![]() |
Moskeegangers weigeren 'onreine' honden in de buurt
Citaat:
elke dag wordt er meer en meer van onze vrijheid ingeperkt en de politiekers doen daar nog aan mee ook ! :evil: :evil: :evil: |
:cheer: 1 april! :cheer:
|
Ik herinner mij nog dat ik aan het Galgeweel op Linkeroever aan het wandelen was met mijn drie Mechelaars wat jaren terug,toen mijn honden en duikje namen in die plas waren de Marokkanen kwaad op mij omdat de plas onrein zou zijn door mijn honden :,
|
Citaat:
Het blijkt dat de moskee tegen alle afspraken in een branduitgang tot achterdeur heeft gemaakt die vervolgens de normale toegang is geworden voor vele bezoekers. En die eisen nu een hondenvrij gebied op. Die eis is nog niet ingewilligd dus ze worden steeds bozer en gaan ze passerende hondenuitlaters onheus bejegenen. http://www.ad.nl/amersfoort/3118302/...en_moskee.html Ergernis over hond en moskee ![]() Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Moslims die de ezel willen blijven uithangen moeten aangelijnd worden. Problem solved. |
Citaat:
Wat de moskee in Deurne betreft, openbare weg is openbare weg, en toegankelijk voor iedereen. Punt. |
die verbod vind ik wel ietske overdreven....
|
Citaat:
|
Citaat:
Aan de Binnenstraat te Aalst heb je ook een moskee, minaretten incluis, met een grote openbare parking er achter. Weet je dat bewoners uit de buurt hun auto "ergens anders" kunnen gaan zetten, of worden weggetakeld, als er "iets te doen" is in dat gedrocht? Dan moet er plaats zijn voor de islamietjes om te parkeren.......en kom niet zeggen dat het niet waar is, mijn ouders wonen daar in de buurt.....:cry: Mijn vader mocht zich van de flikken kiezen, zijn auto verzetten of laten wegtakelen..... |
ja ja, in de discussies over integratie, hoofddoeken e tutti quanti worden dit soort zaken netjes onvermeld gelaten door diegenen die vinden dat de Islam ons alleen maar kan verrijken.
De politieke correctheid is er bij velen zo diep ingeramd dat het binnenkort zelfs verboden zal worden om tijdens de Ramadam in het openbaar te eten. Ik noem dat geen PC, ik noem dat bukken met de reet opengesperd en een bordje erboven met 'ram 'm er maar in'. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
In China zijn honden verboden. En terecht.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Kallikles; ken je het verschil tussen vrijheid van mening en het ontkennen van feiten die geschiedkundig juist zijn met het doel een bevolkingsgroep te stigmatiseren?
Ontelbare homo's Joden, verzetsmensen, zigeuners zijn in de gaskamers gestorven, dat dit niet ontkent mag worden lijkt me terecht; u niet dan? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:00. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be