Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Tussenkomst van BDW ivm de resolutie over de paus en condoomgebruik (https://forum.politics.be/showthread.php?t=121569)

giserke 10 april 2009 18:22

Tussenkomst van BDW ivm de resolutie over de paus en condoomgebruik

Bart De Wever veegt de vloer met groot gedeelte van De Kamer.
Ik vermoed dat de sommige zelfverklaarde progressieven met dunne diaree zijn buiten gegaan.

http://www.n-va.be/programma/standpu...ail.asp?ID=592

Kallikles 10 april 2009 18:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door giserke (Bericht 4055882)
Ik vermoed dat de sommige zelfverklaarde progressieven met dunne diaree zijn buiten gegaan.

Prachtige rede van De Wever!
:clapping:

kelt 17 april 2009 16:22

Eindelijk kon ik eens de tijd nemen om te lezen...

Inderdaad.....het "verontwaardigd gekwaak" eens netjes in context geplaatst.

Het wordt ambetant om een of ander resolutietje op te stellen als "den bart" zich begint te interesseren voor de zaak,want je zult in ieder geval moeten zorgen dat de logica,de bronnenstudie en de (historische) achtergrond verdomd goed zijn... :-D

Den Ardennees 17 april 2009 17:10

Inderdaad, in deze heeft Wever overschot van gelijk.

Distel 17 april 2009 17:16

Heerlijke tekst. Waren er maar meer BDW's...

De_Laatste_Belg 17 april 2009 17:45

Bart DW heeft hier in zijn kritiek naar het parlement en de resolutie toe 100% gelijk.

schaker 17 april 2009 18:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Distel (Bericht 4064139)
Heerlijke tekst. Waren er maar meer BDW's...

Ja, de slimste politieker van Belgie. Hopelijk haalt hij bij de volgende federale verkiezingen de kiesdrempel.:?

luc broes 17 april 2009 21:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door giserke (Bericht 4055882)

Proficiat BDW!!

born2bewild 17 april 2009 21:30

de wever is goed jom

Scherven A. Mok 18 april 2009 10:18

Goed rond de pot gedraaid BDW en vooral niet gehad over de kern van de zaak (maar ja, zouden die anderen eigenlijk nog wel weten waarom ze de paus zo belachelijk aanvallen).
De bevolkingsaangroei moet gestopt worden in de arme landen want dat is één van de voorwaarden en tegelijk ook doelen voor verdere ontwikkeling. En de paus blijft daar maar tegen in gaan.

giserke 18 april 2009 10:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Scherven A. Mok (Bericht 4064899)
Goed rond de pot gedraaid BDW en vooral niet gehad over de kern van de zaak (maar ja, zouden die anderen eigenlijk nog wel weten waarom ze de paus zo belachelijk aanvallen).
De bevolkingsaangroei moet gestopt worden in de arme landen want dat is één van de voorwaarden en tegelijk ook doelen voor verdere ontwikkeling. En de paus blijft daar maar tegen in gaan.

Nog een die zich in zijn kl*** gestampt voelt.
Doet geen deugt hé. :twisted:

Als er 1 is die niet rond de pot gedraait heeft is het wel BDW. De anderen oordelen over iets wat de paus niet gezegt heeft maar hem wel willen aanwrijven.

Een klein ventje met een snor in de jaren 30 deed dit ook mijn beste...

HAMC 18 april 2009 10:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Scherven A. Mok (Bericht 4064899)

De paus is verantwoordelijk voor de overbevolking?

Pericles 18 april 2009 10:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door giserke (Bericht 4064904)
Nog een die zich in zijn kl*** gestampt voelt.
Doet geen deugt hé. :twisted:

Als er 1 is die niet rond de pot gedraait heeft is het wel BDW. De anderen oordelen over iets wat de paus niet gezegt heeft maar hem wel willen aanwrijven.

Een klein ventje met een snor in de jaren 30 deed dit ook mijn beste...

Als Vlaams Belanger moet ik toegeven dat Dewever een buitengewoon verstandig man is, waarvoor ik een groot respect dien op te brengen. Hopelijk ziet hij op een gegeven moment in dat de nationalisten van het Vlaams Belang zijn vijanden niet zijn.

HAMC 18 april 2009 10:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pericles (Bericht 4064915)
Als Vlaams Belanger moet ik toegeven dat Dewever een buitengewoon verstandig man is, waarvoor ik een groot respect dien op te brengen. Hopelijk ziet hij op een gegeven moment in dat de nationalisten van het Vlaams Belang zijn vijanden niet zijn.

Helaas is BDW neurotisch vanwege een onverwerkt zwart familiaal verleden. Zijn strijd is niet tegen Belgie maar tegen het VB om salonfahig te kunnen worden in Belgie.

Pietje 18 april 2009 10:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door HAMC (Bericht 4064914)
De paus is verantwoordelijk voor de overbevolking?

Strict genomen wel, omdat volgens rkk iedere vorm van contraceptiva verboden is.

Pietje 18 april 2009 10:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pericles (Bericht 4064915)

BDW is tien keer verstandiger dan al de VB-mandatarissen samen.

born2bewild 18 april 2009 10:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pietje (Bericht 4064929)
BDW is tien keer verstandiger dan al de VB-mandatarissen samen.

en gij zit in een positie om iemands verstand te meten

:lol:

born2bewild 18 april 2009 10:42

waar staat freya trouwens op de schaal van petrus?

HAMC 18 april 2009 10:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pietje (Bericht 4064924)
Strict genomen wel, omdat volgens rkk iedere vorm van contraceptiva verboden is.

Hela, wie zich als godsdienstwaanzinnige gedraagt moet niet komen klagen he?

Pericles 18 april 2009 10:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door HAMC (Bericht 4064919)
Helaas is BDW neurotisch vanwege een onverwerkt zwart familiaal verleden. Zijn strijd is niet tegen Belgie maar tegen het VB om salonfahig te kunnen worden in Belgie.

Dat denk ik niet HAMC. Ik vind zijn aanpak verkeerd, blijven onderhandelen met de walen heeft geen zin meer; maar België is voor Dewever net zozeer een aflopende zaak als voor ons. Het wordt tijd de rangen te sluiten al was het maar voor die ene goede zaak . Dit zou toch moeten kunnen.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:38.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be