Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Buitenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=65)
-   -   Obama door de knieën ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=121234)

circe 3 april 2009 09:45

Obama door de knieën !

Zeer interessante body language van Obama bij zijn bezoek aan de Saudische koning.

Wat zou de reden zijn? Onderdanige Keniase roots tegenover arabische slavendrijvers? of mag je zoiets niet zeggen?

De onderstaande foto laat zien hoe Barack Obama gisteren door de knieën ging voor koning Abdullah van Saoedie-Arabië, leider van één van de meest misdadige regimes op de wereld:

Bron: http://www.daylife.com/photo/0aBN5ni4OZcEV

(kijk vanaf 0:53): op youtube filmpje http://www.youtube.com/watch?v=S60U-hl35Gw

ZERO 3 april 2009 10:02

Hij zal een beetje schrik hebben om een nieuwe Rushdie te worden.(zie halverwege de pagina).

Buzz 3 april 2009 10:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 4046375)
Zeer interessante body language van Obama bij zijn bezoek aan de Saudische koning.

Wat zou de reden zijn? Onderdanige Keniase roots tegenover arabische slavendrijvers? of mag je zoiets niet zeggen?

De onderstaande foto laat zien hoe Barack Obama gisteren door de knieën ging voor koning Abdullah van Saoedie-Arabië, leider van één van de meest misdadige regimes op de wereld:

Bron: http://www.daylife.com/photo/0aBN5ni4OZcEV

(kijk vanaf 0:53): op youtube filmpje http://www.youtube.com/watch?v=S60U-hl35Gw

Hij is de koning van een land met enorme olievelden eronder, ik zou ook slijmen bij hem als ik leider was van het meest olieverslaafde land ter wereld.

the_dude 3 april 2009 13:07

usa en saudi arabië zijn twee handen op 1 buik

circe 3 april 2009 13:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door the_dude (Bericht 4046596)
usa en saudi arabië zijn twee handen op 1 buik

ja ok! maar moet hij daarom door de knieën buigen?

Let even op: geen enkel ander staatshoofd doet dit.

Nu is Barackske wel nogal hoog en zijn michelleke ook, maar hij maakt toch wel écht een kniebuiging zoals de vazallen doen aan hun landheren hoor.

Daimanta 3 april 2009 13:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 4046602)

Nu is Barackske wel nogal hoog en zijn michelleke ook, maar hij maakt toch wel écht een kniebuiging zoals de vazallen doen aan hun landheren hoor.

Obama is een onervaren stuntelaar. Zo was er ook controverse rond het staatsbezoek van Obama aan het VK omdat hij de ene na de andere blunder maakte.

the_dude 3 april 2009 13:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 4046602)

hoe noem je dat... collectieve gewoontes die moeilijk uitsterven?

Geert C 3 april 2009 14:51

En waar in dat filmpje ziet ge hem door de knieën gaan? :roll:

Circe zoekt precies weer spijkers op laag water. :?

circe 3 april 2009 15:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Geert C (Bericht 4046722)

PEARL! goedkoop en goed! elke maand andere aanbiedingen. Ik heb net mijn nieuwe degradé bril gekocht! werkt zenne!

abou Anis 3 april 2009 15:20

Citaat:

:silly:
spijkers op laag water?!?!?
die gast heet wel Hussein in't midden hè!!!! :silly: en Obama, op wat rijmt dat denkt ge?!?!? :silly: Aah, dat dacht ik ook, ja!!! :silly: En die heeft wel nog op Indonesië naar school geweest, hè!!!!

5de collonne zeg ik u!!!! :silly: nen dhimmi zeg ik u :silly: of erger ... :silly:

Johan Bollen 3 april 2009 15:30

1 Bijlage(n)
Op deze wijze geredeneerd kunnen we hieruit de inferieure aard van de blanke man ook wel zeker afleiden.

beste vriend 3 april 2009 15:34

Citaat:

Een diepe buiging voor de Saudi koning ! Voor de Engelse koningin maar een klein buigingetje ( die heeft dan ook geen olie ). Zeer significant , integendeel tot wat jij beweert.

circe 3 april 2009 15:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door abou Anis (Bericht 4046776)
spijkers op laag water?!?!?
die gast heet wel Hussein in't midden hè!!!! :silly: en Obama, op wat rijmt dat denkt ge?!?!? :silly: Aah, dat dacht ik ook, ja!!! :silly: En die heeft wel nog op Indonesië naar school geweest, hè!!!!

5de collonne zeg ik u!!!! :silly: nen dhimmi zeg ik u :silly: of erger ... :silly:

dit zijn flauwe grapjes.

