![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Vliegangst tot daar aan toe, maar pretparkangst wil ik echt niet krijgen... :?
|
angst is dat wat je overkomt in een vliegtuig?
|
Citaat:
|
Ikzelf heb vliegangst, maar daar zet ik mij overheen.
Ik weet dat ik veel meer kans maak om te verongelukken met de wagen of fiets dan met de vlieger. Ik ga mee maar zit niet op mijn gemak. Ook zou ik niet meegaan met een lowbudget firma zoals Virgin of Ryanair. (ten onrechte ik weet het) Nee het moeten vertrouwde namen zijn zoals KLM, AirFrance of Lufthansa. Kwestie dat als ik neerstort niet boos moet zijn omdat ik te gierig ben geweest. :wink: |
Ah, ik zou de statistieken nog wel eens durven boven halen tijdens de vlucht. "Air crash : the clues in the wreckage" of "Black Box: The Air-Crash Detectives-Why Air Safety Is No Accident by Nicholas Faith", of één van de volumes van "Air Disaster by Macarthur Job, Matthew Tesch" :D
Als je echt schrik hebt raad ik het je niet aan, maar net boven of net achter de vleugel zitten is echt wel de max :) Vooral bij het landen merk je dan hoe er zomaar gaten in de vleugel ontstaan ;) :D |
Een boel testpiloten en een aantal piloten die een solo-airshow geven, gaan ook eerst en paar glaasjes achteroverkappen.
Dat blijkt te helpen om tot het uiterste te gaan met een toestel. Maar waarom het bij gewone lijnpiloten ook zo is, dat gaat mijn verstand te boven. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:05. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be