![]() |
Vraagje aan de mensen hier die nog steeds cd's kopen...
Ergert u zich er ook zo aan dat die tandjes middenin het doosje steevast gebroken zijn en de cd in het doosje los ligt te rammelen?
|
Citaat:
Grrrrrrrrrrrrrr en dat ge reflexen moet hebben als ge het doosje opendoet ;-) |
Lege cd-doosjes kan je voor een appel en een ei kopen.
|
Citaat:
|
Citaat:
2. cd-houder van het oude doosje losrukken (mag met geweld) 3. cd-houder van nieuw doosje zachtjes losmaken 4. achterblaadje versteken en cd-houder van het nieuwe doosje terugplaatsen 5. cd in nieuw doosje steken Toch wel 1 minuut werk. :? Enfin... je gaat me toch niet vertellen dat je 1000 cd doosjes hebt waarvan de tandjes naar de vaantjes zijn, eh? Ik erger me trouwens meer over het feit dat men nogal graag een niet te openen plastieken verpakking rond een cd of dvd boetseert. Na een half uur zitten peuteren om dat open te krijgen, haal ik mijn stanley cutter boven. De meeste cd of dvd doosjes die ik heb hebben dan ook een diagonale snede. |
Citaat:
en uw cutter gebruiken in die gleuf tussen de scharnieren eh ;-) |
yep. heb een dvd via Amazon in zo'n conditie gekregen.
Jammer genoeg heb ik het maar gezien toen ik het doosje opendeed. Te laat voor een retour dus :( |
Citaat:
Ik HAAT de verpakkingsindustrie. Me laatst een nieuw scherm gekocht. Ik ben meer dan een uur bezig geweest om dat ding uit te pakken. Overal plastiekjes, folietjes, schuimdinges, etc... De rest was geen probleem... gewoon op mijn bureau zetten en aansluiten, geen 2 minuten werk. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Geen tijd voor, voor al dat gepruts. |
Citaat:
|
ik gebruik daar gewoon een dosis rust voor.
werkt altijd. |
Citaat:
|
ja zenne :-D
maar serieus: u gewoon niet opjagen doet de dingen allemaal veel sneller gaan. |
Citaat:
Toch heb ik altijd een Victorinox mesje bij en kan nu niet meer zonder. Mensen vragen me dan of ik me hiermee veiliger voel. Dan zeg ik: "Ik weet dat niet, ik gebruik meer de kroonkurken opener dan het mes zelfs". |
Ik doe da gewoon met een sleutel, dan scheurt die plastiek wel
|
Ik laat da daar gewoon insteken. Als 'k al is ne cd heb, lol!
|
Ik breek die tandjes soms bewust omdat ik de cd er anders niet uitkrijg.
|
Citaat:
On-topic: ik koop nooit cd's. I'm bad. 8-) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:10. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be