Barackske is een ongewenst kind van een witte mama die op haar 18de door een keniaanse positief gediscrimineerde mijnheer uit een hutje door een paar weldoenders naar een amerikaanse universiteit werd gecatapulteerd. Blijkbaar was die mijnheer effectief wel intelligent maar ik weet nu dus niet met zekerheid of hij een of ander diploma heeft behaald.
Nadat hij na twee jaar de moeder van barackse had verlaten (hij was trouwens al getrouwd in kenia) heeft hij nog een kindeke geproduceerd bij een andere "positief discriminerende" mevrouw. Nadien is hij terug naar Kenia gegaan alwaar hij nog een aantal andere vrouwen heeft bevrucht en uiteindelijk in een accident gestorven is omdat hij alcoholieker was. (vast iets wat hij had overgehouden aan zijn opleiding in de VS).

Echter: papa obama was effectief moslim (mocht bigamie beoefenen) en MIJNHEER OBAMA WOU TOCH ZO GRAAG NAAR ZIJN KENIASE PAPA VERWIJZEN????

Dit is niet Circe die spijkers zoekt, dit is het volledige "i am black" programma van mijnheer obama, die tot zijn tiende samen met zijn indonesische zus (mama scheen al op haar 18de antropologe te zijn, ervaringsdeskundige misschien?) in islamitisch indonesie werd opgevoed tot zijn multicul mama haar zoontje van TIEN JAAR terug naar de WITTE grootouders stuurde.

Circe's lage spijkers?

abou Anis 3 april 2009 15:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door beste vriend (Bericht 4046792)
Een diepe buiging voor de Saudi koning ! Voor de Engelse koningin maar een klein buigingetje ( die heeft dan ook geen olie ). Zeer significant , integendeel tot wat jij beweert.

www.bp.com

beste vriend 3 april 2009 15:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen (Bericht 4046785)
Op deze wijze geredeneerd kunnen we hieruit de inferieure aard van de blanke man ook wel zeker afleiden.

Nee, is niet hetzelfde. Dit is een jonge man gevolgd door een oud wrak. Heeft niets met rassen te maken.

Johan Bollen 3 april 2009 15:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door beste vriend (Bericht 4046795)
Nee, is niet hetzelfde. Dit is een jonge man gevolgd door een oud wrak. Heeft niets met rassen te maken.

En waaruit zou je kunnen afleiden dat de getoonde foto van Obama met de Saoudische koning überhaupt iets met 'ras' te maken heeft?

Wat ik wou aantonen is dat een foto nogaleens misleidend kan zijn. Mccain was zenuwachtig en wist niet welke kant hij op moest. Obama stond misschien iets te ver af, 'voelt' zich misschien groot...

Niets meer dan speculatie...maar met welk doel?

circe 3 april 2009 16:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen (Bericht 4046816)
En waaruit zou je kunnen afleiden dat de getoonde foto van Obama met de Saoudische koning überhaupt iets met 'ras' te maken heeft?

Wat ik wou aantonen is dat een foto nogaleens misleidend kan zijn. Mccain was zenuwachtig en wist niet welke kant hij op moest. Obama stond misschien iets te ver af, 'voelt' zich misschien groot...

Niets meer dan speculatie...maar met welk doel?

wie heeft dat woord gebruikt?

heb je de moeite gedaan om ook het filmpje te bekijken, of heb je een beperkte toegang tot internet of zo?

liberalist_NL 3 april 2009 16:38

Hij zal wel een lastig gesprek hebben gehad met Saud. Obama heeft duidelijk voor Iran gekozen en je kan niet allebei hebben. Dan ook nog de Amerikaanse steun aan Israël. Zij zien heus wel dat Obama van drie walletjes aan het eten is. Dat wordt hem nog een keer flink in het gezicht teruggesmeten, denk ik.

circe 3 april 2009 16:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL (Bericht 4046867)
Hij zal wel een lastig gesprek hebben gehad met Saud. Obama heeft duidelijk voor Iran gekozen en je kan niet allebei hebben. Dan ook nog de Amerikaanse steun aan Israël. Zij zien heus wel dat Obama van drie walletjes aan het eten is. Dat wordt hem nog een keer flink in het gezicht teruggesmeten, denk ik.

en daarom ga je een reverence maken voor The King of Saudi? die ZELF heeft gezegd dat hij geen handkussen e buigingen meer wil ontvangen?

Is het genetisch? of is het gebrek aan correcte informatie van zijn advisors. Geen enkel ander staatshoofd buigt voor mekaar;

ministe van agitatie 3 april 2009 19:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 4046886)

Is het genetisch?

foei ...

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:59.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be