![]() |
Overlast hondenpoep wordt aangepakt, hondenbezitters opgepast!
In de Benelux begint woensdag een experiment waarbij van alle honden wat wangslijm wordt afgenomen.
De DNA gegevens gaan in databanken in Groningen, Gent en Luxemburg. Het is de bedoeling dat werklozen de hondenpoep gaan verzamelen om zo de DNA te kunnen achterhalen. Komt het DNA overeen, dan volgt een fikse boete. Ik raadt U allen aan om toch vooral een hondenpoepzekje mee te nemen bij uw wandeling met uw trouwe viervoeter. ![]() ![]() |
Dit is echt te dom voor woorden.
Je zou denken dat die wandelende maatpakken wel iets beters te doen hebben nu het "crisis" is. :roll: |
Citaat:
Zo ook de hondendrollen. |
Big Brother voor honden is het ja.
Ik vind het maar akelig. |
Citaat:
|
Van mij hebben zo nog geen wangslijm genomen, kan ik dan nog rustig op het trottoir kakken?
|
Citaat:
Stel dat een paar oudere dames moeten toekijken. :| |
Oeps!!! Te laat. En inderdaad, er keken een paar oudere dames. Wat nu?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Iedem voor criminelen, als criminaliteit niet meer bestaat, is er ook geen politie nodig. |
Citaat:
Lost waarschijnlijk miljoenen die beter besteed kunnen worden. |
In de Benelux begint volgende woensdag een experiment.
Misschien eens kijken naar de datum. |
dus, hondje doet zijn poepje en baasje propt poepje in zakje.
Wat moet er nu gebeuren met het zakje? mag dit in de openbare vuilnisbakken worden gedeponeerd? of moet het mee naar huis worden genomen en in de restafvalzak gedeponeerd? Of moet thuis het baasje het hondenpoepje er terug uitscheppen en door het toilet spoelen, terwijl stinkend zakje bij de restafval onder de pompbak moet worden gestopt? |
Citaat:
|
Citaat:
Hondenpoep is hier en daar een probleem maar... er zijn wel andere problemen in ons apenlandje waar men zich beter zou mee bezig houden! Zoals grote en kleine kriminaliteit: dat men van die gasten maar wangslijm gaat afnemen... Natuurlijk mag/moet politie optreden wanneer ze dat vaststelt maar is d�*t het probleem waar men zich hier in België moet bezighouden? Als alibi om zich niet met ergere problemen te moeten bezighouden? |
Citaat:
Komt ervan als je "entreegeld" moet betalen in de daarvoor voorziene toiletruimtes... |
Citaat:
En wat in een bos , of in de gras kant langs een dijk ...... daar is me het het zakje niet waard !!!! in een straat is het normaal dat je het opruimt |
Gewoon die mensen er met de neus inwrijven. Bij katten werkt dit uitstekend.
|
Citaat:
In mijn tuin gooi ik de poezenkaka ook tussen de struiken en bloemen en dat verdwijnt gewoon. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:51. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be