Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   The Old Jean Pierre Van Rossem is Back (https://forum.politics.be/showthread.php?t=120990)

Gun 28 maart 2009 17:07

The Old Jean Pierre Van Rossem is Back

In Phara van afgelopen donderdag 26/03 is de oude Jean Pierre Van Rossem opgestaan.
  1. Hij stelt een plan voor om de crisis te beteugelen en gaat hiervoor te rade bij Adolf Hitler
  2. Hij sneert naar Caroline Genant die ter plaatse krimpt
  3. Hij zet Hendrik Bogaart op zijn plaats en snoert hem de mond
  4. Hij laat Phara niet uitspreken

Politiek is Van Rossem een kluns, maar op deze manier zie ik hem wel graag bezig

HIER

of

HIER

Den Ardennees 28 maart 2009 17:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gun (Bericht 4039642)
In Phara van afgelopen donderdag 26/03 is de oude Jean Pierre Van Rossem opgestaan.
  1. Hij stelt een plan voor om de crisis te beteugelen en gaat hiervoor te rade bij Adolf Hitler

Politiek is Van Rossem een kluns, maar op deze manier zie ik hem wel graag bezig

HIER

of

HIER

edoch, je moet hem niet onderschatten, Van Rossem is geen idioot, integendeel een zeer intelligent man die erg veel weet van economie. Niettemin is een herhaling van de Gutt-operatie politiek gezien uiteraard onhaalbaar.

Gun 28 maart 2009 17:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Den Ardennees (Bericht 4039685)
Van Rossem is geen idioot, integendeel een zeer intelligent man die erg veel weet van economie.

²

Bobke 28 maart 2009 17:45

Citaat:

HIER

of

HIER

Hij klaagt dat ze hem niet laten uitspreken en laat zelf niemand aan het woord.
Grappig is hij, dat wel als je een potje schelden grappig vindt.

AdrianHealey 28 maart 2009 18:22

Citaat:

die erg veel weet van economie.

Helemaal niet.

Gun 28 maart 2009 18:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AdrianHealey (Bericht 4039745)
Helemaal niet.

In vergelijking met jou natuurlijk niet, onze verontschuldigingen alwetende Adrian.

Eschaton ß 28 maart 2009 18:59

Citaat:

HIER

of

HIER

Beetje respect voor iemand die honderden voorstellen heeft ingediend in het parlement in een virtuele one man show, vive la republique durft roepen en een bende fils �* papa's een financieel katertje bezorgd heeft... Merci JP om die snol van een Freya en haar wanbeleid er goe door te halen. Respect tot ge in uw kist ligt van mij alvast.

Erw 28 maart 2009 19:12

Er zijn veel oplichters.
De ene worden opgepakt.
De andere worden toegejuicht.
Het verschil?
De laatste zijn politiek correct.
De eerste niet.
En vooral niet als ze de andere oplichters oplichten. :lol:

Gun 28 maart 2009 19:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eschaton ß (Bericht 4039806)
Beetje respect voor iemand die honderden voorstellen heeft ingediend in het parlement in een virtuele one man show, vive la republique durft roepen en een bende fils �* papa's een financieel katertje bezorgd heeft... Merci JP om die snol van een Freya en haar wanbeleid er goe door te halen. Respect tot ge in uw kist ligt van mij alvast.

Volmondig mee eens, maar politiek is en blijft Van Rossem een kluns

MisterXYZ 28 maart 2009 19:21

Citaat:

HIER

of

HIER

Ik zie hem graag terug komen, omdat hij ook durft hardop te zeggen wat de bevolking nie mag zeggen en alleen maar mag denken, uit vrees voor politieke reacties die zouden kunnen leiden naar inkomen verlies en zelfs gerechtelijke vervolging onder druk van sommige politiekers (gerecht onafhankelijk v/d politiek is maar een sprookje)
Spijtig dat hij niks maar dan ook niks zal kunnen veranderen aan het huidige politiek geklungel, zoals trouwens het Vlaams Belang dat ook nie kan.
Wedden dat J.P. Van Rossem in de kostste keren de mond zal gesnoerd worden door een cordon sanitaire, zoals nu ook het Vlaams Belang. Ook andere rechtse partijen zoals N-VA en LDD zullen op hun woorden moeten letten willen ze niet verdwijnen in een cordon sanitaire
Ik ben benieuwd naar de resultaten van de volgende(n) verkiezinguitslagen.
Ik hoop dat rechts veel stemmen zal winnen, wat onze hoop op verandering wat dichterbij kan brengen en de particratie een dreun zal geven ten voordele v/d democratie!

