Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Linda De Win (Villa Politica) & De Wever (https://forum.politics.be/showthread.php?t=121238)

backfire 3 april 2009 14:50

Linda De Win (Villa Politica) & De Wever

Godmanlief wat had ik goesting om die dikke microfoon in dat wijf haar muil te rammen tijdens haar interview met Bart De Wever. Foorwijf.

Vette Pois(s)on 3 april 2009 15:39

Ze zal het laatste woord hebben kost wat kost, en Peter Vandermeersj die kon ook nog wat het orakel spelen :-)

Henri1 3 april 2009 15:50

De Wever, altijd goed voor ambiance.

http://www.youtube.com/watch?v=qvW37_cy9Sc

circe 3 april 2009 16:05

oei! hebben ze iets met mekaar...???? wordt het nu "Bart oh bart oh bart" in plaats van het "pètrick oh pètrick oh! pètrick" dat we allemaal mochten meemaken

Den Ardennees 3 april 2009 18:52

ik blijf erbij dat Dewever én Dedecker abnormaal veel publiciteit krijgen op de VRT. Ze zijn er daar duidelijk van overtuigd dat ze het middel hebben om het VL. Belang te bestrijden én de rechterzijde te verdelen.

solidarnosc 3 april 2009 19:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Den Ardennees (Bericht 4046958)
ik blijf erbij dat Dewever én Dedecker abnormaal veel publiciteit krijgen op de VRT. Ze zijn er daar duidelijk van overtuigd dat ze het middel hebben om het VL. Belang te bestrijden én de rechterzijde te verdelen.

De rechterzijde bekampen door ze te vergroten lijkt me niet bepaald een goede manier. De verdeeldheid was immers al een feit. Los daarvan zullen er wel pippo's rondlopen op de redacties van VRT en De Morgen die bovenstaande voor ogen hebben. Naar aanloop van de vorige verkiezingen had ik de indruk dat Dedecker kampeerde op de redactie van De Morgen en over en weer pendelde naar de VRT. Het is alleen een teken van armoede en zwakte van wat voor links doorgaat in Vlaanderen.

fabianen 3 april 2009 23:44

Koppen gezien?
Dat politici ongezond leven?
Bartje ziet z'n kinderen niet meer,vind hij de gewoonste zaak van de wereld,de kinderen zijn daarop ingesteld.
Maar ondertussen vreet hij zich nog dikker met personen die hij soms ziet en belangrijker vind.
En daarop ga ik stemmen?!

Den Ardennees 4 april 2009 00:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fabianen (Bericht 4047232)
Koppen gezien?
Bartje ziet z'n kinderen niet meer,vind hij de gewoonste zaak van de wereld,de kinderen zijn daarop ingesteld.
Maar ondertussen vreet hij zich nog dikker met personen die hij soms ziet en belangrijker vind.

stem toch Vlaams Belang, het origineel is ALTIJD beter dan de copie!

Boduo 4 april 2009 00:18

Stemmen ?

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fabianen (Bericht 4047232)
Koppen gezien?

Gij móógt daar niet op stemmen. Anderen zullen dat doen. Volgens de opeenvolgende peilingen steeds méér...
Nog 64 dagen !

:cheer::cheer::cheer:

rookie 4 april 2009 09:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Den Ardennees (Bericht 4047255)

²

De rechtvaardige rechter 4 april 2009 13:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Den Ardennees (Bericht 4047255)

Tiens sinds wanneer is de N-VA een kopie van het VB.

Den Ardennees 4 april 2009 13:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De rechtvaardige rechter (Bericht 4047662)
Tiens sinds wanneer is de N-VA een kopie van het VB.

klopt, het VL. Belang heeft zichzelf nooit geprostitueerd, zoals bijvoorbeeld in zee gaan met de CD&V.

De rechtvaardige rechter 4 april 2009 13:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Den Ardennees (Bericht 4046958)

De N-VA is eerder centrum dan centrum-rechts. Ik voel mij niet bepaald rechts eerder centrum-links.

De rechtvaardige rechter 4 april 2009 13:37

. dubbel

Randa 4 april 2009 13:54

als we dat nog mochten meemaken Ierland vrij (woonde er 3 jaar) en Vlaanderen vrij, maar ik denk dat ik dat niet meer zal beleven (75j.)

HAMC 4 april 2009 13:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Randa (Bericht 4047704)
als we dat nog mochten meemaken Ierland vrij (woonde er 3 jaar) en Vlaanderen vrij, maar ik denk dat ik dat niet meer zal beleven (75j.)

Ik denk het wel!

Pietje 4 april 2009 14:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door HAMC (Bericht 4047719)
Ik denk het wel!

Grapjas 8-)

Fozzie 4 april 2009 14:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Randa (Bericht 4047704)

Het grootste deel van Ierland is toch al vrij?
Humm, we kunnen misschien een deal sluiten met België: West-Vlaanderen, Oost-Vlaanderen, Antwerpen en Limburg mogen nu de Republiek Vlaanderen vormen.
Vlaams-Brabant komen we laten wel eens halen ;-)

HAMC 4 april 2009 14:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pietje (Bericht 4047724)
Grapjas 8-)

Neenee Piet, de grootste angst van u en uw anti-Vlaamse vakbond staat voor de deur:

een onafhankelijk Vlaanderen.

Gedaan met uw Belgische dromen.

Jazeker 4 april 2009 14:53

De luie zakken hebben het nog altijd niet online gezet.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:55.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be