Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Wat is uw raciale afkomst? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=121016)

Kallikles 29 maart 2009 13:06

Wat is uw raciale afkomst?

Zie boven.

Dronkoers 29 maart 2009 13:07

Bierbuikgorilla

PimFortuyn 29 maart 2009 13:10

Noors

Kallikles 29 maart 2009 13:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PimFortuyn (Bericht 4040632)
Noors

Noors is een nationaliteit. Het Noorders subras komt nauwelijks voor in Vlaanderen. Ben je "nen Ollander"? 8-)

PimFortuyn 29 maart 2009 13:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles (Bericht 4040637)
Noors is een nationaliteit. Het Noorders subras komt nauwelijks voor in Vlaanderen. Ben je "nen Ollander"? 8-)

Ik vrees dat captain obvious hier een woordje moet komen spreken om me vrij te pleiten van enige erfzonde die je mag ontwaren in het geslacht der Nederlanders.

Kallikles 29 maart 2009 13:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PimFortuyn (Bericht 4040640)
Ik vrees dat captain obvious hier een woordje moet komen spreken om me vrij te pleiten van enige erfzonde die je mag ontwaren in het geslacht der Nederlanders.

Erfzonde? Wat bazel je, man?

Zwartengeel 29 maart 2009 13:17

[Everytime-modus=]Franstalig.[/Everytime-modus]

Kallikles 29 maart 2009 13:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel (Bericht 4040646)
[Everytime-modus=]Franstalig.[/Everytime-modus]

De zelfhatende gedegenereerden heb ik bewust weggelaten uit de enquête. :-P

PimFortuyn 29 maart 2009 13:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PimFortuyn (Bericht 4040640)

Ik ben een Nederlander, meneer. Geen Hollander!

Kallikles 29 maart 2009 13:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PimFortuyn (Bericht 4040667)
Ik ben een Nederlander, meneer. Geen Hollander!

Boven de Moerdijk? Dan ben je in onze contreien "nen Ollander". Niet "Hollander", wel "Ollander"! :-P

Jazeker 29 maart 2009 13:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles (Bericht 4040673)
Boven de Moerdijk? Dan ben je in onze contreien "nen Ollander". Niet "Hollander", wel "Ollander"! :-P

Dat vind ik nu een racistische stelling. Gaan we eens in de gevangenissen kijken welk volgens u een ras is of durf je dat niet?

Kallikles 29 maart 2009 13:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 4040679)
Dat vind ik nu een racistische stelling. Gaan we eens in de gevangenissen kijken welk volgens u een ras is of durf je dat niet?

Wat heeft dat te maken met de Ollanders?

Als je toch de anti-racistische gedachtenpolitie wil inschakelen, dan zal ik je daartoe gelegenheid geven, zie! Racisme in een draad over raciale afkomst, duh!

Maar het ging dus over Ollanders. Je weet wel, zo van die blonde gevaarten van twee meter, die op een camping wonen, plots uit hun Mercedes springen & de brave, nietsvermoedende Vlaam in een woordenvloed allerlei rotzooi verpatsen. :-P

Vroeger hadden we de pastoors en onze Heilige Moeder de Kerk om ons van dergelijke uitwassen te vrijwaren. Nu zijn we willoos overgeleverd aan de Ollandse Frechheit.

Jazeker 29 maart 2009 13:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles (Bericht 4040692)

Als je toch de anti-racistische gedachtenpolitie wil inschakelen, dan zal ik je daartoe gelegenheid geven, zie! Racisme in een draad over raciale afkomst, duh!

Maar het ging dus over Ollanders. Je weet wel, zo van die blonde gevaarten van twee meter, die op een camping wonen, plots uit hun Mercedes springen & de brave, nietsvermoedende Vlaam in een woordenvloed allerlei rotzooi verpatsen. :-P

Vroeger hadden we de pastoors en onze Heilige Moeder de Kerk om ons van dergelijke uitwassen te vrijwaren. Nu zijn we willoos overgeleverd aan de Ollandse Frechheit.

Ik vind je een racist. En terecht.

Jazeker 29 maart 2009 13:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 4040696)
Ik vind je een racist. En terecht.

En niet zomaar terecht... het tekent je poging om intellectueel over te komen met Nietzsche en dergelijke terwijl je eigenlijk gewoon een volk HAAT.

Zwartengeel 29 maart 2009 13:45

Citaat:

We hebben Tom Lanoye en Karel De Gucht toch nog?

Derk de Tweede 29 maart 2009 13:49

Volbloed Arabier.

Everytime 29 maart 2009 13:50

Je suis Métisse
Un mélange de couleurs
Je suis Métisse
Je viens d'ici et d'ailleurs
http://www.youtube.com/watch?v=EEaob9ucSi4

http://www.youtube.com/watch?v=RK5GqA7LW08
http://www.youtube.com/watch?v=o8u1GNOMTso
http://www.youtube.com/watch?v=cUF-RduIabE

Kallikles 29 maart 2009 13:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 4040697)
En niet zomaar terecht... het tekent je poging om intellectueel over te komen met Nietzsche en dergelijke terwijl je eigenlijk gewoon een volk HAAT.

Man, man, man, wat ben je toch een gecomplexeerde antiracist! Je kan zo gaan solliciteren bij het CGKR...

Weet dat ik veel 'Ollandse' vrienden heb, en ik vind hen ook heel cool. Maar kan ik het helpen dat mijn eerste indruk van Nederlanders nu eenmaal die was van de Nederlanders die op de camping van mijn geboortedorp woonden (& zich bezighielden met drugs, prosititutie, smokkel, heling, e.d.), net zoals mijn eerste indruk van Marokkanen het uitschot was dat zich niet waste en de buurt onveilig maakte?

Ik heb geen last van complexen en beoordeel mensen niet op hun afkomst. Maar clichés over volkeren kloppen wel vaak, hoor!

Je weet wel het soort clichés als "Joden zijn sterk in financiën & machtspolitiek. Afrikanen zijn lui. Maghrebijnen zijn macho en onmogelijke karakters. Vlamingen zijn laf, schichtig en bekrompen. Chinezen zijn gedwee. Enzovoort."

Hoeveel veroordelingen heb ik ondertussen opgelopen? Wie komt er de brandstapel aansteken?

maddox 29 maart 2009 14:06

Ik ben humanoïde, maar niet menselijk.

HAMC 29 maart 2009 14:18

Citaat:

:cheer: Trailertrash! :cheer:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:12.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be