Sus Iratus |
7 april 2009 09:47 |
Binnenkort weer zomer... en dus ook gegarandeerde overlast door 'jongeren'
Zoals de titel reeds aangeeft: Het is binnenkort weer zomer en men zal weer massaal de stranden en zwembaden gaan bevolken. Waar dat vroeger gepaard ging met ontspanning en vertier gaat dat tegenwoordig gepaard met enorme overlast door zogenaamde 'hangjongeren', een eufemisme voor geïmporteerd, onaangepast tuig van veelal Noord-Afrikaanse (en in Nederland ook Antilliaanse) herkomst.
Afgelopen week hielden Marokkaanse huftertjes op het strand van Scheveningen alvast hun generale repetitie voor komende zomer:
Citaat:
Bij de Scheveningse strandtent 'Zo in het Zand' sprongen circa twintig Marokkaanse lastpakken afgelopen donderdag- en vrijdagavond vanaf de Boulevard op de springkussens op zijn terras. Daar waren op dat moment allemaal kleine kinderen aan het spelen, die huilend troost zochten bij hun geschrokken ouders. Volgens eigenaar Kees Kortekaas, die zegt door de amokmakers ook met de dood te zijn bedreigd, kwam er geen agent opdagen toen hij om hulp vroeg bij bureau Scheveningen. "Ik kreeg te horen dat ik mijn tent maar dicht moest doen als ik last van die Marokkanen had", briest hij.
hele artikel
|
De politie reageert zoals gewoonlijk te laks, te laat en is veelal onderbemand, dus veel hulp zal men van de lange arm der wet niet hoeven verwachten. Één ding is in elk geval zeker; komen dat soort etterbakken het dagje strand van mij en de mijnen vergallen, dan zal er tenminste eentje van bij zijn die naderhand met veel en huilerig misbaar zijn beklag bij politie en diverse antirasiestiese instanties gaat doen omdat ondergetekende zijn gekloot niet pikte.
|