![]() |
PVDA, uw partij!
Sorry meneer De Bruyn, maar ik denk dat je beter bij de PVDA zou passen dan bij SP.A! (tip)
|
Bedankt voor het compliment en veel succes!
|
is dat een compliment??
|
PVDA is absoluut mijn politiek project niet maar het zijn eerlijke en hardwerkende militanten die aan de kant van de gewone man staan. Wat van LDD niet kan worden gezegd. Dat is de partij van de volksverlakkerij.
Dus in die zin vind ik het een compliment. |
Ik denk dat zoals reeds gezegd op de debatten waarin u samenwerkte met Peter Mertens, dat het grote verschil tussen SP-a Rood en PVDA eigenlijk enkel het tactische aspect is.
|
Citaat:
De PvdA verdient respect |
Respect is al iets, maar niet voldoende !
Citaat:
Dedecker mag zowat in elke format opdraven op tv. Terwijl journalisten er toch met hun neus opzitten en dus zouden moeten weten dat Jean-Marie een misleider is. Zijn programma (U moet het eens lezen online) is hyperliberaal terwijl hij zich voordoet als grote vriend van de kleine man. Om groen van te worden...Maar ik mag niet...Donkerrood dus maar. |
De PVDA zou beter SPa Rood steunen
PVDA haalt niet genoeg stemmen om de kiesdrempel te halen maar dat aantal stemmen kan wel de verhouding binnen de SPa veranderen En een rode SPa moet toch ook de voorkeur genieten bij de PVDA Misschien moet Erik maar wat beloften doen aan de PVDA in ruil voor de nodige steun |
Citaat:
|
Je kan geen kartel sluiten met een stuk van een partij.
Het kartel waar u (en ook Peter Mertens, denk ik) op hoopt is pas mogelijk nadat er zich een historische scheuring binnen de sp.a zou voorgedaan hebben. Ik besef dat zoiets op termijn niet ondenkbaar is, maar zeker niet voor de verkiezingen van 7 juni 2009 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:44. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be