning en zijn voorechten.
- Wie is tegen dat de Koning voorechten heeft?
- Wie is er voor dat de Koning voorechten heeft? - En waarom? |
betaalt geen belastingen ( leeft er wel van ))
|
Op een troon dien je verheven te worden, een troon hoor je niet te erven.
|
Ik ben voorstander dat de koning één voorrecht heeft, het gebruik van de guillotine.
|
hij heeft 2 tronen miljaar , op mijn troon steek ik mijn broek af
|
Citaat:
|
nee
|
Hij heeft vooral voor-echten !!
|
Citaat:
De koning en z'n voorrechtjes dus... Ik ben alleen tegen regelrecht misbruik (inschrijven van jachten via de marine om btw te ontduiken, vluchtjes met vliegtuigjes van de staat voor bedragen waar ons koppeke gaat van duizelen, 4 A4'tjes VOL eigendommen en vastgoed scattered around the globe, ondernemingen zonder jaarrekeningen, auto's met buitenlandse plakken etc..etc..) Nuff said.. |
Voor mij mag hij onmiddellijk ontploffen.
Iemand die door een vaginaal toeval koning laten worden is niet democratisch. Daarbij kost hij veel geld en is nooit in het land, want telkens er iet gebeurt in het land moet de koning terugkeren uit zijn vakantie. Vorig jaar is ie 40 keren voor 14 dagen op vakantie geweest. |
Mijn Mening
Mijn mening is de koning is toch ook maar een mens lijk iedereen waarom zou hij dan voorechten moeten hebben,
Volgens mij staat Vlaanderen liever apart en word de koning afgeschaft een rebubliek zou veel beter staan!!! |
Citaat:
Van mij mag de koning gerust voorechten hebben. Voorrechten is alleen voor de mensen die..........:lol: |
Ik ben voorstander van een carnaval dat terug meer is dan folklore of traditie. Elk jaar doden we de koning.
|
Citaat:
*lijk = gelijk = zuid-nederlands *wordT *republiek ... Typmaschien kaput? |
Aanschouw hier het nieuwe verkeersbord dat na 7 juni overal in Vlaanderen geplaatst zullen worden. 8-)
|
Citaat:
Tis iets minder geworden |
Ik zou zijn persoonlijk imobiliënportefeuilleke wel eens ECHT willen laten doorlichten.. Wat is van die zeveraars nu écht en wat niet? Zijn die boten nu echt via de marine ingeschreven om BTW te ontduiken? Wanneer gaan we een kat een kat noemen en Delphine Boele geven dan waar ze recht op heeft? Hoeveel kosten zijn vliegreisjes echt? Hoeveel hofleveranciers zijn er en hoe gaat dat in zijn werk? ...
Een grote oplichterij... |
Voor mij heeft, de tittel Koning, niet de persoon in kwestie, recht op een enkele reisticket naar de maan. Voor het overige mag hij al zijn Koninklijke brol terug hebben na aftrek van alle daaraan in het verleden gemaakte kosten + alle in wezen verschuldigde successierechten vermeerdert met de intresten en een boete voor belastingsfraude.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:05. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be