![]() |
Help! Brand! daar komen de moslimpompiersters
Citaat:
nee het is geen aprilgrap. dateert van gisteren. HIER het originele artikel Moet wel leuk zijn zo op een ladder kruipen met die lange rok. Praktisch ook wel: kan als parachute dienen om sneller naar beneden te geraken of zo? Maar kom, nu kunnen tenminste ook vrouwelijke moslimslachtoffers uit de brand worden gehaald, stel je voor dat ze door MANNEN moeten worden buitengedragen! dat kan niet hé foto lijkt een beetje op tante nonneke vroeger. Ik weet niet of die ook pompierster was. |
Die klimt lekker makkelijk door een raam, of gewoon op een ladder zo. Daar vertrouw je toch meteen op?!
PS: wanneer houdt het nou eens op, die poppenkast met lappen? :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat je noemt 'Brandend Actueel', circe.
En de correcten maar mekkeren dat kosher hetzelfde is als halal :roll: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat we weer 400 jaar terug in de tijd moeten, en dan vooral vrouwen, vanwege een plotseling ontdekte slecht geschreven Gebruiksaanwijzing en de interpretatie ervan door een handvol geflipte baardmans. |
Ik vind dat mannelijke pompiers ook zo'n lange rok met hoofddoek moeten aandoen. Gelijkheid der sexen heet dat geloof ik.
En voor Filo zou dat helemaal geen probleem vormen. Filo heeft nooit ergens een probleem mee, behalve met het Vlaams belang. Naar het schijnt ergert hem dat. Een mens vraagt zich af waarom: er komen meer hoofddoeken op TV dan Vlaams Belang politici. Dus wat is het probleem ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar toch een goede poging van jou om je nog eens te profileren als de Grote Heilige Verdraagzame Sint. Het is een ziekte in onze maatschappij dat kleine dictators zichzelf proberen te verkopen als toffe gozers. Gelukkig voor jou zijn er nog genoeg halve zolen die daarin trappen. |
Citaat:
Uw islam en zijn aanhangers mogen van mijn part met zen allen simultaan ontploffen, daar zijn ze trouwens experten in. |
Wat een onzin.
Toch hoeft die outfit haar werk niet te hinderen. Ik vind het gewoon onzin dat iemand voor zijn/haar werk niet even iets anders kan aantrekken. Waarom wordt religie zo ernstig genomen? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Waar zie jij Vlamingen? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:10. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be