![]() |
the dream of paracelsus
honour our monarchy; they are the future and our hope
if the king works from Laeken we can be his Brussels sprouts sometimes i am a gold digger deep in another's purse... but you shouldn't mind, a republic would be worse i am the point between pointful and pointless i am a chemist; a friend of elders and glassblowers and i a1m sometimes a catholic ro-man; a fiend of goddamn Ollanders sometimes i make funny noises... you grow your own peas and you feel the peace but use a lot of cow dung; cows are (also) the future and our hope |
Ik gun onze saxencoburgers inderdaad wat gestoei met koeienmest terwijl ze spruitjes verbouwen - misschien zouden die mensen dan gelukkiger zijn dan dat ze inhoudsloze gesprekken moeten voeren met mensen die iets presteren, omdat ze er zelf geen inhoud aan kunnen geven....
Ik zal altijd iemand verkiezen die zijn sporen heeft moeten verdienen als staatshoofd boven iemand waarvan de enige verdienste is dat hij geboren is. |
Adolf Hitler, bijvoorbeeld. Roger that.
(kon het niet laten :lol:) |
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
ik had het over democratisch verkozen staatshoofden niet over usurperende dictators. |
Citaat:
een monarchie is in de meeste gevallen een systeem dat teruggaat op een of ander stamhoofd dat zich op dictatoriale wijze van de macht meester maakte en daarna zijn nazaten een zgn "adelstand" verleende of tot "koninklijken bloede" verklaarde zodat ze op volkomen onwettelijke wijze erfelijk staatshoofd werden. In het geval van België, Nederland, Zweden en Spanje gaat het overigens om dynastieën die door andere met familiale verbanden verbonden koningshuizen die waardigheid als cadeau kregen. Als cadeau weggegeven worden is eigenlijk een lot voor slaven. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:20. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be