![]() |
Actievoerders sluiten gesloten centrum
Deze ochtend heeft een groep actievoerders het gesloten centrum 127bis geblokkeerd. De politie was snel ter plaatse en de actie is nu afgelopen.
bron: http://www.indymedia.be/en/node/32628 |
Een gesloten centrum sluiten, is dat iets als het zwart verven van een neger?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hou je plannen in het vervolg geheim en bevrijd die mensen i.p.v. daar wat voor de deur te gaan staan roepen zodat ze u kunnen arresteren. |
Ik weet iets beter, ga naar de landen van oorsprong van deze mensen en ga daar actie voeren voor betere leefomstandigheden voor deze mensen ipv toe te staan dat die landen hun problemen exporteren naar ons (ongeschoolde armen die eigenlijk in de westerse maatschappij niet mee kunnen...werkkrachten die nuttig zouden zijn in eigen land !)
|
Ik vraag me af hoe die actievoerders de asielzoekers in de praktijk zouden helpen. Gaan ze ze zelf in huis nemen misschien?
|
Citaat:
|
het geld dat ge gespendeerd had, had ge beter aan de arme negerkens geschonken.
Zou effectiever geweest zijn om hun leefomstandigheden te verbeteren. Als gij niks geeft, hoe gaan ze dan hun mensensmokkelaar betalen ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Die extreem-linkse actievoerders doen toch ook niet liever dan hun tijd verspillen aan nutteloze dingen. Op geenstijl kwam gisteren een clipje online over enkele extreem-linksen die een vreedzame betoging tegen dierenmishandeling komen verstoren met geweld.
|
Citaat:
|
Je bedoelt dit gebeuren in Katwijk:
FITTIE: Linkstuig vs. Rechtstuig Ik hoor 'Nazi's Raus' roepen waarna de Antifa bende het hazenpad kiest. |
Citaat:
|
Citaat:
De antifa's waren wel met meer man, dus een eerlijk gevecht was het niet. Nu ja, eerlijke gevechten bestaan gewoon niet. Wat dit komt doen in een draad over een protestactie tegen een asielcentrum snap ik eigenlijk niet zo goed. :? |
Aaahhh...maar dat is het net. Al die extreem linkse "anders"globalisten, anarchisten etc... hebben ZELF al geen nagel om aan hun gat te krabben, en worden al door de smerige werkende kapitalisten in leven gehouden.
Zelf hebben ze dan ook niets af te dragen aan die gold diggers. Dat moeten de smerige werkende kapitalisten dan maar doen. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:07. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be