MisterXYZ |
28 maart 2009 19:21 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gun
(Bericht 4039642)
In Phara van afgelopen donderdag 26/03 is de oude Jean Pierre Van Rossem opgestaan.
- Hij stelt een plan voor om de crisis te beteugelen en gaat hiervoor te rade bij Adolf Hitler
- Hij sneert naar Caroline Genant die ter plaatse krimpt
- Hij zet Hendrik Bogaart op zijn plaats en snoert hem de mond
- Hij laat Phara niet uitspreken
Politiek is Van Rossem een kluns, maar op deze manier zie ik hem wel graag bezig
HIER
of
HIER
|
Ik zie hem graag terug komen, omdat hij ook durft hardop te zeggen wat de bevolking nie mag zeggen en alleen maar mag denken, uit vrees voor politieke reacties die zouden kunnen leiden naar inkomen verlies en zelfs gerechtelijke vervolging onder druk van sommige politiekers (gerecht onafhankelijk v/d politiek is maar een sprookje)
Spijtig dat hij niks maar dan ook niks zal kunnen veranderen aan het huidige politiek geklungel, zoals trouwens het Vlaams Belang dat ook nie kan.
Wedden dat J.P. Van Rossem in de kostste keren de mond zal gesnoerd worden door een cordon sanitaire, zoals nu ook het Vlaams Belang. Ook andere rechtse partijen zoals N-VA en LDD zullen op hun woorden moeten letten willen ze niet verdwijnen in een cordon sanitaire
Ik ben benieuwd naar de resultaten van de volgende(n) verkiezinguitslagen.
Ik hoop dat rechts veel stemmen zal winnen, wat onze hoop op verandering wat dichterbij kan brengen en de particratie een dreun zal geven ten voordele v/d democratie!
|