Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Rotweer (https://forum.politics.be/showthread.php?t=120794)

Jazeker 25 maart 2009 05:47

Rotweer

Ik ga me poetsen, boenen en wassen om naar het werk te gaan, maar buiten hoor ik de wind en de regen (en net een studente die blijkbaar is aangereden dan wel een orgasme had of zich erg droevig voelde).

Ik weet niet echt of ik eigenlijk naar buiten wil. Maar tja... de verlofdagen liggen niet dik gezaaid.

Geert C 25 maart 2009 06:38

Met zo'n weer voelt een mens tenminste dat ie leeft. :cheer:

berre 25 maart 2009 07:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 4035313)
Ik ga me poetsen, boenen en wassen om naar het werk te gaan, maar buiten hoor ik de wind en de regen (en net een studente die blijkbaar is aangereden dan wel een orgasme had of zich erg droevig voelde).

Ik weet niet echt of ik eigenlijk naar buiten wil. Maar tja... de verlofdagen liggen niet dik gezaaid.

gaan naar oefenles wiskunde:-(

berre 25 maart 2009 07:49

Citaat:

en net een studente die blijkbaar is aangereden dan wel een orgasme had of zich erg droevig voelde

gigedy (over dat orgasme eh, want dat aangereden en droevig voelen is niet zo gigedy, hoewel, als die zich droevig voelt kunt ge haar troosten en dat is toch ook wel een beetje gigedy)

BigF 25 maart 2009 08:54

Citaat:

Naast de verwarming door een natgeregend raam naar de mensen kijken die met de fiets naar hun werk rijden...
Love it.

circe 25 maart 2009 09:31

gelukkig heb ik zaterdag mijn gras netjes afgereden en kan ik nu naar een versgemaaide kletsnatte gazon zitten kijken...

Nelle 25 maart 2009 09:36

Dan moet je eens op je werk aankomen en voor een gesloten deur staan :-(

vlijmscherp 25 maart 2009 09:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nelle (Bericht 4035424)
Dan moet je eens op je werk aankomen en voor een gesloten deur staan :-(

failliet???

Nelle 25 maart 2009 09:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp (Bericht 4035426)
failliet???

:lol: in deze tijden had het gekund nee gewoon de sleutel aan de achterkant van het slot gestoken :?

vlijmscherp 25 maart 2009 09:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nelle (Bericht 4035429)
:lol: in deze tijden had het gekund nee gewoon de sleutel aan de achterkant van het slot gestoken :?

jij of iemand anders?

BigF 25 maart 2009 09:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nelle (Bericht 4035429)
nee gewoon de sleutel aan de achterkant van het slot gestoken :?

Wij repeteerden ooit met een groepje op iemands zolder. Op een bepaalde dag was onze gastheer niet thuis en stonden wij met ons materiaal op de stoep. Wij zijn toen over twee afsluitingen gekropen om achteraan een raam (zo licht mogelijk) te forceren en alzo binnen te geraken. In de keuken vonden we een briefje op tafel met "Hey mannen, de sleutel zit in de bloempot naast de voordeur"...

Soit, ik bedoel maar; sleutels en deuren, 't is altijd wat.

Mitgard 25 maart 2009 10:02

HAMC 25 maart 2009 10:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BigF (Bericht 4035438)
Wij repeteerden ooit met een groepje op iemands zolder. Op een bepaalde dag was onze gastheer niet thuis en stonden wij met ons materiaal op de stoep. Wij zijn toen over twee afsluitingen gekropen om achteraan een raam (zo licht mogelijk) te forceren en alzo binnen te geraken. In de keuken vonden we een briefje op tafel met "Hey mannen, de sleutel zit in de bloempot naast de voordeur"...

Lang geleden repeteerden wij in de kelder van den Aalmoezenier. Die mensen lieten wat dakwerken doen en de ladders die daarbij gebruikt werden stonden dan savonds voor de poort die wij gebruikten. Wij die opzij gezet om binnen te kunnen. Nu bleek dat de muur waar wij die tegen gezet hadden de buitenmuur van de Begijnenstraat te zijn. Die cipiers die zagen dus een ladder boven hun buitenmuur uitkomen.

De rijkswacht was daar redelijk rap. "Wij hebben niets gezien nee, wij zijn hier aan het repeteren". :)

Derk de Tweede 25 maart 2009 10:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 4035421)
gelukkig heb ik zaterdag mijn gras netjes afgereden en kan ik nu naar een versgemaaide kletsnatte gazon zitten kijken...

Da's vroeg!
Mijn gras moet nog groeien.

BigF 25 maart 2009 10:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede (Bericht 4035464)
Da's vroeg!
Mijn gras moet nog groeien.

Ik heb hier maandag toch ook voor het eerst het gras afgedaan.
En ik zal niet zeggen dat al dringend was maar als ik had moeten wachten tot na deze regenweek zou ik er toch last mee hebben gehad denk ik.

Enfin; weer een wekelijks klusje bij voor het volgende halfjaar.

lantjes 25 maart 2009 10:34

Hier komt de zon al even piepen....er zijn al blauwe stukjes tussen de grijze wolken. :cheer:

Monocle 25 maart 2009 14:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BigF (Bericht 4035438)

Nu ook niet bijster slim van die kerel om dat briefke in de keuken te leggen eh ;-)

Jazeker 25 maart 2009 14:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard (Bericht 4035440)

Mooi.

Nelle 25 maart 2009 15:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard (Bericht 4035440)

ik wil dat jurkje!

Pieke 25 maart 2009 15:23

1 Bijlage(n)
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 4035717)
Mooi.

de artieste ook

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:36.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be