Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Vlaanderen groot geworden dankzij wij immigranten (https://forum.politics.be/showthread.php?t=12157)

Bloxbuster 17 april 2004 23:46

VLAMINGEN ZIJN MET MEER DAN ZES MILJOEN
�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�* �*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*
Voor het eerst telt Vlaanderen meer dan
zes miljoen inwoners. Dat blijkt uit
cijfers van het Nationaal Instituut
voor Statistiek.

Volgens de meest recente telling uit
juli 2003 zijn we met 10.372.467
Belgen. De grootste toename werd
genoteerd in Vlaanderen en in het
Brussels gewest.

Desondanks is het aantal geboortes niet
echt gestegen. De groei is dus vooral
het gevolg van immigratie.

Niet in alle Vlaamse steden stijgt het
aantal inwoners. In Leuven en Brugge is
er zelfs een bevolkingsafname.
8) In Leuven en Brugge nog feel plaats voor inwijkelingen van thuis 8)

TypO 18 april 2004 00:34

Ja, dat ze maar ne goeie nest van da soort naar Leuven en Brugge sturen, zijn dat binnen enkele jaren ook VB-bastions.
Daar hebben ze 't nog altijd niet door, maar da's gemakkelijk, als je 'r geen hebt. Ze zullen 't wel zien.

xmordan 18 april 2004 01:31

En als ge dat niet gelooft maken we je wel wat anders wijs.
Das een goeie...

maddox 18 april 2004 01:59

Bof, de orginele import van buitenlanders hier is al een tijdje geleden.Zo'n 130 000 jaar geleden, toen kwamen de directe voorouders van de mens zich hier al nestelen.En in essensie kwamen deze zwervers uit oost of zuid Afrika.

En als we wat moderner gaan kijken, dan waren de Romeinen ook niet slecht bezig.

Maar van alle import zijn alleen onze Noord Afrikaanse vrienden van de minst nuttigen als ik zo onvriendelijk mag zijn.
Ik zeg wel, overal zitten er goeie en slechte tussen.Alleen vallen de slechten zo hard op.

Zelfs de neppers en/of agigatoren zijn rampzalig.

Julius C. 18 april 2004 07:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maddox
Bof, de orginele import van buitenlanders hier is al een tijdje geleden.Zo'n 130 000 jaar geleden, toen kwamen de directe voorouders van de mens zich hier al nestelen.En in essensie kwamen deze zwervers uit oost of zuid Afrika.

En als we wat moderner gaan kijken, dan waren de Romeinen ook niet slecht bezig.

Maar van alle import zijn alleen onze Noord Afrikaanse vrienden van de minst nuttigen als ik zo onvriendelijk mag zijn.
Ik zeg wel, overal zitten er goeie en slechte tussen.Alleen vallen de slechten zo hard op.

Zelfs de neppers en/of agigatoren zijn rampzalig.

Ik versta er niks meer van. We moeten allemaal langer gaan werken om het allemaal betaalbaar te houden. Nu lees ik dat we in Vlaanderen voor de eerste keer met meer dan 6 milj. zijn. Zijn dat dan allemaal 60 plussers die er bijkomen ?

Gargamel 18 april 2004 07:51

In Leuven en Brugge nog feel plaats voor inwijkelingen van thuis......

Blijf in je tenten en op jullie kamelen,in Brugge hebben we jullie absoluut niet nodig,anders zullen we er feel buitensmijten,de Bruggelingen moeten van Freemd gespuis niet hebben :evil:

Ook ergens een 'BMW' "gevonden" :twisted:

luc broes 18 april 2004 08:45

Ik ken in Brugge persoonlijk lieve vriendelijke immigranten die voor het Rusisch staatsterrorisme in Tchechenië gevlucht zijn. Ze krijgen vele mogelijkheden, de kinderen gaan naar school en spreken al behoorlijk Nederlands, zo geraken ze volledig ingeburgerd en leveren ook een positieve bijdrage. Het geeft me een goed gevoel dat we zulke mensen kunnen opvangen.
Als ik in Brussel, of sommige wijken in andere Vlaamse steden rondwandel voel ik mij een vreemdeling. Dat geeft me geen goed gevoel.

Gargamel 18 april 2004 08:55

Onrustzaaiers hebben ze er niet nodig,Moenaert zal nooit het risico lopen van gans Brugge over de kop te krijgen.Ze kijken wel goed toe wie ze binnenlaten.

Tenandere,moslims zouden hier niet teveel van hun terreurkwetter moeten maken .

Philips Inc. 18 april 2004 09:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser
VLAMINGEN ZIJN MET MEER DAN ZES MILJOEN
�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�* �*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*
Voor het eerst telt Vlaanderen meer dan
zes miljoen inwoners. Dat blijkt uit
cijfers van het Nationaal Instituut
voor Statistiek.

Volgens de meest recente telling uit
juli 2003 zijn we met 10.372.467
Belgen. De grootste toename werd
genoteerd in Vlaanderen en in het
Brussels gewest.

Desondanks is het aantal geboortes niet
echt gestegen. De groei is dus vooral
het gevolg van immigratie.

Niet in alle Vlaamse steden stijgt het
aantal inwoners. In Leuven en Brugge is
er zelfs een bevolkingsafname.
8) In Leuven en Brugge nog feel plaats voor inwijkelingen van thuis 8)

Ik heet de nieuwe Vlamingen meer dan welkom. Ik hoop dat ze zich zo goed integreren en zo scherp opkomen voor onze belangen als de geëmigreerde Vlamingen in Wallonië die nu de opkomen voor de Waalse belangen ...

Zorro 18 april 2004 10:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door luc broes
Ik ken in Brugge persoonlijk lieve vriendelijke immigranten die voor het Rusisch staatsterrorisme in Tchechenië gevlucht zijn. Ze krijgen vele mogelijkheden, de kinderen gaan naar school en spreken al behoorlijk Nederlands, zo geraken ze volledig ingeburgerd en leveren ook een positieve bijdrage. Het geeft me een goed gevoel dat we zulke mensen kunnen opvangen.
Als ik in Brussel, of sommige wijken in andere Vlaamse steden rondwandel voel ik mij een vreemdeling. Dat geeft me geen goed gevoel.

Van zo'n soort mensen zult ge geen last hebben.
Die WILLEN EEN NIEUW LEVEN beginnen, zeker na al die miserie ginder.

Het zijn die luie fanatieke moslims die hier alles verpesten.
Waarom komen ze naar hier?
Gratis eten, drinken, woonst en geld + er zijn hier ook moskees, enkel het weer is slechter maar dat nemen ze er graag bij.
Europese inwijkelingen WILLEN zich aanpassen, de moslims KUNNEN ZICH niet aanpassen want die lopen 2 eeuwen achter!

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:21.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be