![]() |
Linda De Win (Villa Politica) & De Wever
Godmanlief wat had ik goesting om die dikke microfoon in dat wijf haar muil te rammen tijdens haar interview met Bart De Wever. Foorwijf.
|
Ze zal het laatste woord hebben kost wat kost, en Peter Vandermeersj die kon ook nog wat het orakel spelen :-)
|
|
oei! hebben ze iets met mekaar...???? wordt het nu "Bart oh bart oh bart" in plaats van het "pètrick oh pètrick oh! pètrick" dat we allemaal mochten meemaken
|
ik blijf erbij dat Dewever én Dedecker abnormaal veel publiciteit krijgen op de VRT. Ze zijn er daar duidelijk van overtuigd dat ze het middel hebben om het VL. Belang te bestrijden én de rechterzijde te verdelen.
|
Citaat:
|
Koppen gezien?
Dat politici ongezond leven? Bartje ziet z'n kinderen niet meer,vind hij de gewoonste zaak van de wereld,de kinderen zijn daarop ingesteld. Maar ondertussen vreet hij zich nog dikker met personen die hij soms ziet en belangrijker vind. En daarop ga ik stemmen?! |
Citaat:
|
Stemmen ?
Citaat:
Nog 64 dagen ! :cheer::cheer::cheer: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
. dubbel
|
als we dat nog mochten meemaken Ierland vrij (woonde er 3 jaar) en Vlaanderen vrij, maar ik denk dat ik dat niet meer zal beleven (75j.)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Humm, we kunnen misschien een deal sluiten met België: West-Vlaanderen, Oost-Vlaanderen, Antwerpen en Limburg mogen nu de Republiek Vlaanderen vormen. Vlaams-Brabant komen we laten wel eens halen ;-) |
Citaat:
een onafhankelijk Vlaanderen. Gedaan met uw Belgische dromen. |
De luie zakken hebben het nog altijd niet online gezet.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:55. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be