![]() |
Obama door de knieën !
Zeer interessante body language van Obama bij zijn bezoek aan de Saudische koning.
Wat zou de reden zijn? Onderdanige Keniase roots tegenover arabische slavendrijvers? of mag je zoiets niet zeggen? De onderstaande foto laat zien hoe Barack Obama gisteren door de knieën ging voor koning Abdullah van Saoedie-Arabië, leider van één van de meest misdadige regimes op de wereld: ![]() Bron: http://www.daylife.com/photo/0aBN5ni4OZcEV (kijk vanaf 0:53): op youtube filmpje http://www.youtube.com/watch?v=S60U-hl35Gw |
Hij zal een beetje schrik hebben om een nieuwe Rushdie te worden.(zie halverwege de pagina).
|
Citaat:
|
usa en saudi arabië zijn twee handen op 1 buik
|
Citaat:
Let even op: geen enkel ander staatshoofd doet dit. Nu is Barackske wel nogal hoog en zijn michelleke ook, maar hij maakt toch wel écht een kniebuiging zoals de vazallen doen aan hun landheren hoor. |
Citaat:
|
Citaat:
hoe noem je dat... collectieve gewoontes die moeilijk uitsterven? |
En waar in dat filmpje ziet ge hem door de knieën gaan? :roll:
Circe zoekt precies weer spijkers op laag water. :? |
Citaat:
|
Citaat:
spijkers op laag water?!?!? :silly: die gast heet wel Hussein in't midden hè!!!! :silly: en Obama, op wat rijmt dat denkt ge?!?!? :silly: Aah, dat dacht ik ook, ja!!! :silly: En die heeft wel nog op Indonesië naar school geweest, hè!!!! 5de collonne zeg ik u!!!! :silly: nen dhimmi zeg ik u :silly: of erger ... :silly: |
1 Bijlage(n)
Op deze wijze geredeneerd kunnen we hieruit de inferieure aard van de blanke man ook wel zeker afleiden.
|
Citaat:
|
Citaat:
Barackske is een ongewenst kind van een witte mama die op haar 18de door een keniaanse positief gediscrimineerde mijnheer uit een hutje door een paar weldoenders naar een amerikaanse universiteit werd gecatapulteerd. Blijkbaar was die mijnheer effectief wel intelligent maar ik weet nu dus niet met zekerheid of hij een of ander diploma heeft behaald. Nadat hij na twee jaar de moeder van barackse had verlaten (hij was trouwens al getrouwd in kenia) heeft hij nog een kindeke geproduceerd bij een andere "positief discriminerende" mevrouw. Nadien is hij terug naar Kenia gegaan alwaar hij nog een aantal andere vrouwen heeft bevrucht en uiteindelijk in een accident gestorven is omdat hij alcoholieker was. (vast iets wat hij had overgehouden aan zijn opleiding in de VS). Echter: papa obama was effectief moslim (mocht bigamie beoefenen) en MIJNHEER OBAMA WOU TOCH ZO GRAAG NAAR ZIJN KENIASE PAPA VERWIJZEN???? Dit is niet Circe die spijkers zoekt, dit is het volledige "i am black" programma van mijnheer obama, die tot zijn tiende samen met zijn indonesische zus (mama scheen al op haar 18de antropologe te zijn, ervaringsdeskundige misschien?) in islamitisch indonesie werd opgevoed tot zijn multicul mama haar zoontje van TIEN JAAR terug naar de WITTE grootouders stuurde. Circe's lage spijkers? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat ik wou aantonen is dat een foto nogaleens misleidend kan zijn. Mccain was zenuwachtig en wist niet welke kant hij op moest. Obama stond misschien iets te ver af, 'voelt' zich misschien groot... Niets meer dan speculatie...maar met welk doel? |
Citaat:
heb je de moeite gedaan om ook het filmpje te bekijken, of heb je een beperkte toegang tot internet of zo? |
Hij zal wel een lastig gesprek hebben gehad met Saud. Obama heeft duidelijk voor Iran gekozen en je kan niet allebei hebben. Dan ook nog de Amerikaanse steun aan Israël. Zij zien heus wel dat Obama van drie walletjes aan het eten is. Dat wordt hem nog een keer flink in het gezicht teruggesmeten, denk ik.
|
Citaat:
Is het genetisch? of is het gebrek aan correcte informatie van zijn advisors. Geen enkel ander staatshoofd buigt voor mekaar; |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:59. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be