![]() |
classic albums, dark side of the moon
Was te zien op donderdagavond op canvas.
zo schoon 8-) |
GEMIST:evil:
|
Pink Floyd in Beatclub 't Smurfje Bussum 1968.
![]() |
Citaat:
|
Het album was te zien? Hoezo? Stond er iemand heel de tijd met de lp te zwaaien?
Als ge die thuis hebt, moet ge die toch niet meer zien op Canvas? |
Het is slechts een kwestie van tijd vooraleer er hier iemand binnenvalt en klaagt dat The Dark Side of the Moon lang niet zo goed is, en veel te commercieel, en dat hun vroegere albums veel beter waren man !
|
DSOTM is subliem. Dat was het eerste album dat ik ooit van Pink Floyd gekocht heb en het blijft schitterend.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
DSOTM draaide ik gedurende 3 jaar elke morgen, heel de album op de Ipod.
*Blij dat ik daar nu van af ben, toch kan ik naar die plaat kijken en terugdenken. * |
Citaat:
|
het is een meesterwerk, van de eerste tot de laatste seconde;-)
|
Fantastisch, ik wil ze terug opleggen, maar toch ga ik dit niet doen.
Het verlangen is groter dan het genot. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
![]() |
Velen mezelf inbegrepen zijn er van overtuigd dat de plaat een buitengewoon meesterwerk is.
Waarom is natuurlijk moeilijk te zeggen. Wat wel leuk was in de documentaire was te zien hoe sommige zaken tot stand kwamen en wat de heren en hun entourage er zelf over te vertellen hadden een vb I mean, theyre not gunna kill ya, so if you give em a quick short, Sharp, shock, they wont do it again. dig it? I mean he get off Lightly, cos I wouldve given him a thrashing - I only hit him once! It was only a difference of opinion, but really...i mean good manners Dont cost nothing do they, eh? Bovenstaande tekst werd doelbewust losgepeuterd in één van de vele interviews die ze met mensen uit hun omgeving deden om deze te integreren in hun werk. En zo waren er nog tal van leuke weetjes die zomaar gratis en voor niets aangereikt werden, smullen :BIG: |
When dance music meets Pink Floyd
http://www.youtube.com/watch?v=Dn8QZlSl9Uw |
Citaat:
Sindsdien heb ik ze allemaal verzameld. Er is maar één groep die aan de enkels van Pink floyd komt : Anathema |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:25. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be