Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Help! Brand! daar komen de moslimpompiersters (https://forum.politics.be/showthread.php?t=121170)

circe 1 april 2009 13:39

Help! Brand! daar komen de moslimpompiersters

Citaat:

Brandweeruniform voor moslima's

AMSTERDAM - Groot-Brittannië heeft de primeur: een brandweeruniform speciaal voor moslima's. Brandweervrouwen uit Lincolnshire gaan de outfit als eerste uitproberen.

Het uniform is ontworpen vanuit de gedachte dat de brandweer werknemers met verschillend achtergronden wil aantrekken.

Het resultaat werd maandag onthuld: een lange rok, een hoofddoek en een shirt met lange mouwen, speciaal voor vrouwelijke moslim rekruten.

http://www.telegraaf.nl/buitenland/3...slima_s__.html

nee het is geen aprilgrap. dateert van gisteren.

HIER het originele artikel

Moet wel leuk zijn zo op een ladder kruipen met die lange rok. Praktisch ook wel: kan als parachute dienen om sneller naar beneden te geraken of zo?

Maar kom, nu kunnen tenminste ook vrouwelijke moslimslachtoffers uit de brand worden gehaald, stel je voor dat ze door MANNEN moeten worden buitengedragen! dat kan niet hé

foto lijkt een beetje op tante nonneke vroeger. Ik weet niet of die ook pompierster was.

PollyCorrect 1 april 2009 14:02

Die klimt lekker makkelijk door een raam, of gewoon op een ladder zo. Daar vertrouw je toch meteen op?!

PS: wanneer houdt het nou eens op, die poppenkast met lappen? :(

filosoof 1 april 2009 14:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PollyCorrect (Bericht 4044421)
Die klimt lekker makkelijk door een raam, of gewoon op een ladder zo. Daar vertrouw je toch meteen op?!

PS: wanneer houdt het nou eens op, die poppenkast met lappen? :(

Wanneer houden mensen op, zich door zoiets geërgerd te voelen?

lantjes 1 april 2009 14:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door filosoof (Bericht 4044492)

De dag dat de moslim-symboliek hier uit het straatbeeld is verdwenen.

Distel 1 april 2009 14:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door filosoof (Bericht 4044492)

De dag dat het ophoudt met ergerlijk zijn.

PollyCorrect 1 april 2009 16:03

Wat je noemt 'Brandend Actueel', circe.

En de correcten maar mekkeren dat kosher hetzelfde is als halal :roll:

filosoof 1 april 2009 16:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Distel (Bericht 4044515)
De dag dat het ophoudt met ergerlijk zijn.

"Ergerlijk" is subjectief:sommigen zijn vlug geërgerd, ik niet.

filosoof 1 april 2009 16:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lantjes (Bericht 4044512)
De dag dat de moslim-symboliek hier uit het straatbeeld is verdwenen.

Haat dus??:-o

PollyCorrect 1 april 2009 16:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door filosoof (Bericht 4044627)

bij mij niet hoor. Zeg maar gerust: medelijden.

Dat we weer 400 jaar terug in de tijd moeten, en dan vooral vrouwen, vanwege een plotseling ontdekte slecht geschreven Gebruiksaanwijzing en de interpretatie ervan door een handvol geflipte baardmans.

circe 1 april 2009 16:17

Ik vind dat mannelijke pompiers ook zo'n lange rok met hoofddoek moeten aandoen. Gelijkheid der sexen heet dat geloof ik.

En voor Filo zou dat helemaal geen probleem vormen. Filo heeft nooit ergens een probleem mee, behalve met het Vlaams belang.
Naar het schijnt ergert hem dat. Een mens vraagt zich af waarom: er komen meer hoofddoeken op TV dan Vlaams Belang politici. Dus wat is het probleem ?

circe 1 april 2009 16:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door de telegraaf
Het pak is gemaakt voor tripjes en voor in de kazerne. Voor het echte werk werd maandag een tweede outfit onthuld voor vrouwen: een knalgeel pak met extra versteviging voor de borsten.

kijk! dat baart me nu zorgen : is dat tweede pak voor het échte werk dan hetzelfde voor moslima's en andere vrouwen? En waarom moeten daar borstverstevigingen in zitten? Kennen "sommige" vrouwen geen bh of zo? en GEEL? weten ze dan niet dat moslims geen GEEL mogen dragen????? Geel is voor joden ! djeezes! oops pardon. Of zou dat pak voor het "echte werk" dan enkel dienen voor niet-moslima's, terwijl de langjurken "tripjes" maken?

HAMC 1 april 2009 17:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 4044648)
Ik vind dat mannelijke pompiers ook zo'n lange rok met hoofddoek moeten aandoen. Gelijkheid der sexen heet dat geloof ik.

:rofl:

Distel 1 april 2009 18:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door filosoof (Bericht 4044626)
"Ergerlijk" is subjectief:sommigen zijn vlug geërgerd, ik niet.

Behalve dan ten opzichte van Vlaams-Nationalisten, mensen met een andere mening over de holocaust, mensen die op de "verkeerde" partij stemmen, de politie, mensen die zich tegen de islamisering verzetten, ...

Maar toch een goede poging van jou om je nog eens te profileren als de Grote Heilige Verdraagzame Sint. Het is een ziekte in onze maatschappij dat kleine dictators zichzelf proberen te verkopen als toffe gozers. Gelukkig voor jou zijn er nog genoeg halve zolen die daarin trappen.

lantjes 1 april 2009 18:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door filosoof (Bericht 4044627)

Dat is overdreven maar "geen contact gewenst", op elk mogelijk gebied, zonder enige twijfel.
Uw islam en zijn aanhangers mogen van mijn part met zen allen simultaan ontploffen, daar zijn ze trouwens experten in.

Goldband 1 april 2009 20:20

Wat een onzin.

Toch hoeft die outfit haar werk niet te hinderen.

Ik vind het gewoon onzin dat iemand voor zijn/haar werk niet even iets anders kan aantrekken. Waarom wordt religie zo ernstig genomen?

HAMC 1 april 2009 20:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Goldband (Bericht 4044875)
Wat een onzin.

Ik vind het gewoon onzin dat iemand voor zijn/haar werk niet even iets anders kan aantrekken. Waarom wordt religie zo ernstig genomen?

Omdat God's wil wet is?

Henri1 1 april 2009 20:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Goldband (Bericht 4044875)
Wat een onzin.

Omdat vlamingen nu eenmaal graag kankeren en andere bevolkingsgroepen viseren.

globalmedia 1 april 2009 20:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 4044898)

daar ligt de identiteit of eerder het gemis ervan,verklaart ook het underdog imago van de vlaming

D@vid 1 april 2009 20:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PollyCorrect (Bericht 4044642)
bij mij niet hoor. Zeg maar gerust: medelijden.

Dat we weer 400 jaar terug in de tijd moeten, en dan vooral vrouwen, vanwege een plotseling ontdekte slecht geschreven Gebruiksaanwijzing en de interpretatie ervan door een handvol geflipte baardmans.

400 jaar..? Zeg maar gerust bijna 1400 jaar, anno 632. (dood van Mohammed)

circe 1 april 2009 20:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 4044898)

Het uniform wordt in Engeland gedragen en het artikel komt uit de Telegraaf.
Waar zie jij Vlamingen?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:10.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be