Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Erik De Bruyn (sp.a rood) (30 maart t.e.m. 5 april) (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=195)
-   -   PVDA, uw partij! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=121157)

Giannib 1 april 2009 10:07

PVDA, uw partij!

Sorry meneer De Bruyn, maar ik denk dat je beter bij de PVDA zou passen dan bij SP.A! (tip)

Erik De Bruyn 1 april 2009 10:15

Bedankt voor het compliment en veel succes!

vlijmscherp 1 april 2009 10:17

is dat een compliment??

Erik De Bruyn 1 april 2009 11:13

PVDA is absoluut mijn politiek project niet maar het zijn eerlijke en hardwerkende militanten die aan de kant van de gewone man staan. Wat van LDD niet kan worden gezegd. Dat is de partij van de volksverlakkerij.
Dus in die zin vind ik het een compliment.

Bolsjewiek 1 april 2009 14:41

Ik denk dat zoals reeds gezegd op de debatten waarin u samenwerkte met Peter Mertens, dat het grote verschil tussen SP-a Rood en PVDA eigenlijk enkel het tactische aspect is.

toccata 1 april 2009 17:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp (Bericht 4044052)
is dat een compliment??

Ja
De PvdA verdient respect

Bart Desmedt 2 april 2009 20:19

Respect is al iets, maar niet voldoende !

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door toccata (Bericht 4044695)
Ja
De PvdA verdient respect

De PVDA verdient niet alleen meer respect, het verdient meer aandacht van de media. Men zou bijna zweren dat er een embargo bestaat tegen PVDA !
Dedecker mag zowat in elke format opdraven op tv. Terwijl journalisten er toch met hun neus opzitten en dus zouden moeten weten dat Jean-Marie een misleider is. Zijn programma (U moet het eens lezen online) is hyperliberaal terwijl hij zich voordoet als grote vriend van de kleine man. Om groen van te worden...Maar ik mag niet...Donkerrood dus maar.

eddy123 3 april 2009 20:07

De PVDA zou beter SPa Rood steunen
PVDA haalt niet genoeg stemmen om de kiesdrempel te halen maar dat aantal stemmen kan wel de verhouding binnen de SPa veranderen
En een rode SPa moet toch ook de voorkeur genieten bij de PVDA
Misschien moet Erik maar wat beloften doen aan de PVDA in ruil voor de nodige steun

Bolsjewiek 3 april 2009 22:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eddy123 (Bericht 4047043)
De PVDA zou beter SPa Rood steunen
PVDA haalt niet genoeg stemmen om de kiesdrempel te halen maar dat aantal stemmen kan wel de verhouding binnen de SPa veranderen
En een rode SPa moet toch ook de voorkeur genieten bij de PVDA
Misschien moet Erik maar wat beloften doen aan de PVDA in ruil voor de nodige steun

We hebben al een kartel met SP-a Rood voorgesteld.

AEvanLoon 3 april 2009 23:07

Je kan geen kartel sluiten met een stuk van een partij.
Het kartel waar u (en ook Peter Mertens, denk ik) op hoopt is pas mogelijk nadat er zich een historische scheuring binnen de sp.a zou voorgedaan hebben. Ik besef dat zoiets op termijn niet ondenkbaar is, maar zeker niet voor de verkiezingen van 7 juni 2009

Praetorian 4 april 2009 01:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Giannib (Bericht 4044035)
Sorry meneer De Bruyn, maar ik denk dat je beter bij de PVDA zou passen dan bij SP.A! (tip)

Jij zit met dergelijke posts alvast in de juiste partij.

jogo 12 april 2009 21:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Praetorian (Bericht 4047281)
Jij zit met dergelijke posts alvast in de juiste partij.

idd. met dergelijke voorstellen moet je een behoorlijk rechts profiel hebben.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:44.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be