![]() |
Van 175Km/h naar LDD
Het is gewoon te gek voor woorden, dat LDD het symbool voor verkeersveilgheid, zomaar op zijn lijst zet. luc beaucourt zet LDD defenitief te kakken. :lol:
Als nu nog niet bewezen is wat voor partij LDD is weet ik het ook niet meer |
Ik vind uw statement zeer rommelig en dit is waarschijnlijk in een vlaag van emoties gepost.
Wat ik vind: Vinden jullie het niet vreemd dat het boegbeeld van die schokkende verkeerscampagnes zelf zo snel durft rijden (186 km/u alstublieft)? Dat de man van de campagnes overloopt naar LDD, de partij van de snelduivels, is zeer vreemd. Maar dat de man die 186 km/u durft rijden naar LDD stapt, vind ik wel logisch. Maar dat betekent wel dat hij al die campagnes van vroeger zelf een dikke farce vindt. En dat zit dus bij LDD: A zeggen en B doen. |
Een BV'ke kan er altijd wel bij. :-)
|
ik heb die beaucourt altijd al een zelfingenomen hypocriete zak gevonden.
past uitstekend naast JM dedecker m.a.w. nu nog jef vermassen en jef hoeybergs en ze kunnen kaarten. |
Citaat:
http://www.deredactie.be/cm/de.redac..._Beaucourt_LDD |
Hahah, elke verkiezing zit die bij een andere partij.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat moet daar nogal een interne partijdemocratie zijn zeg?? 8O De voorzitter of secretaris van LDD O-VL zal het geweten hebben :-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Lol !
Alvast slecht nieuw voor "The Gagdgetman " met ongeziene communicatieve vaardigheden Jurgen Verstrepen. Naar de eerste plaats op de lijst zal hij mogen fluiten. Welke partij zal nu z'n torenhoge facturen betalen ?:vamp: Dag Jurgen ! :silly: |
Citaat:
2 |
Citaat:
|
Citaat:
Ben benieuwd (lees : het antwoord is vooraf al gekend zeker ?). Wat elke journalist ongetwijfeld wel zal doen, is Vlaams Belangers de uitspraak van Le Pen voorleggen. Kritische journalistiek �* la tête du royaume belge dus. |
Citaat:
Voor alle duidelijkheid, Belgie kapot en Vlaanderen onafhankelijk, juist? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:57. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be