Nr.10 28 maart 2009 19:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MisterXYZ (Bericht 4039855)
Ik zie hem graag terug komen, omdat hij ook durft hardop te zeggen wat de bevolking nie mag zeggen en alleen maar mag denken, uit vrees voor politieke reacties die zouden kunnen leiden naar inkomen verlies en zelfs gerechtelijke vervolging onder druk van sommige politiekers (gerecht onafhankelijk v/d politiek is maar een sprookje)
Spijtig dat hij niks maar dan ook niks zal kunnen veranderen aan het huidige politiek geklungel, zoals trouwens het Vlaams Belang dat ook nie kan.
Wedden dat J.P. Van Rossem in de kostste keren de mond zal gesnoerd worden door een cordon sanitaire, zoals nu ook het Vlaams Belang. Ook andere rechtse partijen zoals N-VA en LDD zullen op hun woorden moeten letten willen ze niet verdwijnen in een cordon sanitaire
Ik ben benieuwd naar de resultaten van de volgende(n) verkiezinguitslagen.
Ik hoop dat rechts veel stemmen zal winnen, wat onze hoop op verandering wat dichterbij kan brengen en de particratie een dreun zal geven ten voordele v/d democratie!

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MisterXYZ (Bericht 4039855)
Ik zie hem graag terug komen, omdat hij ook durft hardop te zeggen wat de bevolking nie mag zeggen en alleen maar mag denken.

En vriend, wat wordt er zoal gezegd dat er niet gezegd wordt, maar het toch verdient van gezegd te worden, volgens u?

Vette Pois(s)on 28 maart 2009 19:49

Citaat:

HIER

of

HIER

Was het niet Hjalmar Schacht ipv Hitler?

Gun 28 maart 2009 19:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vette Pois(s)on (Bericht 4039920)
Was het niet Hjalmar Schacht ipv Hitler?

Aangesteld door Hitler ...

Gun 28 maart 2009 19:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nr.10 (Bericht 4039881)
En vriend, wat wordt er zoal gezegd dat er niet gezegd wordt, maar het toch verdient van gezegd te worden, volgens u?

Kijk eens naar de reportage en gaat al heel wat te weten komen ...

Den Duisteren Duikboot 28 maart 2009 19:53

Toch fijn om deze man terug te zien. Iemand die pleit om een elitegroep samen te stellen: smullen!

Vette Pois(s)on 28 maart 2009 19:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gun (Bericht 4039926)
Aangesteld door Hitler ...

Was het onder een andere leider - Duitsland had er wel mee gevaren.

Nu heeft Hitler de vruchten kunnen plukken.

Honoré gepluimd 28 maart 2009 21:08

Mooi dat het Derde Rijk ook vandaag de dag nog een lichtend voorbeeld blijft !

filosoof 28 maart 2009 22:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Den Duisteren Duikboot (Bericht 4039929)
Toch fijn om deze man terug te zien. Iemand die pleit om een elitegroep samen te stellen: smullen!

Is al bezig:
http://www.moneytron.net/

Rapture 28 maart 2009 23:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Honoré gepluimd (Bericht 4040049)
Mooi dat het Derde Rijk ook vandaag de dag nog een lichtend voorbeeld blijft !

Tis nie da alles in het Nazi-Duitsland slecht was eh. Ma ja, tis zo'n taboe-onderwerp waar ge echt alles slecht aan moet vinden of ze verslijten u voor facist.

Svennies 29 maart 2009 00:32

Citaat:

edoch, je moet hem niet onderschatten, Van Rossem is geen idioot, integendeel een zeer intelligent man die erg veel weet van economie. Niettemin is een herhaling van de Gutt-operatie politiek gezien uiteraard onhaalbaar.

Dat is het enige voordeel dat we met de euro hebben...
Ze kunnen niet zomaar achter de schermen gaan beslissen tot een devaluatie zoals destijds de gutt-operatie en later nog een keer herhaald onder martens in hertoginnedal.....

Het mooie is,en dit weten veel mensen niet dat diegenen die destijds onder de regering martens deze devaluatie hebben bekokstoofd hun geld tijdelijk op buitenlandse banken hebben geparkeerd en zo zelf aan de muntontwaarding ontsnapten....

En janneke en mieke mochten ervoor opdraaien...

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:25.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be