Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Zielige Vlamingen: Amelie Van Esbeen vraagt geen euthanasie meer (https://forum.politics.be/showthread.php?t=120788)

Eschaton ß 24 maart 2009 21:22

Zielige Vlamingen: Amelie Van Esbeen vraagt geen euthanasie meer

Citaat:

Amelie Van Esbeen vraagt geen euthanasie meer
24 maart 2009
De 93-jarige Amelie Van Esbeen, die al een paar dagen in hongerstaking is omdat ze wil sterven, ziet af van haar vraag om euthanasie. Dat meldt vtm dinsdagavond.
Na overleg met haar familie en behandelende artsen besloot de vrouw af te zien van haar verzoek. "Ze zal de natuur haar gang laten gaan", zegt Marc Van Hoey van het OCMW-rustoord. De artsen laten in het midden waarom ze die beslissing heeft genomen. Er werd wel overeengekomen om Amelie Van Esbeen een maximale palliatieve behandeling te gunnen. Comforttherapie, aldus de artsen. Wel eet en drinkt de patiënte nog steeds zo goed als niets. Het is volgens het medisch personeel moeilijk in te schatten hoe lang ze nog zal leven. (BEH)
Amelie wou ne mie
den dokteu zeit,
zie ne kie amelie,
Ipv euthanasie, krijgde goi,
comforttherapie!
En van slag haa ons Amelie,
veneer een goei eup en ne goeie knie!

Txiki 24 maart 2009 21:27

Ze is jaloers he, op die vrouw van 130

Eschaton ß 24 maart 2009 21:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 4035074)
Ze is jaloers he, op die vrouw van 130

I bow to your infinite wittiness :twisted:

HAMC 24 maart 2009 21:30

Waar een klein landje dan toch groot in kan zijn!

IronChef 24 maart 2009 21:36

Euthanasie wou ze hebben, euthanasie zal ze krijgen.

Goedschiks of kwaadschiks!

Eschaton ß 24 maart 2009 21:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door IronChef (Bericht 4035082)
Euthanasie wou ze hebben, euthanasie zal ze krijgen.

Goedschiks of kwaadschiks!

lolz :lol: schoonzoon: "Ja, nu moete ni meer terugkrabbelen hé, moe, de congé is al geboekt!!"

Eschaton ß 24 maart 2009 21:40

't Feit dat ik deze topic "zielige vlamingen" getiteld heb, heeft gewoon te maken met het feit dat ik ook zo'n oud scharminkel in de familie heb, dat absoluut wil sterven terwijl er niks mankeert... Ne keer een goei mentale schudding en ze kunnen weer verder die ouwe krenten...

abou Anis 24 maart 2009 21:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eschaton ß (Bericht 4035087)
't Feit dat ik deze topic "zielige vlamingen" getiteld heb, heeft gewoon te maken met het feit dat ik ook zo'n oud scharminkel in de familie heb, dat absoluut wil sterven terwijl er niks mankeert... Ne keer een goei mentale schudding en ze kunnen weer verder die ouwe krenten...

:shit:

Eschaton ß 24 maart 2009 22:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door abou Anis (Bericht 4035089)
:shit:

lol

kiko 26 maart 2009 18:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eschaton ß (Bericht 4035087)

Ik hoop dat dit sarcastisch bedoeld is.

circe 26 maart 2009 18:24

Zielig is alvast het feit dat haar kleinzoon de helft van de media heeft moeten contacteren om zijn oma tenminste naar de "comfortzone" van de palliatieve afdeling te krijgen.

Blijkbaar ging dat voordien niet.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:16.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be