Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Brandend Actueel - Letterlijk: Brugmann ziekenhuis maakt foutje (https://forum.politics.be/showthread.php?t=121124)

PollyCorrect 31 maart 2009 22:30

Brandend Actueel - Letterlijk: Brugmann ziekenhuis maakt foutje

Maag en darm onderzoek ging wat foutjes in Schaarbeeks ziekenhuis in Brussel: ipv zuiver water gebruikte men een scherp ontsmettingsmiddel om in maag en darmen te gieten.

Ouuuuuuuuhhh! Pijn in buikie!
Niet leuk voor patiënten, die misschien levenslang problemen zullen hebben, want dat kunnen doktoren nog niet zeggen, of dat weer rech kom...

:( Bouh geneeskunde in Brussel!

LcGrs 3 april 2009 00:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PollyCorrect (Bericht 4043722)
Maag en darm onderzoek ging wat foutjes in Schaarbeeks ziekenhuis in Brussel: ipv zuiver water gebruikte men een scherp ontsmettingsmiddel om in maag en darmen te gieten.

Niet leuk voor patiënten, die misschien levenslang problemen zullen hebben, want dat kunnen doktoren nog niet zeggen, of dat weer rech kom...

Bron?
Ook in ander ziekenhuizen gebeuren helaas (teveel) fouten...

Den Ardennees 3 april 2009 18:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PollyCorrect (Bericht 4043722)

Jep, maak het maar mee, ik las dat een 21-jarig model voor de rest van haar leven stomapatiënte zal zijn, en dat wens ik niemand toe.

Geert C 3 april 2009 19:10

Citaat:

Brandend Actueel - Letterlijk: Brugmann ziekenhuis maakt foutje
Polly, open je dit topic nu uit medeleven, of om iets aan te klagen (buiten het bestaan van het Gaza-subforum dan), of gebruik/misbruik je deze zware medische fout om kritiek te geven op - ik citeer - "het kunstmatig in stand houden van" het aparte Gaza-subforum dat toevallig ook 'Brandend Actueel' heet? 't Is maar een vraag hoor, maar het valt mij op dat je de laatste tijd nogal veel topics met 'Brandend Actueel' in de titel opent, een achttal volgens een zoekopdracht... :?

ministe van agitatie 3 april 2009 19:29

Brandend actueel is hier in ieder geval van toepassing. En misschien sluit het brandend zuur ook beter aan bij de geestesgesteldheid van de topicstarter.

Den Ardennees 3 april 2009 19:37

waarom is iedereen hier de laatste tijd zo tegen Polly?8O

liberalist_NL 3 april 2009 21:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Den Ardennees (Bericht 4047007)

Wie vrienden maakt, maakt vijanden. ;-)

PollyCorrect 3 april 2009 21:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Geert C (Bericht 4046974)
Polly, open je dit topic nu uit medeleven, of om iets aan te klagen (buiten het bestaan van het Gaza-subforum dan), of gebruik/misbruik je deze zware medische fout om kritiek te geven op - ik citeer - "het kunstmatig in stand houden van" het aparte Gaza-subforum dat toevallig ook 'Brandend Actueel' heet? 't Is maar een vraag hoor, maar het valt mij op dat je de laatste tijd nogal veel topics met 'Brandend Actueel' in de titel opent, een achttal volgens een zoekopdracht... :?

Hier een liedje voor Geert C - gedraag je toch niet zo als een ouwe sikkeneurige sok joh, daar ben je veel te jong voor.

http://www.youtube.com/watch?v=FRmEhnnUfZ0

PollyCorrect 3 april 2009 21:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL (Bericht 4047093)
Wie vrienden maakt, maakt vijanden. ;-)

Libje NL heeft het begrepen! :D

PollyCorrect 3 april 2009 22:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Den Ardennees (Bericht 4047007)

Misschien zijn ze een beetje bang? ;-)
Dat geeft ook zo'n lekker gevoel van macht hé, met z'n allen (toch met 4 of 5 samen) aan Sociale Uitsluiting gaan doen, heerlijk toch voor die suquels?

Maakt mij niet uit hoor Ardy. Zolang jij maar niet tegen mij bent. En Liberalist NL :)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:20.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be