![]() |
De Rode Rukkers tegen Bozzznië Hersengodlieva: 2-4.......
Allez in de Rode Duivels moeten we ook al geen geld meer steken! BOEKEN TOE! WAHAHAHAH
Was ik van die supporters die vanavond geld hebben betaald om in Genk naar de Rode Duivels te zien, ik stak dat kot ECHT in de fik, en niet alleen met wat bengaals vuurwerk. *KNIP* Niet aanzetten tot geweld. Hoe kunt ge die zuigers van de Belgische ploeg eigenlijk laten scoren, of lopen achter nen bal tout court? Moeten we echt met lijfstraffen beginnen gelijk in den DDR ofzo? Of toch misschien wat minder betalen én meer laten werken? En da's niet 2 uurtjes sparren en dribbelen om vervolgens 4 uur te zeveren in de cafetaria... Verdienen allemaal hun ontslag. Laat de beloften maar aanrukken ofzo... In elke dorsnee club zit de trainer op ne constante schupstoel. Maar Renéken zit goe honkvast bij den bond jong! Ook van de loge misschien? ![]() |
*knip* Geen oproep tot geweld aub
|
Citaat:
|
wie ligt daar van wakker?
|
dies irae dies illa...
|
België? Wat is dat voor iets misschien?
|
Zei iemand niet ooit dat ze voor Timmy Simons een standbeeld zouden moeten maken ? Volgens mij stond het al op het veld.
Wat een afgang ! :evil: |
wa doet die vliegenvanger stijnen nog in de goal? Tijd om Bailly daar te zetten.
|
De Sutter ipv Sonck en Van Damme er ook in.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
2-4 tegen Bosnië Herzegovina is teleurstellend; België heeft een talentvolle lichting ik vermoed dat België er komend EK bij is. Nederland speelt matig en wint wel; ik vermoed dat Belgie alleen een echte spits a la Van Nistelrooij of Toni mist.....
|
Citaat:
Jedd's score : Stijnen : 6/10 Simons : 2/10 Swerts : 3/10 Daems : 4/10 Vermaelen : 5/10 Defour : 6/10 Mudingayi : 5/10 Fellaini : 6/10 Dembele : 6/10 Sonck : 7/10 De Camargo : 3/10 invallers : Pocognoli : 6/10 Hazard : 7/10 dien typ die zich trainer waant : 0/10 |
1 Bijlage(n)
:cheer: Hup, Bosnië, hup! :cheer:
Meer van dat!! :-D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:cheer:
Ti si svjetlost duše Vječne vatre plam Majko naša zemljo Bosno Tebi pripadam Divno plavo nebo Hercegovine U srcu su tvoje rijeke Tvoje planine Ponosna i slavna Krajina predaka Živjećeš u srcu našem Dov'jeka Pokoljenja tvoja Kazuju jedno: Mi idemo u budućnost Zajedno ! |
Citaat:
Maar ieder verlies van de rode duivels is een reden om feest te vieren. Je moet dat vanuit de Bourgondische mentaliteit bekijken. Voor jou als Noord-Brabander mag dat geen probleem zijn, neem ik aan. Als je weet dat België 90% van zijn matchen verliest, dan vier je beter feest bij elk verlies van België. Dan heb je 9x meer excuses om feest te vieren. :-P |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:20. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be