Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Actievoerders sluiten gesloten centrum (https://forum.politics.be/showthread.php?t=121588)

An Arkos 11 april 2009 11:48

Actievoerders sluiten gesloten centrum

Deze ochtend heeft een groep actievoerders het gesloten centrum 127bis geblokkeerd. De politie was snel ter plaatse en de actie is nu afgelopen.

bron: http://www.indymedia.be/en/node/32628

Jarno 11 april 2009 12:46

Een gesloten centrum sluiten, is dat iets als het zwart verven van een neger?

Félicien Bwanatongo 11 april 2009 17:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door An Arkos (Bericht 4056467)
Deze ochtend heeft een groep actievoerders het gesloten centrum 127bis geblokkeerd. De politie was snel ter plaatse en de actie is nu afgelopen.

Extreem-linkse hulptroepen van het grootkapitaal. Dommeriken dus.

liberalist_NL 11 april 2009 17:05

Citaat:

Oooooooh... ik deed er vijf minuten voordat ik doorhad dat het over asielzoekerscentra ging.

liberalist_NL 11 april 2009 17:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Félicien Bwanatongo (Bericht 4056943)
Extreem-linkse hulptroepen van het grootkapitaal. Dommeriken dus.

Dat is een combinatie woorden die het hoofd pijn doet.

IronChef 11 april 2009 17:20

Citaat:

Wat een nutteloze actie.

Hou je plannen in het vervolg geheim en bevrijd die mensen i.p.v. daar wat voor de deur te gaan staan roepen zodat ze u kunnen arresteren.

Tavek 11 april 2009 20:02

Ik weet iets beter, ga naar de landen van oorsprong van deze mensen en ga daar actie voeren voor betere leefomstandigheden voor deze mensen ipv toe te staan dat die landen hun problemen exporteren naar ons (ongeschoolde armen die eigenlijk in de westerse maatschappij niet mee kunnen...werkkrachten die nuttig zouden zijn in eigen land !)

Marie van de koster 11 april 2009 20:48

Ik vraag me af hoe die actievoerders de asielzoekers in de praktijk zouden helpen. Gaan ze ze zelf in huis nemen misschien?

Marie van de koster 11 april 2009 20:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tavek (Bericht 4057180)
Ik weet iets beter, ga naar de landen van oorsprong van deze mensen en ga daar actie voeren voor betere leefomstandigheden voor deze mensen ipv toe te staan dat die landen hun problemen exporteren naar ons (ongeschoolde armen die eigenlijk in de westerse maatschappij niet mee kunnen...werkkrachten die nuttig zouden zijn in eigen land !)

Dat lijkt me inderdaad een betere oplossing - al denk ik niet dat ze zich in de derdewereldlanden zo druk maken om enkele actievoerders als onze beleidsmensen dat doen. Oppakken, in de gevangenis steken en vergeten, dat is heel waarschijnlijk het lot van een actievoerder ginder.

Jedd 11 april 2009 20:57

het geld dat ge gespendeerd had, had ge beter aan de arme negerkens geschonken.
Zou effectiever geweest zijn om hun leefomstandigheden te verbeteren.

Als gij niks geeft, hoe gaan ze dan hun mensensmokkelaar betalen ?

artisjok 11 april 2009 21:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster (Bericht 4057201)
Dat lijkt me inderdaad een betere oplossing - al denk ik niet dat ze zich in de derdewereldlanden zo druk maken om enkele actievoerders als onze beleidsmensen dat doen. Oppakken, in de gevangenis steken en vergeten, dat is heel waarschijnlijk het lot van een actievoerder ginder.

Dan begrijp je misschien dat er mensen zijn die genoodzaakt zijn om asiel te vragen.

Astar 12 april 2009 10:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door artisjok (Bericht 4057213)
Dan begrijp je misschien dat er mensen zijn die genoodzaakt zijn om asiel te vragen.

Juist, en die mensen worden dan ook erkend als vluchteling.....maar de mensen die in 127bis en andere gesloten centra verblijven zijn geen vluchtelingen maar vooral uitgeprocedeerde asielzoekers he

An Arkos 12 april 2009 10:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door IronChef (Bericht 4056967)
Wat een nutteloze actie.

Hou je plannen in het vervolg geheim en bevrijd die mensen i.p.v. daar wat voor de deur te gaan staan roepen zodat ze u kunnen arresteren.

Ik hou van jou!:-D

Savatage 12 april 2009 13:17

Die extreem-linkse actievoerders doen toch ook niet liever dan hun tijd verspillen aan nutteloze dingen. Op geenstijl kwam gisteren een clipje online over enkele extreem-linksen die een vreedzame betoging tegen dierenmishandeling komen verstoren met geweld.

IronChef 12 april 2009 13:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door An Arkos (Bericht 4057584)
Ik hou van jou!:-D

:hug:

Mahalingam 12 april 2009 13:24

Je bedoelt dit gebeuren in Katwijk:
FITTIE: Linkstuig vs. Rechtstuig
Ik hoor 'Nazi's Raus' roepen waarna de Antifa bende het hazenpad kiest.

Savatage 12 april 2009 13:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mahalingam (Bericht 4057801)

Die extreem-rechtsen brengen het er vrij goed vanaf als je de verhoudingen bekijkt, extreem-links is met 2x zoveel volk :-)

IronChef 12 april 2009 13:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mahalingam (Bericht 4057801)

Dat gaat over een protest actie tegen een circus. De antifa's kiezen niet het hazenpad, ze wandelen gewoon weg nadat de rechtsen een pak slaag hebben gekregen.
De antifa's waren wel met meer man, dus een eerlijk gevecht was het niet.
Nu ja, eerlijke gevechten bestaan gewoon niet.

Wat dit komt doen in een draad over een protestactie tegen een asielcentrum snap ik eigenlijk niet zo goed. :?

Dajjal 12 april 2009 14:52

Aaahhh...maar dat is het net. Al die extreem linkse "anders"globalisten, anarchisten etc... hebben ZELF al geen nagel om aan hun gat te krabben, en worden al door de smerige werkende kapitalisten in leven gehouden.

Zelf hebben ze dan ook niets af te dragen aan die gold diggers. Dat moeten de smerige werkende kapitalisten dan maar doen.

IronChef 12 april 2009 14:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dajjal (Bericht 4057994)
Aaahhh...maar dat is het net. Al die extreem linkse "anders"globalisten, anarchisten etc... hebben ZELF al geen nagel om aan hun gat te krabben, en worden al door de smerige werkende kapitalisten in leven gehouden.

Zelf hebben ze dan ook niets af te dragen aan die gold diggers. Dat moeten de smerige werkende kapitalisten dan maar doen.

Staan de clichés in de uitverkoop of zo?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:07.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be