![]() |
Haatdragende of kwetsende meningsuitingen
Hoi Peter
In een andere topic stelde ik al even de vraag, maar het is belangrijk genoeg voor een aparte topic (zodat het niet verdrinkt tussen de rest): Citaat:
|
Effe terug naar boven halen. ;)
|
Citaat:
iedere persoon heeft toch door wat haat en kwetsen is! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dus, nogmaals, wat valt onder "haatdragende en kwetsende" meningsuitingen? Hoe bepaal je dat? |
Citaat:
|
Citaat:
Je uitroepteken doet je niet erg serieus overkomen, trouwens. |
Citaat:
|
Wat een kinderachtige reacties.
|
Citaat:
"Iedereen weet wat..." is een goedkope drogreden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja maar het is dan ook een populistische partij. Wat is gezond verstand? Een manier om je er makkelijk vanaf te maken, lijkt me.
|
Citaat:
Jij faalt er telkens in om eenvoudige vragen te beantwoorden, beste man. Nuja, ik hoop al lang niet op regent-filosofen achter het stuur, maar dit is er toch wel wat over. Als jij en je partijtje een serieuze indruk willen maken, zou ik een beetje niveau in het discours brengen. Ik ga deze "gesprekken" opslaan op mijn pc en verspreiden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Of het kwetsend kan zijn, daar liet de rechtbank zich niet over uit, maar de volgende dingen mogen gezegd worden omdat ze niet in strijd zijn met de Ned. haatwet 137.
LJN: BI0374, Rechtbank Haarlem , 15/667163-08 ‘Zo’n berberaap of kakkerlak moet u gewoon binnenlaten’ ‘Blijf in uw woestijn en ga nog eens fijn van bil met een van uw kamelen” ‘We hebben ze als waarde gasten behandeld. Althans voordat ze onze blondines gingen verkrachten.’ “Met een invasie van meer dan een miljoen berberapen kunnen we spreken over een dreigende Derde Wereldoorlog” “Ratten die ons het liefst allemaal zouden afslachten omdat we ongelovige onreine varkens zijn.” Volgens het Meldpunt Discriminatie Internet (MDI) had de rechter een vlaag van verstandsverbijstering. Beheerder misdefinitie.nl vrijgesproken |
Citaat:
Maar moslims mogen dat. Want als je daar een opmerking over maakt ben je racist. Foei. Stoute witte man. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:18. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be