![]() |
Gevonden in de kelder...
... een flesje Worcestersaus.
Ten minste houdbaar tot: mei 2008 Ik heb het niet opengedaan, het ziet er verdacht gekappeld uit. De vraag is, wat ermee te doen? Toen ik 12 jaar was zou ik het wel geweten hebben. Toen ik 16 was ook. Suggesties? |
Wegkappen. Niks erger dan muffe Worcestersaus...
|
Gebruiken als glijmiddel.
|
Citaat:
Net dáárom, catch my drift? :twisted: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
muf en Duvel zijn toch synoniemen?
|
half lepeltje van proeven, dan merk je of het nog goed is. Wellicht wel trouwens, is nauwelijks een paar maanden overdatum en niet geopend.
|
een paar maanden... welgeteld 11 :D
|
Citaat:
|
Citaat:
maak je niet ongerust: als dat niet te warm heeft gestaan is de kans erg groot dat het nog in orde is. |
Er zweven toch rare witte slierten op de bodem van dat flesje.
|
Citaat:
|
flaminganten mee pesten dus :D of Ollanders :P
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
met worcestersaus kan je .... BINNENKORT!!! Ceasar's Salad maken! Binnenkort is die Romeinse sla er weer... halflobbig (kwartlobbig) ei, olijfolie, gemalen parmezaan, worcestersaus (al of niet over datum), mosterd... en dat is het zeker? en .... allez... croutonnekes... en... ansjoviskes? HIER lees je de échte... laat je niet van de wijs brengen door neprecepten |
Aha. Ik heb een naslagwerk geconsulteerd.
Vietnamese vissaus, nuoc mam enz, VERBETEREN alleen maar met de tijd. Worcestershire sauce is ongeveer hetzelfde. Schijnt voortreffelijk te zijn qua gezondheid, energetisch enz, vooral niet weggooien. Gewoon lekker op de vegetarische americain doen. En dat slaatje van circe. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:55. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be