Darwin |
17 april 2004 20:21 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynicus
In Europa zijn er reeds zeer veel (legale en illegale) vreemdelingen, en Europa dreigt compleet te worden overspoeld door vreemdelingen zodanig dat het overwegend blanke karakter van Europa compleet verloren dreigt te gaan. In de EU is er vrijheid van verkeer van personen. In principe zou het dus mogelijk zijn dat de rechtse kiezers van de diverse EU-landen zich zouden vestigen in één of in enkele EU-lidstaten om daar een échte rechtse regering aan de macht te helpen brengen die een zeer streng vreemdelingenbeleid zou voeren zonder water in de wijn te moeten doen. Nadat er die landen dan rechtse regeringen zijn tot stand gebracht, moeten die landen het vrij verkeer van personen aan banden leggen. Enkel EU-burgers die niet willen leven in een multiculturele samenleving zouden zich dan in die landen mogen vestigen. Vreemdelingen die nog in die rechtse landen zouden wonen, zouden zich uiteraard zonder probleem mogen vestigen in multiculturele EU-landen.
|
Ik heb een topic willen lanceren met een bijna identieke inhoud.
Het moet voor mensen die niet in een multiculturele samenleving willen wonen mogelijk zijn om die levenswijze ook daadwerkelijk in realiteit om te zetten.
Ik schat dat 50% �* 75% van de bevolking voorstander is van een monoculturele samenleving. Nu worden al die mensen door de multiculturalisten, die momenteel de macht in handen hebben, verplicht om in een multiculturele hel te leven. Of ze dat nu willen of niet.
Ik vind dus ook dat er in Europa monoculturele regio's moeten komen waar autochtonen vrij zichzelf kunnen zijn en die verboden terrein zijn voor allochtonen.
Hoe een en ander in de praktijk moet uitgevoerd worden is echter een ander paar mouwen.
De kans dat dit ooit realiteit wordt acht ik echter klein. De kans op een burgeroorlog waarbij de allochtonen met geweld uit Europa worden verdreven schat ik minstens 100 keer hoger in. Die burgeroorlog zou tegen 2010 misschien al verleden tijd kunnen zijn.
|