Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Suggesties & Mededelingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=20)
-   -   Kunnen de nieuwe mod's zich hier even voorstellen aub? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=121514)

Karma 9 april 2009 21:06

Kunnen de nieuwe mod's zich hier even voorstellen aub?

Ik zie dat er minstens drie nieuwe mod's zijn sinds vorige twee maanden. Het zou prettig zijn die even te leren kennen. Kunnen die zich hier even komen voorstellen aub?

Duupje 9 april 2009 21:35

*tovert haar aantwaarpse roots ff boven*
"Zwaansde gij na een pak?"

Karma, wat is dat toch met uw moderatiehaunten tegenwoordig ? 8O

Karma 9 april 2009 21:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Duupje (Bericht 4054635)

Is gewoon een vraag hoor. Ik heb helemaal niets tegen de mod's, zou het prettig vinden mochten ze zich even voorstellen.

Karma 13 april 2009 22:28

Niet dus ...

Karma 17 april 2009 22:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Duupje (Bericht 4054635)

Goed Duupje ... als ge het echt wilt weten ... op een bepaalde avond ... nog niet zo lang geleden ... zat ik even op het forum ... toevallig (eigenlijk eerder uit verveling dan wat anders). Wat ik dan heb gezien hou je niet voor mogelijk. 't Was al heel laat ... eigenlijk heel vroeg ... De ene post na de andere werd hier ONMIDDELLIJK weggeknipt ... Niet eens een berichtje van "KNIP" om die of die reden ... gewoon weg ... zelfs een post van mezelf terwijl ik nul strafpunten heb en het forumreglement op geen enkele wijze heb overtreden.

Wat weggeknipt is ... is natuurlijk niet/nooit gezegd geweest.

Geeft enorme bedenkingen hé.

Zwartengeel 17 april 2009 22:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Karma (Bericht 4054649)
Is gewoon een vraag hoor. Ik heb helemaal niets tegen de mod's, zou het prettig vinden mochten ze zich even voorstellen.

Dat doen ze ten gepasten tijde wel per PB. Iemand een vraag stellen over de grammaticale stijl die hij hanteert heet hier tegenwoordig blijkbaar ook al een persoonlijke aanval! :-D

Karma 17 april 2009 22:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Karma (Bericht 4064554)
Goed Duupje ... als ge het echt wilt weten ... op een bepaalde avond ... nog niet zo lang geleden ... zat ik even op het forum ... toevallig (eigenlijk eerder uit verveling dan wat anders). Wat ik dan heb gezien hou je niet voor mogelijk. 't Was al heel laat ... eigenlijk heel vroeg ... De ene post na de andere werd hier ONMIDDELLIJK weggeknipt ... Niet eens een berichtje van "KNIP" om die of die reden ... gewoon weg ... zelfs een post van mezelf terwijl ik nul strafpunten heb en het forumreglement op geen enkele wijze heb overtreden.

'k Heb in het verre verleden trouwens ook nog zoiets meegemaakt. Een ex-moderator wou persé een posting kwijt die "zijn belang" schaadde. De dag nadien was die posting inderdaad weg (alsof hij nooit geschreven was geweest). Ik weet van die ex-moderator dat hij gewoon aan een andere moderator heeft gevraagd om die posting te verwijderen. Uiteraard zal ik geen namen noemen.

Karma 17 april 2009 22:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Karma (Bericht 4064596)
'k Heb in het verre verleden trouwens ook nog zoiets meegemaakt. Een ex-moderator wou persé een posting kwijt die "zijn belang" schaadde. De dag nadien was die posting inderdaad weg (alsof hij nooit geschreven was geweest). Ik weet van die ex-moderator dat hij gewoon aan een andere moderator heeft gevraagd om die posting te verwijderen. Uiteraard zal ik geen namen noemen.

En nog iets ... ook in het verre verleden ... een forumlid had ... via info van een moderator te weten gekomen wat mijn twee andere nicknamen zijn (die ik weliswaar al lang niet meer gebruik).

From_Vlaanderen 18 april 2009 19:02

Citaat:

De mods kunnen ook wel eens een stuk in hunne frak hebben natuurlijk.

Txiki 18 april 2009 19:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel (Bericht 4064563)
Dat doen ze ten gepasten tijde wel per PB. Iemand een vraag stellen over de grammaticale stijl die hij hanteert heet hier tegenwoordig blijkbaar ook al een persoonlijke aanval! :-D

Zeg, die grammaticale stijl van jou, is die exotisch? 8-)

De_Laatste_Belg 19 april 2009 22:56

Karma heb je 't misschien over de 'gekleurde' nicks van de 'politici' uit de forum sessies ? Die zijn trouwens oranje, niet rood.

Zo oranje als dat in de eisen in je onderschrift.

Karma 20 april 2009 19:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door From_Vlaanderen (Bericht 4065604)
De mods kunnen ook wel eens een stuk in hunne frak hebben natuurlijk.

Als ge te veel gedronken hebt moogt ge niet rijden hé ;-)

eno2 12 mei 2009 16:20

Citaat:

Eindelijk eens een mod die niet in slaap gevallen is...

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:19.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be